AndroidHealthClinic

NSFW! .

• Topic Starter Topic Starter
Bijna 3% size gegained in 5 weken :') denk dat 't tijd wordt je verwachtingen wat bij te gaan stellen.
Ja misschien procentueel wel goed maar 33cm is vanzichzelf al niks, is het dan wel een goede aanpak om het procentueel te bekijken. Vooral als het gaat om massa

Nee ofcourse niet, maar ben sinds begin cycle maar 25% omhoog gegaan op cable curls. En dat is gewicht waar ik op zat voordat ik begin met cutten.

Gaat me niet eens perse om kracht maar armen zijn van 33cm naar 34cm gegaan binnen 5 weken. Ook in spiegel zie ik geen verschil. De rest gan lichaam gaat echt heel goed, maar bicep zie ik veel minder groei in. Qua kracht en massa
Zorg je voor goede pomp in biceps ?
Soms moet je je biceps harder aanpakken om te laten groeien

Ja misschien procentueel wel goed maar 33cm is vanzichzelf al niks, is het dan wel een goede aanpak om het procentueel te bekijken. Vooral als het gaat om massa
Je zegt 't zelf al, je bent fucking tiny. Je neemt een beetje aas he, geen elixer van de goden ofzo. Al blast je een jaar volle polle door ben je nog steeds ecto, alleen dan iets minder. Zoals ik zei, verwachtingen wat bijstellen. Gewoon rustig doorbouwen en dan heb je over een aantal jaar een prima fysiek. Niet jezelf nu de afgrond in trainen zoals de meeste op hun 1e kuur doen.

Heb net geen 2cm omtrek gepakt op armen in 14 weken tijd met +8kg bw. Zodra de cut begint zal van die 2cm hopelijk de helft overblijven 🫠

Zorg je voor goede pomp in biceps ?
Soms moet je je biceps harder aanpakken om te laten groeien
Tjah het is maar wat je goed noem, ik ga wel echt tot falen. Vooral cable curls pakte ik toen laatste reps nog met schouders erbij, probeer nu wat meer partials te doen ipv met schouders en merk al gelijk dat de pomp wat meer is. Kon eergisteren bijv me bicep helemaal niet aanspannen, wat normaal nog wel kan.

Maar kan best zijn dat ik idd teveel verwacht. Andere lichaamsdelen zie ik duidelijke verschil qua kracht en massa, bicep toch wat minder. Vandaar dat ik beyond failure wil gaan met biceps

• Heart
Waarderingen: AK
Tjah het is maar wat je goed noem, ik ga wel echt tot falen. Vooral cable curls pakte ik toen laatste reps nog met schouders erbij, probeer nu wat meer partials te doen ipv met schouders en merk al gelijk dat de pomp wat meer is. Kon eergisteren bijv me bicep helemaal niet aanspannen, wat normaal nog wel kan.

Maar kan best zijn dat ik idd teveel verwacht. Andere lichaamsdelen zie ik duidelijke verschil qua kracht en massa, bicep toch wat minder. Vandaar dat ik beyond failure wil gaan met biceps
komt vanzelf wel. #PumpingIron :flexbiceps:

Je zegt 't zelf al, je bent fucking tiny. Je neemt een beetje aas he, geen elixer van de goden ofzo. Al blast je een jaar volle polle door ben je nog steeds ecto, alleen dan iets minder. Zoals ik zei, verwachtingen wat bijstellen. Gewoon rustig doorbouwen en dan heb je over een aantal jaar een prima fysiek. Niet jezelf nu de afgrond in trainen zoals de meeste op hun 1e kuur doen.
Also can confirm
Ik neem nu letterlijk meer dan een jaar gear en ik dacht echt dat ik een stuk groter zou zijn na een jaar gear. Maar het valt echt wel vies tegen :roflol:
Vooral wat TallAndSmal zegt, het is geen elixer van de goden

Nee ofcourse niet, maar ben sinds begin cycle maar 25% omhoog gegaan op cable curls. En dat is gewicht waar ik op zat voordat ik begin met cutten.

Gaat me niet eens perse om kracht maar armen zijn van 33cm naar 34cm gegaan binnen 5 weken. Ook in spiegel zie ik geen verschil. De rest gan lichaam gaat echt heel goed, maar bicep zie ik veel minder groei in. Qua kracht en massa

Je bent al 5 weken on en je ziet nog geen groei in je biceps.

Ik denk dat je gear fake is.

En nog iets, ik denk dat ik ook gewoon de @Spambod way van armen trainen ga proberen
Heb nu een jaar lang progressive overload serieus toegepast op armen maar het werpt zijn vruchten toch niet zo af als ik gehoopt had
Dus ga wat meer intensiteit shit toevoegen
Maarja jij hebt natuurlijk gewoon het programma van je coach waar je je aan houd

Also can confirm
Ik neem nu letterlijk meer dan een jaar gear en ik dacht echt dat ik een stuk groter zou zijn na een jaar gear. Maar het valt echt wel vies tegen :roflol:
Vooral wat TallAndSmal zegt, het is geen elixer van de goden
@jhonfromtokyo zit nog in beginfase, waar zonder gear al progressie komt

En nog iets, ik denk dat ik ook gewoon de @Spambod way van armen trainen ga proberen
Heb nu een jaar lang progressive overload serieus toegepast op armen maar het werpt zijn vruchten toch niet zo af als ik gehoopt had
Dus ga wat meer intensiteit shit toevoegen
Maarja jij hebt natuurlijk gewoon het programma van je coach waar je je aan houd
Maar jij hebt al wat size gebouwd. Als je met 33 centimeter armen en 50 cm benen gaat focussen op je biceps weet je iig zeker dat je nooit buff wordt. Krijg ze eerst maar eens ruim over de 40, dan kun je mss eens kijken naar wat gerichter trainen.

Maar jij hebt al wat size gebouwd. Als je met 33 centimeter armen en 50 cm benen gaat focussen op je biceps weet je iig zeker dat je nooit buff wordt. Krijg ze eerst maar eens ruim over de 40, dan kun je mss eens kijken naar wat gerichter trainen.
Ik zou niet zeggen gerichter maar intensiever. Benen train ik bijv tot failure maar beyond failure is meeste oefening niet mogelijk/erg irritant. Bicep kan ik wel makkelijk beyond failure gaan. Verder is mijn trainingsschema exact hetzelfde

Ik zou niet zeggen gerichter maar intensiever. Benen train ik bijv tot failure maar beyond failure is meeste oefening niet mogelijk/erg irritant. Bicep kan ik wel makkelijk beyond failure gaan. Verder is mijn trainingsschema exact hetzelfde
Misschien iets meer volume doen? (Mits je hersteld van je huidige intensiteit)

Lower Body 18-01-2023

Hip adductor

100x4
125x14 +4r
125x11 Geen backoffset want was al hoge reps

Leg press
100x8
150x4
200x10 +20kg
150x23

Hack squat
75x10 +10kg
65x12

Leg Extensions
85x12 +5kg
65x18
65x16

Lying leg curls
46,25x4
57,5x11 +7,5kg
46,25x16

Leg Curls
67,5x8 +2,5kg. Terug naar 65kg
50x14

Standing calf raises
80x11
80x11
80x11

Weer een hele lekkere leg day gehad. Benen gaan echt gruwelijk de cycle, vooral qua kracht. Misschien proberen te injecteren in delts/bicep als spot injecteren echt iets is idd. Op dit moment is hamstrings favoriete spiergroep om te trainen. De mind muscle connection is echt gruwelijk vooral bij de lying leg curls

Merkte ook echt een hele lekkere pomp maar herstel tussen sets was wel wat langer dan normaal. Voor de rest weer een erg fijne training

Probeerde de leg press 220kg maar na 2 reps trilde benen te veel dat ik het niet wilde riskeren

Biceps zijn ook per persoon zo verschillend.. zelf vind ik de curl machine heel prettig.. volle focus op bicep.. je kunt meteen kijken wat je aan het doen bent en dus zien of je goed aant aanspannen bent. Curls op een bankje waar je iets naar achter leunende zit vind ik ook heerlijk. Na die 2 een aantal supersetjes voor de pomp en je kan niet meer sturen op weg naar huis😁 goeie focus, niet te snel en goed aanspannen helpt bij mij in iedergeval heel goed.

Terug
Naar boven