- Waardering
- 3.869
- Lengte
- 1m65
- Massa
- 82kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit dus net gedaan ...
En Ninja Bakermans is de winnaar ...
Uitleg:
Eduard Jongeling heeft bij de Timberwalk een mindere afstand gelopen dan wat ik deed ... hij stond scheef bij de 50m draai en ik recht ...
Ik had 50,36m ... and No Way dat Eduard dus 1 meter verder was dan het keerpunt .....
Bij een draai staat toch een pion (neem ik aan)
Dan maak het toch niet uit hoe je er omheen gaat, scheef, recht, dronken, met een boog van 12 meter ... of zie ik dat verkeerd?

Ben nu wel benieuwd naar een reactie van de topicstarter.

En vooral waarom ze met de afstanden hebben lopen knoeien ...
![]()
Ich auch niet !! was wel amusement om "EVEN" na te kijken !! ( organisatorisch dan) denkend aan vingers tussen de schijven met laden van de DL. Verkeerd rekenwerk ect ect..
ik vind dat er eerlijk gezegd wel erg strak word gekeken... en nee dan doel ik niet op foute tellingen, dat zou niet mogen, maar naar bijv. wat langer duren, geen muziek, geen shirtjes... ik vond dit allemaal wel meevallen, ik denk dat op telling na je als atleet een prima wedstrijd had gehad aan deze wedstrijd, voor publiek gaat het te traag en het is niet erg interessant en er zijn nog zat verbeterpunten maar er zijn ook vele verbeteringen:
- duidelijke jurering (vroeger wel eens een punt geweest)
- betere kwaliteit onderdelen (goede yoke, goede log etc.)
- goede locatie (ondergrond, sowieso binnen dus droog, goed bereikbaar, geen achterbuurt etc.)
- betere afwisseling onderdelen (geen 2 presses en accutillen bijv. maar een lift, een press, een medley, een grip onderdeel en een conanshweel = prima)
- sterk deelnemersveld waarvan het merendeel serieus getraind (de laagste deadlift was 190 oid en niemand faalde de 80 log, sterk is anders maar iig was er niemand bij die er door een peuter word uitgelift)
- er was drinken (blikjes) voor de deelnemers
ik ben geen advocaat van the fungames en ze zijn organisatorisch nog lang niet waar het zou moeten maar het is wel veel beter dan enkele voorgaande wedstrijden
Het feit dat het niet meer op een honden uitlaat veldje word gehouden is al een hele verbetering ja.....
ik vind dat er eerlijk gezegd wel erg strak word gekeken... en nee dan doel ik niet op foute tellingen, dat zou niet mogen, maar naar bijv. wat langer duren, geen muziek, geen shirtjes... ik vond dit allemaal wel meevallen, ik denk dat op telling na je als atleet een prima wedstrijd had gehad aan deze wedstrijd, voor publiek gaat het te traag en het is niet erg interessant en er zijn nog zat verbeterpunten maar er zijn ook vele verbeteringen:
- duidelijke jurering (vroeger wel eens een punt geweest)
- betere kwaliteit onderdelen (goede yoke, goede log etc.)
- goede locatie (ondergrond, sowieso binnen dus droog, goed bereikbaar, geen achterbuurt etc.)
- betere afwisseling onderdelen (geen 2 presses en accutillen bijv. maar een lift, een press, een medley, een grip onderdeel en een conanshweel = prima)
- sterk deelnemersveld waarvan het merendeel serieus getraind (de laagste deadlift was 190 oid en niemand faalde de 80 log, sterk is anders maar iig was er niemand bij die er door een peuter word uitgelift)
- er was drinken (blikjes) voor de deelnemers
ik ben geen advocaat van the fungames en ze zijn organisatorisch nog lang niet waar het zou moeten maar het is wel veel beter dan enkele voorgaande wedstrijden
haha peter, ik kan jou reacties altijd heel erg waarderen hoor... maar ik vind het een beetje onzin dat er op vanalles en nog wat gezeken word en alles onder een vergrootglas word gehouden om hier de popie jopie uit te hangen... the fungames organiseert wedstrijden die je niet al te serieus moet nemen en die ook niet op het niveau zijn om ver te reizen (ik raadde de mensen uit het noorden in dit topic zelfs nog af te komen)... maar ze zijn nu wel op het niveau dat wanneer je een leuk wedstrijdje zoekt om ervaring op te doen of om er weer in te komen zoekt, je best naar een fungames wedstrijd kan, zeker als je in de buurt woont...