FemRiedel
Novice
- Waardering
- 8
- Lengte
- 1m56
- Massa
- 66kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Puur uit interesse heb je het standaard anavar kuurtje gedaan of wat heb je gebruikt?Mijn moeder had er geen problemen mee, zolang ze maar wist wat ik gebruikte & dat ik er goed mee omging (niet dat ze ineens een zoon op de bank had zitten)
De ouders van mijn vriend waren er echter wel fel op tegen, maar hij gebruikt dan natuurlijk ook zwaarder materiaal![]()
.Willen ze mij niet adopteren?Ouders waren al tegen de whey en Pwo dat in hun kasten stond, en dat hebben ze meermaals laten verstaan. Woon al sinds 18de niet meer thuis. nu getrouwd en 5 jaar samenwonend dus geen last meer van.
Maar hoef me niet te verantwoorden voor de rest. Ze hebben een drankwinkel en drinken elke dag een fles wijn leeg per persoon zoals @IRONic Drunker.
alcohol is gewoon legaal vergif.
Puur uit interesse heb je het standaard anavar kuurtje gedaan of wat heb je gebruikt?
Heb je ook foto's van voor en na je kuur? Dat we een beetje een beeld krijgen wat zoiets doet?Ik heb anavar gebruikt, primobolan, clenbuterol en winstrol.
Niet allemaal in dezelfde kuur natuurlijk, momenteel pak ik alleen winstrol.
Waarom als vrouw aan de winny?
Er moet ook nog verkocht worden he, niet alleen geproefd.Willen ze mij niet adopteren?
Aangename kennismaking by the way.

Ik heb anavar gebruikt, primobolan, clenbuterol en winstrol.
Niet allemaal in dezelfde kuur natuurlijk, momenteel pak ik alleen winstrol.
Wat hebben ze van drank?Er moet ook nog verkocht worden he, niet alleen geproefd.![]()

Gewoon drank van je vader ook wegflikkeren. Kijken hoe er dan gereageerd wordt.Ik ben blij dat ik het huis uit ben wat dat betreft. Moet er niet aan denken weer terug te gaan. Mijn moeder vond het wel interessant maar als mijn vader ook maar iets zag staan werd het gewoon weggeflikkert. Dure hbby geworden zo

Ja Bert dat had ik wel kunnen doen maar dat had voor mij niet goed afgelopen denk ik. Nu zou dat misschien kunnen maar dat ik nog thuis woonde moest ik dat niet proberen. Dat werd ik ff door de kamer geslingerd hahaha. En ach, laat die ouwe lekker zeiken. Wij weten wel beterGewoon drank van je vader ook wegflikkeren. Kijken hoe er dan gereageerd wordt.![]()