XXL Nutrition

4

Yuuup! IN !

Succes met je kuur, ik zal regelmatig meelezen!

Benieuwd naar je bevindingen, in verleden wel is een soort gelijk product gebruikt. Werkte prima was ook tren a mast en test p. Verhoudingen weet ik niet, merk ook niet maar ging wel goed op. Wel pijnlijk was de prik eerste paar keer. Benieuwd of je dat ook gaat voelen!

je eerste kuur was bijna een gram test? :p
sterke weight gain tho!
komen er foto's? dan ben ik wel in ^^

• Topic Starter Topic Starter
Benieuwd naar je bevindingen, in verleden wel is een soort gelijk product gebruikt. Werkte prima was ook tren a mast en test p. Verhoudingen weet ik niet, merk ook niet maar ging wel goed op. Wel pijnlijk was de prik eerste paar keer. Benieuwd of je dat ook gaat voelen!

Had je dan wel de vloeistof goed verwarmd en heel langzaam geïnjecteerd?

Altijd leuk een log met foto's. Ik ben ook in!

Kamer tempratuur enzo, weet nog had hem in schouder gezet, gelijk eerste week bijna niet kunne trainen, benen dan. Derna door iemand hem gewoon in bil laten zetten. Voelde hem nog steeds goed. Na aantal injecties werd het minder.

Kamer tempratuur enzo, weet nog had hem in schouder gezet, gelijk eerste week bijna niet kunne trainen, benen dan. Derna door iemand hem gewoon in bil laten zetten. Voelde hem nog steeds goed. Na aantal injecties werd het minder.

Ik zet ze zelf altijd in bovenbeen! Beste

Heel veel succes met de pip van ripex.
Nog nooit pip gehad hielt het op ripex nog geen week uit.
Al mijn vrienden ook niet, wat erg jammer is want werkt absoluut. Nu zet ik alles los zelfde merk. Wel meer ml maar geen pip.
Hoop voor je dat mee valt. Dan wil ik weten welke batch gheghe

Heel veel succes met de pip van ripex.
Nog nooit pip gehad hielt het op ripex nog geen week uit.
Al mijn vrienden ook niet, wat erg jammer is want werkt absoluut. Nu zet ik alles los zelfde merk. Wel meer ml maar geen pip.
Hoop voor je dat mee valt. Dan wil ik weten welke batch gheghe

Oei klinkt niet zo best dan?? Waar had je precies last van? Hoeveel pakte je, en wat nog erbij?

Enorme rode bult kon 3 dagen geïnjecteerde spier niet trainen. Biceps tricepcs quad etc allemaal geprobeerd.
Elke x raak toen ik het verdunde met 1 ml andere olie geen pip.

Hi mensen,

Eerste jongen zit er in. Valt wel tegen in vergelijking met test only, aardig zeurend gevoel in me quad.

Zondag of maandag komen de foto's van de status van nu. Hou jullie op de hoogte!

Hi mensen,

Bij deze de foto's bij het begin van de kuur. Ik heb die dag mijn VP laten meten en dat was 15.5% ietwat aan de hoge kant maar het is helaas niet anders. Ik zal erg blij zijn als ik rond de 11-12% zal eindigen.

Rondom de gear van IG. Ik heb 4 keer geïnjecteerd in beide quads, was vrij pijnlijk. De 3e inject ging helemaal mis, volgende dag enorme schijf onder mijn huid, kon niet lopen en was helemaal warm/rood.

Besloten om contact op te nemen met IG. Stonden me netjes te woord en waren zeer meelevend! Diegene waarmee ik contact heb gehad adviseerde mij om de overige vials Ripex (3 potjrs) terug te sturen en dan zouden hun de losse componenten opsturen. Zo gezegd zo gedaan. Blijkt dat ik van alle losse producten ; tren a, test p, mast p 3 vials gekregen heb!! Écht wat een service, +10 voor Iron Genetics.

Laatste ML Ripex gaan er nu in en dan zal ik de losse componenten gaan mixen. Ik kom over een week weer met foto's en zal mijn ervaring delen met de losse componenten.

Ervaar tot nu toe geen sides, wel echt energie voor 10, 5 keer per nacht naast me bed staan en het liefst naar de gym willen rennen! Zweten als een paard en momenteel even niet kunnen lopen

Fijn weekend!

Laatst bewerkt:
wat een service zeg, gain ze!

Ik heb opeens ook heel erge pip [emoji28]

Succes kerel!

Ben benieuwd als je in een verder stadium.l bent ! , hard trainen clean eten is wel van belang om je vp te drukken.

Terug
Naar boven