Fitness Seller

-

• Topic Starter Topic Starter
-

Laatst bewerkt:
jij hebt te veel uberto tan gekeken jij!

(owja, beterschap, zielig ventje :P )

In! Ook tijdje greyskull gedaan, maar sta alweer een paar maanden droog. Van plan om de boel weer op te pakken en ook greyskull weer te gaan doen.

De "officiele" phrak variant is trouwens zonder curls en skullcrushers. Dit is een variant van iemand op Reddit.
Ik gebruik ook Phrak's variant en wilde daar eerst alternating curls en een skullcrusher (oid voor triceps) aan toevoegen. Maar ik wacht nog even met een verdere uitbreiding ivm dat ik niet het risico wil lopen dat ik overtrain. Ik pak hem namelijk elke werkdag.

-

Laatst bewerkt:
Ik gebruik ook Phrak's variant en wilde daar eerst alternating curls en een skullcrusher (oid voor triceps) aan toevoegen. Maar ik wacht nog even met een verdere uitbreiding ivm dat ik niet het risico wil lopen dat ik overtrain. Ik pak hem namelijk elke werkdag.

Als je elke dag Greyskull doet, overtrain je sowieso. Na elke training zit minimaal 1 rustdag. Niet verstandig om 5x per week greyskull te doen, aangezien greyskull een full-body workout is.

-

Laatst bewerkt:
-

Laatst bewerkt:
-

Laatst bewerkt:
-

Laatst bewerkt:
...Faaaaaaaal nou ben ik eens benieuwd die greyskull reset, of dat gaat werken.
Mijn ervaring is in ieder geval van wel :-). Ik ben ook bezig met Greyskull en moest even terug mijn benchpress deloaden. Nu ben ik weer op het deload punt en ik race er voorbij!
Dat wil zeggen: vorige keer haalde ik in de derde set maar 3 reps en nu deed ik er 8 ! Als je maar vol voor de AMRAP gaat na het deloaden :D

-

Laatst bewerkt:
-

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven