AndroidHealthClinic

NSFW! .

Ik heb het off gaan en het “volledig herstellen” na een cycle nooit begrepen. Je brandt je vingers, wacht tot de wond heelt om vervolgens doelbewust nogmaals je vingers te branden. En zo keer op keer. Wat is daar nu precies het nut van?

Vind een cruise dosering waar je optimale gezondsheidswaarden op hebt (cholesterol, hematocriet, bloeddruk etc etc) en leef gewoon een goed leven zonder steeds die ups en downs.
Ik spreek nu keihard tegen wat ik jaren geroepen heb, maar na een hartinfarct is mijn grootste tip om gewoon voldoende off tijd in te lassen. We hebben het niet alleen over het herstel van je HPTA en/of vruchtbaarheid maar ook de effecten die het uitoefend op je bloeddruk, hdl/ldl en de grootte van je LV.

Zolang je je lichaam blootstelt aan wat voor dosis AAS dan ook oefent het invloed uit op die zaken, ongeacht of je in een blast of cruise zit.

Lekker bezig man! Ik vind vooral die foto van voor echt bizar netjes!
Vind je het niet jammer dat je maar 2x hebt kunnen trainen? Ik weet natuurlijk de omstandigheden niet.. maar ik ga straks wel echt een heel strak schema in de gym en met eten pakken. De rest zal toch een beetje moeten wijken😆
Gaaf om te zien dat je met niet al te veel test gewoon lekker stappen maakt! En zoals de reactie hierboven ben ik ook steeds meer overtuigd om ff off te gaan. Zal mentaal ff ruk zijn, maar hopelijk over een aantal jaar blij dat ik het in iedergeval zo heb aangepakt. Succes nog en hopelijk kun je de focus er weer een beetje op zetten!

• Topic Starter Topic Starter
Over off/cruise had ik met coach gesproken en hij gaf ook aan om beste gwn eerst off te gaan, dus dat zal hem worden idd.

Ik injecteer altijd linkerquad, werkt fijn voor mij en heb met huidige dosis ook geen pip. Als ik primo erbij neem zal ik nog wel eens kijken naar meerdere keren per week prikken voor wat meer stabiliteit van hormonen en zeker als ik met primo wel pip krijg

Volgens mij kun je die 100mg makkelijk in 1x zetten samen met 250test.. 2ml is volgens mij nog best beschaafd toch?

Volgens mij kun je die 100mg makkelijk in 1x zetten samen met 250test.. 2ml is volgens mij nog best beschaafd toch?
Ja ik injecteer nu 2x per week vanwege enanthaat ester. Maar vaker injecteren schijnt beter te zijn voor stabiliteit van hormonen. Voor mij dan niet dagelijks uiteraar maar wellicht 3/4x. Vind het ook niet erg om meer te injecteren, vooral als het gezondheid voordelen heeft

En mocht het injecteren en de pip vervelend worden (wat ik geen grote kans geef aangezien de dosering vrij laag is), kan je met deze doseringen ook het met een slinpin in je schouder zetten.

16mm 25G gaat ook lekker in je schouder. Kan goed 3ml in.

edit: alleen voor oude hardcore boys geschikt like @CityTrip and me

Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:
Ik spreek nu keihard tegen wat ik jaren geroepen heb, maar na een hartinfarct is mijn grootste tip om gewoon voldoende off tijd in te lassen. We hebben het niet alleen over het herstel van je HPTA en/of vruchtbaarheid maar ook de effecten die het uitoefend op je bloeddruk, hdl/ldl en de grootte van je LV.

Zolang je je lichaam blootstelt aan wat voor dosis AAS dan ook oefent het invloed uit op die zaken, ongeacht of je in een blast of cruise zit.
Zou je hier een uitgebreide post over willen maken? Achtergrond verhaal etc. Dit kan namelijk heel veel ellende besparen bij leden.

Eergisteren 1ml geïnjecteerd in linkerquad. Vandaag klein beetje pip. Straks lekker benen trainen. Nogsteeds gruwelijk spierpijn van UB van eergisteren, ik doe nu biceps met partials en aangezien ik unilateral doe help ik laatste reps met andere hand. Ik kan mn bicep niet helemaal strekken vanwege spierpijn in binnenkant elleboog. Hoop dat hiermee armen wel meer zal groeien want ik merk amper verschil in armen als ik vergelijk met begin cycle. Ook stijging van kracht is erg minimaal (dit is bij tricep niet het geval)

Eergisteren 1ml geïnjecteerd in linkerquad. Vandaag klein beetje pip. Straks lekker benen trainen. Nogsteeds gruwelijk spierpijn van UB van eergisteren, ik doe nu biceps met partials en aangezien ik unilateral doe help ik laatste reps met andere hand. Ik kan mn bicep niet helemaal strekken vanwege spierpijn in binnenkant elleboog. Hoop dat hiermee armen wel meer zal groeien want ik merk amper verschil in armen als ik vergelijk met begin cycle. Ook stijging van kracht is erg minimaal (dit is bij tricep niet het geval)

Wat voor stijging in kracht verwacht je van je biceps? Dat je op een dag 50kg dumbbells gaat kunnen curlen? Dat gaat niet gebeuren.

Wat voor stijging in kracht verwacht je van je biceps? Dat je op een dag 50kg dumbbells gaat kunnen curlen? Dat gaat niet gebeuren.
Nee ofcourse niet, maar ben sinds begin cycle maar 25% omhoog gegaan op cable curls. En dat is gewicht waar ik op zat voordat ik begin met cutten.

Gaat me niet eens perse om kracht maar armen zijn van 33cm naar 34cm gegaan binnen 5 weken. Ook in spiegel zie ik geen verschil. De rest gan lichaam gaat echt heel goed, maar bicep zie ik veel minder groei in. Qua kracht en massa

Bijna 3% size gegained in 5 weken :') denk dat 't tijd wordt je verwachtingen wat bij te gaan stellen.

Zou je hier een uitgebreide post over willen maken? Achtergrond verhaal etc. Dit kan namelijk heel veel ellende besparen bij leden.

;)

Terug
Naar boven