XXL Nutrition

4e massa kuur

Mijn vorige kuren waren als volgt:

1e kuur

w1-6 Anavar 60 mg per dag

2e kuur

W1-10 Test E 250 mg per week
W1-4 Dianabol 30 mg per dag

3e kuur

w1-5 Dianabol 40 mg per dag
w 1-10 Test E 500 mg per week
w1-5 Winstrol 50 mg per dag:rolleyes:
w 1-10 Deca 200 mg per week.

Als ik dit zie snap ik al helemaal niet waarom je van 500 mg test naar 1500 test gaat ??? Laat staan die lompe hoeveelheid STH, waaruit je helemaal laat blijken hoe klein je kennis is..

Als ik kijk naar je kuurverleden lijkt mij dit de meest logische kuur:

wk 1 - 5 Dianabol 50 mg ED
wk 1 - 12 Test E 750 mg EW
wk 1 - 10 Tren E 400 mg EW

Test weer 250 mg hoger dan je vorige kuur, en tren erin omdat je daar nog geen ervaring mee hebt en dat ook een goeie prikkel zal zijn..

Zet dat andere kuurvoorstel ff uit je hoofd, want dat slaat als een lul op een drumstel :thumbs:

Je zegt ernstige zware pijn? door de STH?

Een bekende gebruikte 25 IUH per dag voor 3 maanden lang en de enige bijwerking die hij kreeg waren vierkante kaken en een ernistige ontsteking waardoor hij 3 maanden niks meer kon doen. Daarbij ging hij eruit zien als een michelin poppetje maar dat heb je met androgenen ook.
Dus 23 eenheden is erg veel dan?????? wat gebruiken de profs?

Bedankt voor jullie hulp.

inderdaad: ernstige, zware, onuistaanbare pijn in je tanden, handen, kaken en voeten. dat ontstekinkje van je maat noemt carpal tunnel syndrome: das als het vocht de zenuwbanen in je handen afknellen zodat je die niet meer kan gebruiken, klein detail van overmatig GH gebruik.

ik weet min of meer wat ik vertel - ik heb namelijk ook maten die wel s wat gebruiken :rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
25IU per dag, had ie de loterij gewonnen of had ie voor 'n prikje 'n stel fakes ingeslagen?

Vriendin werkte bij de apotheek..........

---------- Toegevoegd om 22:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:11 ----------

Als ik dit zie snap ik al helemaal niet waarom je van 500 mg test naar 1500 test gaat ??? Laat staan die lompe hoeveelheid STH, waaruit je helemaal laat blijken hoe klein je kennis is..

Test weer 250 mg hoger dan je vorige kuur, en tren erin omdat je daar nog geen ervaring mee hebt en dat ook een goeie prikkel zal zijn..

Zet dat andere kuurvoorstel ff uit je hoofd, want dat slaat als een lul op een drumstel :thumbs:

Voorstel ziet er goed uit alleen de testo vind ik toch erg laag.
Ik ga voor 1000 per week en als dit niet genoeg blijkt te zijn trek ik de kuur 6 weken langer door met testo 1500 mg per week.

STH dan maar bijvoorbeeld op 5 iuh zetten om te beginnen? of toch maar 10 eenheden om even te kijken hoe het gaat?

Thanks kerel

---------- Toegevoegd om 22:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:17 ----------

Best genant dat je je gebrek aan kennis met arrogantie probeert te maskeren.Anyway, succes ermee en ik ga je zeker volgen.

Thanks brother.

inderdaad: ernstige, zware, onuistaanbare pijn in je tanden, handen, kaken en voeten. dat ontstekinkje van je maat noemt carpal tunnel syndrome: das als het vocht de zenuwbanen in je handen afknellen zodat je die niet meer kan gebruiken, klein detail van overmatig GH gebruik.

ik weet min of meer wat ik vertel - ik heb namelijk ook maten die wel s wat gebruiken :rolleyes:

Hoeveel nemen die maten van jou dan? meer dan mijn kuurvoorstel??

---------- Toegevoegd om 22:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:20 ----------

Jaja, je hebt het dus over jezelf:D

---------- Toegevoegd om 22:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:21 ----------

:eek: De moeder van m'n ex werkt bij de apotheek, als ik dit wist had ik nog wel met haar :eek:

Met jou ex of met haar moeder hahahaha.

Hoeveel nemen die maten van jou dan? meer dan mijn kuurvoorstel??

nee, dat was een factor 10 minder....

Jaja, je hebt het dus over jezelf:D

nee,als arme proletariër kan ik mij geen GH permitteren, ik moet het zwarte gat dat België heet sponsoren :mad:

.

geloof het nou maar, je wil geen 20iu ECHT groeihormoon zetten - eg niet.

Heb je veel over gehouden van je vorige kuren? Ik zou de STH eruit laten en test op 750 en deca op 400. Deca 2 wekken korter als de test.

de sth weg laten is zo bs, juist die sth erin houden !!

maar 23iu is een beetje aan de hoge kant ja.
waarom niet gewoon 10iu per dag sth samen met 1gr test e per week ?

Jezus man.. Ga iig opbouwen man.. Als je in 1x die 23iu gh er in trapt dan voel je je niet fijn..

Ik zit nu op 8iu gh (blue tops) 5/7 en word snachts vaak wakker van verkrampte gevoelloze handen.. Vannacht wel een stuk of 4x.. Wat voor gh ga jij gebruiken?

Hij is weer terug! Welkom maat:cool:.

---------- Toegevoegd om 15:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:51 ----------

@ TS: wel logje bijhouden he! Die ga ik volgen... 23 IU STH kan makkelijk, iedereen hier is gewoon jaloers dat jij dat kan betalen:rolleyes:.

:windup:

Laatst bewerkt:
ken wel iemand heel goed die volgens mij zoon beetje dit doet. die zit tussen 110 en 125kg

die zit nu op kleine 15% met 124kg en heeft al een aardig kuurverleden..

ik zou niet meer als 1 schepje er boven op doen..dit is wel ff heel veel meer dan dat je hebt gedaan

Jezus man.. Ga iig opbouwen man.. Als je in 1x die 23iu gh er in trapt dan voel je je niet fijn..

Ik zit nu op 8iu gh (blue tops) 5/7 en word snachts vaak wakker van verkrampte gevoelloze handen.. Vannacht wel een stuk of 4x.. Wat voor gh ga jij gebruiken?

Thanks bro, Ik ga rustig opbouwen van

w1-4
2 iu
w4-8
4 iu
w8-12
8 iu
w12-26
12 iu

23 iu is inderdaad veel te veel voor me.

Powerful, ben blij dat je de opmerkingen op je inlaat werken.
Dacht eerst dat het een schrijffout was, maar dude trust me 23iu per dag is overkill.
En de gene die vaak roepen dat ze als een speer gaan, zijn ook vaak de gene die hun portemonnee's er flink mee vullen.
4 tot 8iu is meer dan voldoende, zeker gezien je stats.
Jij hebt je plafond nog lang niet bereikt en je bent nu al bezig om een nieuw plafond te creëren.
Als je in 1 jaar 5kilo VVM kan opbouwen, mag je in de handen klappen, want dat is al veel. Trust me i know.
Maar wens je veel succes ermee, en hou een log bij zou ik zeggen.

23 iu, goedkoop van bij de apotheek, moet dus bijne geno zijn, een half pennetje per dag !!!!
hohoho...
Kom je zo makkelijk aan honderden euro's per week aan hgh alleen, zonder de hoge dosissen AAS er nog naast...

Ik ken één iemand die ooit een serieus geïnvesteerd heeft om een paar wedstrijden te draaien, en die kerel praat over 20iu per dag, 2 maand lang, heeft hem 15 jaar geleden bijna 200.000 bef gekost, en heeft er toen inderdaad 5kg droge spiermassa mee gegained...

Maar denk dat je beter het advies volgt dat hier wordt gegeven, 5iu ED, gedurende lange tijd on...

Beste allemaal,

Graag jullie mening over mijn kuurvoorstel:

w1-4 Dianabol 50 mg per dag
w 1-12 TestE 1500 mg per week
w 1-12 Deca 600 mg per week
w 10-30 STH 23 IUH per dag

Twijfel nog tussen Deca en:

Boldenone 800/1000 mg per week

Wat denken jullie ervan?

Beste,
Het lijkt me beter voor jou eerst wat verder te cutten, en dan een test only kuurtje te nemen.
Zie ook niet in waarom je met jou stats al aan STH denkt.

De test die je hebt is die zwaar ondergedoseerd ?
zo niet is 1g test al voldoende, je weet niet wat je te wachten staat op 1.5g test.

;) Porter.

Powerful, ben blij dat je de opmerkingen op je inlaat werken.
Dacht eerst dat het een schrijffout was, maar dude trust me 23iu per dag is overkill.
En de gene die vaak roepen dat ze als een speer gaan, zijn ook vaak de gene die hun portemonnee's er flink mee vullen.
4 tot 8iu is meer dan voldoende, zeker gezien je stats.
Jij hebt je plafond nog lang niet bereikt en je bent nu al bezig om een nieuw plafond te creëren.
Als je in 1 jaar 5kilo VVM kan opbouwen, mag je in de handen klappen, want dat is al veel. Trust me i know.
Maar wens je veel succes ermee, en hou een log bij zou ik zeggen.

Hallo Ibo,

Ja, jullie hebben gelijk. voor de eerste keer 23 IU STH gebruiken zal dan teveel zijn. ik hou het dan op 12 IU.
Of is dit nog te veel voor de eerste keer?

De rest blijft hetzelfde. 5kilo VVM is veel te weinig voor me. ik wil 8-10 kg VVM aankomen daarom deze kuur die een stuk zwaarder is dan mijn vorige.
Ik probeer op die manier een schokeffect teweeg te brengen.

Ik wil echt gaan groeien als een beest.

---------- Toegevoegd om 13:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:36 ----------

Beste,
Het lijkt me beter voor jou eerst wat verder te cutten, en dan een test only kuurtje te nemen.
Zie ook niet in waarom je met jou stats al aan STH denkt.

De test die je hebt is die zwaar ondergedoseerd ?
zo niet is 1g test al voldoende, je weet niet wat je te wachten staat op 1.5g test.

;) Porter.

Er staat me hopelijk veel groei te wachten en hopelijk zo weinig mogelijk bijwerkingen.
STH zet ik lager en de Test op 1gr maar als blijkt dat het te langzaam gaat trek ik de Test 6 weken langer door op 1.5 gr.

Ik weet dat het misschien niet helemaal verantwoord is maar wanneer is dat dan wel? als je 6 kuren hebt gehad?

Je vriendin werkt bij de apotheek, krijgt ze dan korting ofzo op medicijnen? het lijkt mij niet gebruikelijk en als het al korting is niet veel... Of ze moet het natuurlijk stiekum meenemen :D

Hoezo? is dit zo extreem dan?
natuurlijk weet ik dat dit best veel is maar je moet eens weten die gasten die ik allemaal ken....
Nee, ik ben geen pro en dat wil ik absoluut niet worden.
Kattuk? een vroegere maat komt daar vandaan en was zo gek als een deur door de hoeveelheden AAS die hij nam in Kattuk

Doe niet zo idioot man! Wanneer anderen in de sloot springen, spring je mee zeker?
Gezien je eerdere kuren zou ik die test niet boven de 750 pakken. Deca op 400. Kickstartje dbol. Klaar. Dan heb je voor jouw stats en kuurverleden al een lekker kuurtje.

23iu per dag... per week is al voldoende man.. :D .. daarbij je bent nog lang niet klaar voor STH.

Laatst bewerkt:
Je vriendin werkt bij de apotheek, krijgt ze dan korting ofzo op medicijnen? het lijkt mij niet gebruikelijk en als het al korting is niet veel... Of ze moet het natuurlijk stiekum meenemen :D

Zie je straks de hele AAS sectie van DBB solliciteren bij de apotheek...... :D

Terug
Naar boven