drbrik
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 509
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Meer haar op je kloten dan op je schedel?
Zo dan! Even flink van de wagen gevallen. Verkouden, moe, 0,0 motivatie. Me voorgenomen deze week nog even niks... even nog genieten van het leven, bankhangen, bokbiertje, wijntje en een lekker kaasje. En samen met de vrouw vanaf maandag weer de broekriem strak aantrekken en gaan met die banaan. Ik merk dat ik het frustrerend vind dat ik nog zo ver van mijn PB's afzit en baal dat de weg nog zo lang is om af te leggen. Maar besef me natuurlijk ook dat ik gewoon er weer voor moet gaan werken want vanzelf gaat het niet beter worden natuurlijk.
Ach ja en laten we wel wezen, een dipje op zijn tijd is menselijk. Alleen er voor waken dat ik er niet in blijf zwelgen. Mezelf kennende als ik er weer 2 a 3 weken op heb zitten dan loopt dat weer als een trein. Alleen weer door die eerste paar trainingen heen bijten. Maar ja daar gaan we maandag gewoon aan beginnen.
Dan ben ik nog net op tijd begonnen, voordat ik onder die groep new year new me geschaard ga worden, want dat wil ik natuurlijk koste wat kost verkomen![]()