drbrik
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 509
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik gebruik ook Phrak's variant en wilde daar eerst alternating curls en een skullcrusher (oid voor triceps) aan toevoegen. Maar ik wacht nog even met een verdere uitbreiding ivm dat ik niet het risico wil lopen dat ik overtrain. Ik pak hem namelijk elke werkdag.
Ik gebruik ook Phrak's variant en wilde daar eerst alternating curls en een skullcrusher (oid voor triceps) aan toevoegen. Maar ik wacht nog even met een verdere uitbreiding ivm dat ik niet het risico wil lopen dat ik overtrain. Ik pak hem namelijk elke werkdag.
Mijn ervaring is in ieder geval van wel :-). Ik ben ook bezig met Greyskull en moest even terug mijn benchpress deloaden. Nu ben ik weer op het deload punt en ik race er voorbij!...Faaaaaaaal nou ben ik eens benieuwd die greyskull reset, of dat gaat werken.

Of het gezinnetje laten meetrainen in 2017Probeer daarom nu weer eens lekker wat tijd in het gezinnetje te steken.
. Misschien wat TE wishful thinking haha.