MuscleMeat

.

Ja Bert dat had ik wel kunnen doen maar dat had voor mij niet goed afgelopen denk ik. Nu zou dat misschien kunnen maar dat ik nog thuis woonde moest ik dat niet proberen. Dat werd ik ff door de kamer geslingerd hahaha. En ach, laat die ouwe lekker zeiken. Wij weten wel beter

is je vader dan zo buff??

Late reactie... maar wat is een buff?

Een buff is het stukje tussen een bef en een baf. Of buff is een manier om iemand gespierd te noemen, kies zelf maar :rolleyes:

Had je geen last van vergroting van de clitoris?

Eigenlijk helemaal geen last van gehad, daar let je natuurlijk als vrouw zijnde ook heel erg op.
Als ik ook maar iets van negatieve effecten merk dan stop ik ook gelijk met de kuur of ik doseer minder.
wel moet ik toegeven dat mijn stem in de loop van jaren wat zwaarder is geworden maar dit is niet schrikwekkend, als je me niet zou kennen van vroeger dan zou je er niks van denken.. roken speelt hier natuurlijk ook een rol bij.

Een buff is een soort doek voor om uw hoofd die u beschermt tegen koude omstandigheden. Het houdt uw oren en hoofd warm als het koud is of als er harde wind staat. Daarnaast kan het ook comfort bieden als het warm is.

Eigenlijk helemaal geen last van gehad, daar let je natuurlijk als vrouw zijnde ook heel erg op.
Als ik ook maar iets van negatieve effecten merk dan stop ik ook gelijk met de kuur of ik doseer minder.
wel moet ik toegeven dat mijn stem in de loop van jaren wat zwaarder is geworden maar dit is niet schrikwekkend, als je me niet zou kennen van vroeger dan zou je er niks van denken.. roken speelt hier natuurlijk ook een rol bij.
Een dame bij mij in de sportschool is zo'n 1,5 jaar geleden begonnen met anabolen en bij haar is het wel schrikwekkend.
Tuurlijk je ziet ook de veranderingen in haar lichaam.

Een dame bij mij in de sportschool is zo'n 1,5 jaar geleden begonnen met anabolen en bij haar is het wel schrikwekkend.
Tuurlijk je ziet ook de veranderingen in haar lichaam.
Je moet er als vrouw natuurlijk extra voorzichtig mee zijn.. het is en blijven toch anabolen en die zijn simpelweg gewoon bedoeld voor mannen en niet voor vrouwen.
Ik schrik soms ook best wel als ik bepaalde vrouwen zie rondlopen in de sportschool, maar goed iedereen heeft zijn eigen doelen en als deze vrouwen het niet erg vinden om te vermannelijken is dat natuurlijk ook hun eigen keuze.

Ikzelf wil echt absoluut niet mannelijk worden, wel vind ik het erg mooi om flink wat massa te hebben. maar om daarvoor nou je vrouwelijkheid in te leveren?

niet dat je opeens met een mannen stem zegt: ik wil je pijpen :roflol:

mijn vrouw sloeg mij laatst wel met een frikandel met mayo voor mijn bek , zo weet je ook wat dat is zei ze :P

Terug
Naar boven