XXL Nutrition

4 maart sterkste man van Sittard

• Topic Starter Topic Starter
Vanavond een verslag en de uitslagen.

Ik ben benieuwd of de correcte score nog boven water komt. Paar man hebben die lijst bekeken en er schijnt nogal wat scheefgeteld te zijn.

Gelukkig hadden ze wel de aftrap dit jaar....

Ow sorry ik zag dat het verslag op de site van de fungames staat.......... Vergissing tussen de nummer 2 en 3 dus. Ach kan gebeuren! Het kan natuurlijk niet altijd goed gaan.:D Trouwens is het een idee dat Fungames alle punten eens online zet zodat we misschien even mee kunnen rekenen?;)

Trouwens is het een idee dat Fungames alle punten eens online zet zodat we misschien even mee kunnen rekenen?;)

Dit dus net gedaan ...
En Ninja Bakermans is de winnaar ...
Uitleg:
Eduard Jongeling heeft bij de Timberwalk een mindere afstand gelopen dan wat ik deed ... hij stond scheef bij de 50m draai en ik recht ...
Ik had 50,36m ... and No Way dat Eduard dus 1 meter verder was dan het keerpunt ... Hierdoor verschuift het klassement bij het timberwalk als volgt ... Ninja Bakermans - Jan Muurman - Eduard Jongeling ...
Hierdoor heeft Ninja Bakermans dus 1 punt meer dan bij de uitslag aangegeven ... en dus ook 1 punt meer dan David Panders ...
Niet dat ik het David niet gun ...
Maar ik heb met eigen ogen de afstand van mij en Eduard op het papier gelezen ...

Ninja van harte !!

Dit verklaart dus ook waarom ik 1 punt minder had in de uitslag ...

Laatst bewerkt:
Dit dus net gedaan ...
En Ninja Bakermans is de winnaar ...
Uitleg:
Eduard Jongeling heeft bij de Timberwalk een mindere afstand gelopen dan wat ik deed ... hij stond scheef bij de 50m draai en ik recht ...
Ik had 50,36m ... and No Way dat Eduard dus 1 meter verder was dan het keerpunt ... Hierdoor verschuift het klassement bij het timberwalk als volgt ... Ninja Bakermans - Jan Muurman - Eduard Jongeling ...
Hierdoor heeft Ninja Bakermans dus 1 punt meer dan bij de uitslag aangegeven ... en dus ook 1 punt meer dan David Panders ...
Niet dat ik het David niet gun ...
Maar ik heb met eigen ogen de afstand van mij en Eduard op het papier gelezen ...

Ninja van harte !!

Dit verklaart dus ook waarom ik 1 punt minder had in de uitslag ...

Ik was een beetje sarcastisch in mijn opmerkingen omtrend deze wedstrijd. Maar als je gewoon even serieus redeneerd is dit toch gewoon weer de zoveelste mong*len actie van Fungames. Ze zullen het vast goed bedoelen en ik wardeer jullie inzet dat jullie er vanaf Groningen helemaal heen reizen, maar dit is toch niet meer serieus te nemen als zijnde een sterksteman wedstrijd?

Of mensen die in een spijkerbroek mee doen..!! Geen muziek, geen t-shirtjes, tja voorspelbaar.? Hun blijven het gewoon zien als fun en nemen het blijkbaar niet serieus.. ! :cool:

Dit moet toch een grap zijn?

Nope !

Ik moest afhaken omdat ik mijn schouder niet vertrouw en niet om wat ritme op te doen meteen geblesseerd wilde raken, maar als ik dit zo lees ben ik blij toe.

Ik hoop van ganser harte dat er geen opzet in het spel is om een eigen atleet op 1 te krijgen..

Rest mij nog Ninja te feliciteren met "zijn" Titel!

Ik moest afhaken omdat ik mijn schouder niet vertrouw en niet om wat ritme op te doen meteen geblesseerd wilde raken, maar als ik dit zo lees ben ik blij toe.

Ik hoop van ganser harte dat er geen opzet in het spel is om een eigen atleet op 1 te krijgen..

Rest mij nog Ninja te feliciteren met "zijn" Titel!

Kun je al 300kg deadliften?:D

Haha je hebt gelijk Peter, ik zal mn bek weer houden:D

Ik wil me verder niet teveel mengen in de discussie, maar ik heb eens een teamwedstrijd meegedaan in 2009.
Ben samen met m'n maat 2e geworden en later die week de uitslag nagekeken. Bleken we derde te zijn! Is dus niet de eerste keer dat het mis gaat met de puntentelling!!

Dat tellen niet hun sterkste kant is bleek wel uit de deadlift...

Ik wil me verder niet teveel mengen in de discussie, maar ik heb eens een teamwedstrijd meegedaan in 2009.
Ben samen met m'n maat 2e geworden en later die week de uitslag nagekeken. Bleken we derde te zijn! Is dus niet de eerste keer dat het mis gaat met de puntentelling!!

Dat was in april 2010. Daar deed ik ook aan mee. Wij zijn toen vertrokken toen de farmers afbraken en de wasmachines kwamen en verdwenen en na 1,5 uur nog geen 2e event klaar was.

mark leon heeft 2x meegedaan, in 2009 en 2010...

Terug
Naar boven