MuscleMeat

4 maart sterkste man van Sittard

prima, ik zal het volgende keer eerst opzoeken (buitenlandse talen spreek ik niet zo goed)

groetjes

Alvast lekker warmlopen is toch hetzelfde als een testcase? Ik beschouw het zelf namelijk ook als testcase, dondert mij niks wie er meedoen ik kom om een deadlift PR te trekken omdat je altijd net iets extra kunt op wedstrijden en ben benieuwd wat k nog ka qua onderdelen en voor de rest gewoon om een leuke dag te hebben..

Fock kelvin we pakke die jong gewoon even aan dat die een harde wedstrijd mag draaien !!

Ik bedoel er word al gedacht dat die ff met de overwining na huis gaat !

Vecht nog harder en pak hem aan !! want we laten geen fries winnen hier in Limburg Arghhh !!!

Nee ff alle gekheid op een stokje. het is een Fungames wedstrijd, en als kelvin daar aan wil meedoen moet hij het zelf weten. Ik hoop dat het een mooie strijd word daar !! De onderdelen zijn leuk, maar de "Organisatie niet "dus No go for me

Waarom ?

Dag Ninja,

Waarom zo negatief over de organisatie van de The Fungames ?

Zij timmeren goed aan de weg, organiseren leuke wedstrijden, pakken de seizoensopening en veel atleten uit Groningen, Friesland, Zeeland enz komen graag op hun wedstrijden.

Als Kelvin de Ruiter aan hun wedstrijd wil deelnemen dan zal de Fungames organistatie hem graag zien komen.

Tezamen hebben alle organisatie's, zoals The Fungames, Strongmen Team Limburg enz maar een doel en dat is krachtsport als sport promoten.

Dag Ninja,

Zij timmeren goed aan de weg, organiseren leuke wedstrijden, pakken de seizoensopeningen veel atleten uit Groningen, Friesland, Zeeland enz komen graag op hun wedstrijden.

Als Kelvin de Ruiter aan hun wedstrijd wil deelnemen dan zal de Fungames organistatie hem graag zien komen.

Tezamen hebben alle organisatie's, zoals The Fungames, Strongmen Team Limburg enz maar een doel en dat is krachtsport als sport promoten.

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Potverdomme hoe durf jij Strongman team limburg te verglijke met thé fungames !! Serieus. we draaide wedstrijden mee in 2008 / 2009 en waren allemaal k*t georganiseerd klaar. Het kan best zijn dat ze vooruit gaan. Maar dat was vorig jaar niet het geval. PUNT en het is STRONGMAN niet men

Dag Ninja,

Zij timmeren goed aan de weg, organiseren leuke wedstrijden, pakken de seizoensopening en veel atleten uit Groningen, Friesland, Zeeland enz komen graag op hun wedstrijden.

Is het belangrijk de seizoensopening te pakken?

Het is inderdaad belangrijk de sport in Limburg (en daar buiten) te promoten! Maar dat zijn deze wedstrijden in het verleden niet geweest. Die discussie is ruimschoots gevoerd. Sommigen zijn daar enorm in teleurgesteld en geven hun ongezouten mening via dit forum. Dat is begrijpelijk. Neemt niet weg dat ik hoop dat de wedstrijden nu wel een promotie voor de sport worden. Dat helpt ons (SMTL) ook. Is het geen reclame dan werkt het averechts. Als voorbeeld iets wat ik inmiddels al een paar keer gehoord heb bij een gemeente. De eerste vraag die men stelde: 'zijn jullie van de fungames?' Laat het dus een succes worden jongens. Dat is iets waar beiden baat bij hebben.
En wat de kwestie Kelvin de Ruiter betreft: prima dat hij mee doet. Is in ieder geval een reclame voor de sport!

En Rotsblokje: met wie hebben we te maken? Aangezien je pro Roy en Fungames spreekt. (gewoon nieuwsgierig)

Ik weet niet wie rotsjblokje is maar die gast moet een zijn klep gaan houden ! Dat ze eerst maar eens een goede wedstrijd neer zetten ! Weet je hard wij hebben moeten presteren om onze wedstrijden tot een suc6 te laten komen. En hun stoppen gewoon halveer wege een wedstrijd met materiaal pech. Of nog erger me oom gaat kijken naar een wedstrijd van hun in heerlen , was georganiseerd bij het t'loon geloof ik. Ik citeer hem zijn woorden " Fausto is het normaal dat de deelnemers een sigaret roken en bier drinken tijdens een wedstrijd" ?

Als kelvin mee wil doen moet hij lekker meedoen. hij is er toch voor Kees, kan hij net zo goed trainen. Wel is het zo dat het voor de rest van de deelnemers ongeacht wat op dergelijk niveau minder leuk is om te strijden als er al jongens van topklasse meedoen (lezen he tjitze dit was een compliment).

Als kelvin mee wil doen moet hij lekker meedoen. hij is er toch voor Kees, kan hij net zo goed trainen. Wel is het zo dat het voor de rest van de deelnemers ongeacht wat op dergelijk niveau minder leuk is om te strijden als er al jongens van topklasse meedoen (lezen he tjitze dit was een compliment).

Dit was dus inderdaad waar ik ook naartoe wou.
Plus dat ik me moeilijk kan voorstellen dat deze wedstrijd voor hem een nuttige training is. Maar goed, als de organisatie er niet tegen is, moet hij het zelf maar beslissen :)

@ Rotsblokje ...
Het is niet zo dat wij graag naar de Fungames gaan ... wij houden van wedstrijden draaien ... ongeacht waar of wanneer ... die van jullie komt mooi vroeg in het seizoen ...

Voor de rest ...
Beter 1 goede dan 5 slechte wedstrijden organiseren ...
:D

Deze wedstrijd is als een "open" wedstrijd bedoeld, degene die hieraan willen deelnemen, die doen dat en degene die dat niet willen die doen dat niet.
In het verleden zijn wij te gemakzuchtig geweest en dachten dat veel wedstrijden, met minder kwalitatief materiaal en regelmatig niet te best georganiseerd, geen probleem zou zijn.
Met die gedachten hebben wij afgesloten, het materiaal is verbeterd, met dank aan Joeri Polfliet, die voor ons heel wat onderdelen heeft gemaakt.
Daarentegen zijn wij ook minder gaan organiseren.

Maar ik wil ook totaal niet hierover een discussie maken en ik wil ook geen vergelijking trekken tussen ons en SMTL.
SMTL organiseert anders dan ons. Ik ben vorig jaar wezen kijken naar Sterkste Limburger en zag er goed uit.

Wij organiseren onze wedstrijden en zij die van hun en degene die zich wil inschrijven die doet dat, waar ze zelf willen.

Ik wens verder dan ook iedereen een sportief jaar tegemoed.

Wat Gijs zegt....

Dit is een beetje het euvel wat je houd zonder richtlijnen/ bond oid.

Iedereen is vrij om mee te doen aan welke wedstrijd dan ook, maar je krijgt nu het tegen overgestelde effect van de kwalificaties.

Nu gaan hier mensen mee doen die toch een niveautje of wat hoger draaien (het NK zelf) en dit kan ervoor zorgen dat de deelnemers van dit niveau buiten de boot vallen. Hetzelfde geld voor de kwalificaties...daar melden zich een hoop malloten aan die er weinig te zoeken hebben, waardoor de "echte" deelnemers soms ook al niet mee kunnen doen.

Lol lekker boeiend dat Kelvin meedoet. Als hij als extra gewicht op de yoke zou zitten zou het voor sommigen misschien vervelend worden, maar is toch juist leuk om sterke lui ertussen te hebben.

Vergelijken ?

Potverdomme hoe durf jij Strongman team limburg te verglijke met thé fungames !! Serieus. we draaide wedstrijden mee in 2008 / 2009 en waren allemaal k*t georganiseerd klaar. Het kan best zijn dat ze vooruit gaan. Maar dat was vorig jaar niet het geval. PUNT en het is STRONGMAN niet men

Dag Ninja en andere lezers,

Strongman team Limburg en The Fungames organiseren allebei wedstrijden.
Ik sprak over geen van beide organisaties een waarde oordeel uit hoe er georganiseerd werd.
Dit zou ik niet kunnen omdat ik nog géén wedstrijden van STL heb bezocht omdat ik een drukke vrijwilligersbaan heb.

Ninja vloeken hoort hier niet thuis !!

vloeken hoort hier niet thuis !!

685076.jpg

Pro Roy ? dacht het niet

Is het belangrijk de seizoensopening te pakken?

Het is inderdaad belangrijk de sport in Limburg (en daar buiten) te promoten! Maar dat zijn deze wedstrijden in het verleden niet geweest. Die discussie is ruimschoots gevoerd. Sommigen zijn daar enorm in teleurgesteld en geven hun ongezouten mening via dit forum. Dat is begrijpelijk. Neemt niet weg dat ik hoop dat de wedstrijden nu wel een promotie voor de sport worden. Dat helpt ons (SMTL) ook. Is het geen reclame dan werkt het averechts. Als voorbeeld iets wat ik inmiddels al een paar keer gehoord heb bij een gemeente. De eerste vraag die men stelde: 'zijn jullie van de fungames?' Laat het dus een succes worden jongens. Dat is iets waar beiden baat bij hebben.
En wat de kwestie Kelvin de Ruiter betreft: prima dat hij mee doet. Is in ieder geval een reclame voor de sport!

En Rotsblokje: met wie hebben we te maken? Aangezien je pro Roy en Fungames spreekt. (gewoon nieuwsgierig)

Dag Shampoo83 en anderen lezers,

Rotsblokje is geen atleet maar een man met een drukke vrijwilligersbaan die fan en bezoeker is van sterke man wedstrijden.

Vaak zijn dit wedstrijden van The Fungames omdat ze in de buurt worden gehouden waar ik werk of waar ik woon.

Je vond dat ik Pro Roy sprake nu IK DACHT HET NIET. Ik ben absoluut géén fan van sugerlee van Forst.

Ik spreek niet pro The Fungames of pro STL.

Dat laatste kan ook niet omdat ik géén STL wedstrijden heb bezocht.

Terug
Naar boven