AndroidHealthClinic

4

• Topic Starter Topic Starter
Ben benieuwd als je in een verder stadium.l bent ! , hard trainen clean eten is wel van belang om je vp te drukken.

HI,

Inderdaad, voeding en training is hier een heel belangrijk onderdeel. Ik pak ook 2 tot 3 x per week 20-30 min cardio na mijn training.

Ik begon begin maart met cutten, toen was mijn VP 20.8 eerste 10 dagen geen carbs. 13 mei, toen ik startte met deze kuur was mijn VP 15.5. Volgende week laat ik hem weer opmeten.

Hi,

Thanks voor je bericht!
Pak ik deze de hele kuur of zomaar een paar weken? Hoe zijn jou ervaringen ermee?

Groetjes

Persoonlijk neem ik t3 de hele kuur (doen de meesten volgens mij) en zal zeker helpen met je cut. Er zijn voldoende mensen hier op het forum die zullen beamen dat t3 goed helpt in de cut. Lees die de cut-kuurlogs er maar op na. Er zijn er bijna geen zónder t3 volgens mij.

Je moet wel even uitvogelen wat voor jou de best dosis is. Ik neem zelf human grade t3 en merk dat 50mcg voldoende is dan. Sommige pakken 75mcg.

25mcg zal weinig doen voor je cut. Wel altijd opbouwen van 25mcg naar 50 en eventueel 75.

Persoonlijk neem ik t3 de hele kuur (doen de meesten volgens mij) en zal zeker helpen met je cut. Er zijn voldoende mensen hier op het forum die zullen beamen dat t3 goed helpt in de cut. Lees die de cut-kuurlogs er maar op na. Er zijn er bijna geen zónder t3 volgens mij.

Je moet wel even uitvogelen wat voor jou de best dosis is. Ik neem zelf human grade t3 en merk dat 50mcg voldoende is dan. Sommige pakken 75mcg.

25mcg zal weinig doen voor je cut. Wel altijd opbouwen van 25mcg naar 50 en eventueel 75.
Top, bedankt!
ik ga er achteraan!

Hey,

Nu adviseerde dealer mij om eerst t3 te doen en dan gelijk erna clen, zodat ik niet weer ineens stijg in VP. Wat is jou visie hierop?

Hey,

Nu adviseerde dealer mij om eerst t3 te doen en dan gelijk erna clen, zodat ik niet weer ineens stijg in VP. Wat is jou visie hierop?

t3 heeft geen rebound wat vet% betreft als je je voeding op orde houdt. Dus naar mijn mening is clen erna onnodig. Ik denk dat hij je gewoon wat extra wil verkopen.

Ik lees ook nooit op het forum hier dat iemand clen neemt ná t3. Wel soms in combinatie met elkaar. Maar ik zelf neemt nooit clen om dat ik geen zin heb in de bijwerkingen en snachts goed wil kunnen slapen.

t3 heeft geen rebound wat vet% betreft als je je voeding op orde houdt. Dus naar mijn mening is clen erna onnodig. Ik denk dat hij je gewoon wat extra wil verkopen.

Ik lees ook nooit op het forum hier dat iemand clen neemt ná t3. Wel soms in combinatie met elkaar. Maar ik zelf neemt nooit clen om dat ik geen zin heb in de bijwerkingen en snachts goed wil kunnen slapen.
Top! Hou het lekker bij t3 voor 3 als 4 weken. Kijken wat me dat gaat opbrengen. Ik ben nog in dubio hoelang ik m'n kuur ga voortzetten

Iemand een tip?

Had last van schijven onder de tepel van vorige test kuur. Nu beginnen ze weer op te spelen. Slik al 4 dagen 1 mg arimidex maar tot heden geen resultaat.. ook (denk) ik dat het verergerd ipv minder, dan wel weg gaat.

Radeloos, wat te doen??

Nolvadex zou je kunnen proberen om het deels te laten blokken volgens mij !

aromasin?

Hoe gaat je vooruit gang trouwens :boksen:

Arimidex om de oestrogeen te verminderen en nolvadex dient om de receptoren te blokkeren. Ze hebben niet dezelfde werking hoor.

Als je echt al met schijven zit zou ik direct nolva slikken zodat deze niet meer kunnen groeien. Arimidex slik je dan om je oestrogeen gehalte naar beneden te halen.

Arimidex om de oestrogeen te verminderen en nolvadex dient om de receptoren te blokkeren. Ze hebben niet dezelfde werking hoor.

Als je echt al met schijven zit zou ik direct nolva slikken zodat deze niet meer kunnen groeien. Arimidex slik je dan om je oestrogeen gehalte naar beneden te halen.

Ik dacht al dat ik het toch goed gelezen had dat nolvadex wel werkt tegen gyno :o

Oké, dus hoeveel nolva er nog bijtanken dan?

Hoe gaat je vooruit gang trouwens :boksen:

ja is lastig te zeggen nog.. ben pas een week bezig en heb maar 4 keer kunnen trainen waarvan 2 keer half omdat ik amper kon lopen door die PIP.
Deze week wordt vlammen
Ben wel echt gemotiveerd, veel energie, weinig slaap nodig en toch wat sterker!

Thans voor je interesse

Ik dacht al dat ik het toch goed gelezen had dat nolvadex wel werkt tegen gyno :o

Ik zeg toch niet dat het niet werkt tegen gyno?

Als je enkel je receptoren beschermd wat ga je dan met het overtollige oestrogeen doen dat in je lichaam rondhangt? Vanzelf gaat dit niet weg als je volop aan het kuren bent ...

Terug
Naar boven