MuscleMeat

4e massa kuur

Powerful

Advanced Bodybuilder
Waardering
146
Lengte
1m83
Massa
102kg
Vetpercentage
14%
Beste allemaal,

Graag jullie mening over mijn kuurvoorstel:

w1-4 Dianabol 50 mg per dag
w 1-12 TestE 1500 mg per week
w 1-12 Deca 600 mg per week
w 10-30 STH 23 IUH per dag

Twijfel nog tussen Deca en:

Boldenone 800/1000 mg per week

Wat denken jullie ervan?

Beetje heel zware kuur denk je niet?

met jou stats zou ik test op 750 zetten en deca op 400 that s it

23 iu STH/ dag?? Dat is ook erg veel. Wat zijn je vorige kuren geweest?

• Topic Starter Topic Starter
Mijn vorige kuren waren als volgt:

1e kuur

w1-6 Anavar 60 mg per dag

2e kuur

W1-10 Test E 250 mg per week
W1-4 Dianabol 30 mg per dag

3e kuur

w1-5 Dianabol 40 mg per dag
w 1-10 Test E 500 mg per week
w1-5 Winstrol 50 mg per dag
w 1-10 Deca 200 mg per week.

---------- Toegevoegd om 14:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:22 ----------

23 iu STH/ dag?? Dat is ook erg veel. Wat zijn je vorige kuren geweest?

"Men" zegt dat je STH redelijk hoog moet doseren om een goed effect te krijgen

---------- Toegevoegd om 14:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:23 ----------

Beetje heel zware kuur denk je niet?

Ik ken mensen die dit gewoon vinden. Een kennis van mij nam dit ook,alleen hij nam trenbolone ipv deca en groeide als kool.
Alleen hij heeft al meerdere kuren gehad dan mij. Hoeveel wil hij niet precies zeggen.

gozer je ben nie lekker.. of je moet pro zijn.... maar dat ben je niet denk;)

gozer je ben nie lekker.. of je moet pro zijn.... maar dat ben je niet denk;)

Hoezo? is dit zo extreem dan?
natuurlijk weet ik dat dit best veel is maar je moet eens weten die gasten die ik allemaal ken....
Nee, ik ben geen pro en dat wil ik absoluut niet worden.
Kattuk? een vroegere maat komt daar vandaan en was zo gek als een deur door de hoeveelheden AAS die hij nam in Kattuk

Ik ken mensen die dit gewoon vinden. Een kennis van mij nam dit ook,alleen hij nam trenbolone ipv deca en groeide als kool.
Alleen hij heeft al meerdere kuren gehad dan mij. Hoeveel wil hij niet precies zeggen.

Bijna iedereen die deze kuurt neemt zal groeien als een kool. Wil niet zeggen dat het dan ook een goede kuur is... Gezien je stats en kuurverleden is dit echt veel te veel. Neem nooit een kuur schema zomaar over van iemand anders want iedere persoon is anders.

Test op 750mg en deca op 400mg lijkt mij ook een veel betere keuze. Je kan ook de deca droppen en voor een test only gaan (1gr).

Bijna iedereen die deze kuurt neemt zal groeien als een kool. Wil niet zeggen dat het dan ook een goede kuur is... Gezien je stats en kuurverleden is dit echt veel te veel. Neem nooit een kuur schema zomaar over van iemand anders want iedere persoon is anders.

Test op 750mg en deca op 400mg lijkt mij ook een veel betere keuze. Je kan ook de deca droppen en voor een test only gaan (1gr).

En de STH?

Ik denk dat een Winklaar of Cutler hierop niet groeien...

Ik denk dat je ons in de maling zit te nemen, 23 iu STH, wat voor STH ga je nemen ? welk protocol ga je volgen ?

Hoezo precies 23iu HGH en niet 20 of 25?Hoewel dat nog belachelijk hoog is imo.Test en deca lijken mij ook aan de hoge kant ondanks je verleden, zou op 1000 en 400 gaan zitten.

Heb je veel over gehouden van je vorige kuren? Ik zou de STH eruit laten en test op 750 en deca op 400. Deca 2 wekken korter als de test.

Bij mijn vorige kuren heb ik netto 8 kg overgehouden in totaliteit.

Nu wil ik 10 kg VVM overhouden dus mijn kuur wordt vermoedelijk:

w1-5 50 mg Dianabol per dag
W1-12 Test E 1500 mg per week
W1-10 Deca 400 mg per week.
STH- 20 IUH per dag.

hgh op die dosis? vergeet het maar hou je niet vol... bijwerkingen zullen extreem zijn

Die 10kg VVM ga je nooit niet halen, zelf niet op die dosissen. Tijdspanne is daarom gewoon te kort. Denk je als je die dosissen nog eens verdubbelt dat je winsten dan ook dubbel zoveel zullen zijn ?

haha heb je wel enig idee wat dat kost aan GH volgens mij niet, met een normale baan zou je dat namelijk nooit kunnen betalen, welke GH ga je nemen en welk protocol ga je volgen? je antwoord niet op MHD dus dat zegt al genoeg ;)

Waarom vraag je meningen van andere als je er vervolgens toch niks mee gaat doen? Vind je het stoer om te laten zien hoeveel je gaat pakken ofzo? Het winnen van advies lijkt me in ieder geval niet de insteek aangezien je er niks mee doet.

In for tha ban!

Ovedone imo. Ga je spijt van krijgen man.

Paar vraagjes verder nog:
Hoe ziet je nakuur eruit?
Hoe ben je van pan de STH te nemen?

Ik stel voor:
wk 1-12: Test-E: 750 mg/wk
Wk 1-10: Deca: 400 mg/wk of Bold 800 mg/week (hangt van je doelstelling af)
Eventueel kickstart wk 1-4: D-Bol: 40 mg pd
4 wkn Nakuur Arofixen
Hierbij heb ik dan nog gezwegen over HCG dat ook ene goede aanrader is in zulk een flinke kuur.

STH eruit laten. Is 1. veel te duur, 2. onnodig hoog gedosseerd en 3. hou je toch niet vol man.

Wat anderen hebben gedaan zou je eigenlijk worst moeten wezen. Het is toch jouw lichaam en om dan zomaar iets over te nemen van anderen lijkt me niet de beste route te bewandelen.

Suc6 verder nog.

Grtz,

hgh op die dosis? vergeet het maar hou je niet vol... bijwerkingen zullen extreem zijn

Je bedoelt de bijwerkingen door de STH neem ik aan?

---------- Toegevoegd om 19:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:45 ----------

Die 10kg VVM ga je nooit niet halen, zelf niet op die dosissen. Tijdspanne is daarom gewoon te kort. Denk je als je die dosissen nog eens verdubbelt dat je winsten dan ook dubbel zoveel zullen zijn ?

Nee, dat niet maar hoe meer je neemt hoe meer je gaint normaal gesproken.

Terug
Naar boven