Ik vind het lullig dit te zeggen, maar je had je beter kunnen en moeten inlezen. Heel veel mosterd na de maaltijd, maar wellicht heb je er nog wat aan; een gram test als eerste kuurtje was onnodig en had je wellicht een hoop van de gyno problematiek mee kunnen voorkomen (of iig verergering ervan) als je gewoon op 500mg EW was begonnen. Je kuurt structureel met een te hoog vet%, en dit geeft onnodig veel extra problemen, laat het een leermoment zijn voor toekomstige kuurtjes. Was gewoon lekker naar 12% gecut, had je ook beter zicht gehad op mate gyno. Nu zit je met naar mijn maatstaven behoorlijke gyno, en nu begin je een tren kuurtje wat je gewoon nog niet had moeten beginnen (doseringen mij nog niet helemaal duidelijk op wekelijkse basis) waarbij je had moeten weten dat dit een tricky verhaal wordt als je reeds gyno hebt of er zeer gevoelig voor bent (zoals in jouw geval overduidelijk het geval is). Onnodig stom dat je toch nu al bent begonnen en niet nog ff een maandje doorcutte, want nu loop je inderdaad het risico dat je het niet meer onder controle krijgt en er misschien wel mee wilt stoppen (ik weet overigens niet of dat nou wijsheid zou zijn, maar wellicht dat de situatie je wel dwingt de tren te droppen ofzo of sterk te verlagen qua dosis). Niet om nou weer een discussie over kwaliteit te beginnen, maar je weet ook niet hoeveel vervuiling er in je producten zit (zuiverheid van proclaimed stoffen) en dus kan je met beetje pech een te oestrogene a:e ratio hebben gehad waardoor de gyno zo snel weer opzette. Het is niet gek als een UG tren-product nog wat resten test ofzo heeft (kwamen recent meer andere merken zo in het nieuws, Filemon staat Strak enzo, zelfde verhaal). Pak je HCG? Ik zou sowieso denk ik even je test hoeveelheid halveren uit voorzorg.
Volgens mij is de primaire aanpak 40mg nolvadex (wat ik in jouw geval zeer zeker een dag of 10 zou aanhouden waarna je naar 20mg ED kan gaan totdat het hopelijk minder wordt) en goed je zit reeds ook op Arimidex dus dat zou ik dan maar door laten lopen op deze manier en niet ook nog de rebound daarvan proberen op te vangen. Je kan eventueel overwegen naar Aromasin over te stappen aangezien dat een Type I AI is en Arimidex een Type II. Dan schakel je de aromatase enzymen echt uit ipv tijdelijk blokkeren met Ari, hoef je je ook tzt geen zorgen te maken over gyno rebound door stoppen met Arimidex.
Sterkte iig.