Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Misschien de verhoudingen een beetje wisselen, 20 % eiwit bij het opbouwen van spiermassa lijkt me niet ideaal. dus 50 KH, 30% eiwit, 20 % vet lijkt me dan beter.
Aangezien je van anorexia komt, zou ik allesinds aan die koolhydraten niets veranderen.
Misschien de verhoudingen een beetje wisselen, 20 % eiwit bij het opbouwen van spiermassa lijkt me niet ideaal. dus 50 KH, 30% eiwit, 20 % vet lijkt me dan beter.
Aangezien je van anorexia komt, zou ik allesinds aan die koolhydraten niets veranderen.
Ik zou een simpel, doch effectief beginnersschema aanraden. Met name omdat je zelf al aangeeft dat je interesse bij kracht ligt en je 3x p/w fullbody wil doen. Een aantal goede keuzes zijn Stronglifts, Greyskull en Starting Strength. Succes!
Deze website maakt gebruik van cookies die het het mogelijk maken om gepersonaliseerde inhoud te tonen gericht op jouw wensen.
Door deze website verder te gebruiken ga je akkoord met het gebruik van cookies.