AndroidHealthClinic

4

• Topic Starter Topic Starter
Yooooo,

Ik ga niet te vroeg juichen, maar volgens mij wordt de gyno kleiner..

Even wat anders; spieren die ik inject blijven toch zeer doen hoor.. meestal zij het de quads die ik inject, 4 dagen geleden voor 't eerst schouder geïnjecteerd, dat doe ik ook nooit meer! Zie foto, bijgaand. Hele ontsteking , maar weer paracetamol en diclofenac... wordt langzamerhand een wandelende apotheek..

Hoe doen jullie het met benen trainen? Mij quads zijn continue pijnlijk van de injects en vorige week na inject benen getraind, 5 dagen niet fatsoenlijk kunnen lopen.. dus; iemand tips?

IMG-20160523-WA0004.jpeg

Yooooo,

Ik ga niet te vroeg juichen, maar volgens mij wordt de gyno kleiner..

Even wat anders; spieren die ik inject blijven toch zeer doen hoor.. meestal zij het de quads die ik inject, 4 dagen geleden voor 't eerst schouder geïnjecteerd, dat doe ik ook nooit meer! Zie foto, bijgaand. Hele ontsteking , maar weer paracetamol en diclofenac... wordt langzamerhand een wandelende apotheek..

Hoe doen jullie het met benen trainen? Mij quads zijn continue pijnlijk van de injects en vorige week na inject benen getraind, 5 dagen niet fatsoenlijk kunnen lopen.. dus; iemand tips?

IMG-20160523-WA0004.jpeg

Valt mee trouwens op de foto.. maar het was rood gloeiend heet en pijnlijk as hellllllll

Niet zo gespannen zijn als het erin zet, kan een hoop schelen haha. En het blijft prikken dus je zal.alrijd wel.last hebben, beetje trainen en losmaken die handel waar je hebt gezet

Niet zo gespannen zijn als het erin zet, kan een hoop schelen haha. En het blijft prikken dus je zal.alrijd wel.last hebben, beetje trainen en losmaken die handel waar je hebt gezet

Ik ben totaal niet gespannen om te zetten, tijdens het zetten ook niet.
Ik heb ook niet echt last van een branderig gevoel, maar wel de dagen erna een enorme pijn in de spier zelf.

Dude...Kon je niet gewoon ff een boxer ofzo aan doen.

Ja ik.schrok ook al , durf geen reacties meer te geven hier hahahah

Ik zie alleen een foto van zijn bovenarm, met een t-shirt aan, waardoor ik eigenlijk niks begrijp van deze foto en zijn verhaal.

Als je zoveel pip hebt elke keer zou ik zeggen geef het nog een week of 3 totaal, dan zouden je spieren wel gewend moeten zijn. De laatste keer dat ik over echt serieuze pip-klachten hoorde betrof het een merk wat uiteindelijk een soort official statement nog heeft aangeboden bij BBnl vanwege onzuivere grondstoffen enzo. Even aankijken, als er verder geen andere mensen zijn die op dezelfde batches van jouw merk slecht gaan of last hebben, ligt het dus aan jou.

Post is gelukkig al verwijderd maar hij poste een foto waar die op stond zonder broek of boxer of wat dan ook aan. Hield alleen zijn hand voor zen zaakje en meer niet. Niks tegen gay's verder maar dat past niet op een bb forum.

:roflol: Ik snapte het verhaal ook al niet :D

Ja het was een bizarre foto beter voor degenen die hem niet meer zien haha

Haha ja expres ook niet ge-quote.

inn,

ps. gelijk even naar IG gemailt want heb ook nog ripex en zit straks niet op pips te wachten.

hoe gaat het hier?

Terug
Naar boven