Fitness Seller

.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
.

Laatst bewerkt:
Ik heb een buikomtrek van drie cijfers voor de komma. Denk dat het redelijk veilig is om te zeggen dat ik wat voller ben dan de meeste hier.
Ik zit op 98 cm, maar als ik, niets eens al te serieus, hier roep dat ik dik ben word ik ook voor zeikwijf uitgemaakt en mij BDD verweten.

Ik heb een buikomtrek van drie cijfers voor de komma. Denk dat het redelijk veilig is om te zeggen dat ik wat voller ben dan de meeste hier.

Je rept ook bijna 200kg deadlifts en ik denk dat het redelijk veilig is om te zeggen dat je wat sterker bent dan de meesten hier :roflol: :kiss:

Ik vind Front Squats juist fijn en het gaat mij beter af dan back squats. Misschien zit mijn bouw mij gewoon mee, maar bij mij blijft de barbell perfect liggen in een soort van geultje in m'n schouders als ik mijn ellebogen hoog genoeg houd. Ik FS overigens niet met mijn handen onder de BB, maar erboven en ik hoef nauwelijk m'n handen te gebruiken. De BB ligt ook net niet tegen m'n keel, waardoor ademhaling geen issue is.
Hoe zwaar @Strive4muscle ze doet voor reps overigens echt ziek, dat heb ik nog nooit IRL gezien.

Handen gebruik ik ook vrijwel niet, enkel bovenop leggen. Een stabiele houding en sterke core is belangrijk bij de front squat ;)

M’n PR tot nu toe is een set van 8 reps met 160kg, maar dat was wel pas aan de start van m’n bulk dus zal nu wss wel wat hoger liggen. Daarna een heletijd gefocused op safety bar squats en nu zit er geen ‘losse’ squat in m’n programma maar een v-squat. Wordt misschien weer eens tijd om front squats op te pakken :p.

Godver, elke keer als je een spoiler hebt geplaatst dan hoop ik dat het een shape update is, maar helaas. Het is herrie.

.

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: BB_
Toch behoorlijk minder dik al dan de footage die ik al van je gezien had :thumbs:

.

Laatst bewerkt:
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven