AndroidHealthClinic

4e massa kuur

Hoe meer bijwerkingen zul je bedoelen hehe.

• Topic Starter Topic Starter
haha heb je wel enig idee wat dat kost aan GH volgens mij niet, met een normale baan zou je dat namelijk nooit kunnen betalen, welke GH ga je nemen en welk protocol ga je volgen? je antwoord niet op MHD dus dat zegt al genoeg ;)

Klopt wat je zegt, maar ik kan via via iemand van de apotheek zuivere en goedkope STH kopen.

Waarom vraag je meningen van andere als je er vervolgens toch niks mee gaat doen? Vind je het stoer om te laten zien hoeveel je gaat pakken ofzo? Het winnen van advies lijkt me in ieder geval niet de insteek aangezien je er niks mee doet.

Waarom moet dit dan stoer zijn. Ik wil alleen jullie mening weten.

---------- Toegevoegd om 19:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:49 ----------

Ovedone imo. Ga je spijt van krijgen man.

Paar vraagjes verder nog:
Hoe ziet je nakuur eruit?
Hoe ben je van pan de STH te nemen?

Ik stel voor:
wk 1-12: Test-E: 750 mg/wk
Wk 1-10: Deca: 400 mg/wk of Bold 800 mg/week (hangt van je doelstelling af)
Eventueel kickstart wk 1-4: D-Bol: 40 mg pd
4 wkn Nakuur Arofixen
Hierbij heb ik dan nog gezwegen over HCG dat ook ene goede aanrader is in zulk een flinke kuur.

STH eruit laten. Is 1. veel te duur, 2. onnodig hoog gedosseerd en 3. hou je toch niet vol man.

Wat anderen hebben gedaan zou je eigenlijk worst moeten wezen. Het is toch jouw lichaam en om dan zomaar iets over te nemen van anderen lijkt me niet de beste route te bewandelen.

Suc6 verder nog.

Grtz,

Thanks voor je reply kerel. Nakuur zal bestaan uit 4-6 weken nolvadex 30 mg per dag, daarbij dagelijks pregnyl.

STH neem ik 2x per dag.

---------- Toegevoegd om 19:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:53 ----------

Hoe meer bijwerkingen zul je bedoelen hehe.

Hopelijk valt het mee....

Beters hCG tijdens je kuur i.p.v. in je nakuur.

[/COLOR]

Nee, dat niet maar hoe meer je neemt hoe meer je gaint normaal gesproken.[/QUOTE]

Door zulke gedachten zijn middelen als efidrine verboden. Vind dit echt kinder logica.

Als je een monster wil worden moet je gewoon veel pakken klaar uit..

onderdrukt

ik ben er momenteel ookmee bezig 2x 250ie per week t/m de week van mn laatste injectie

zit op 5iu hgh elke dag en mn bijwerkingen zijn nog redelijk draagzaam maar niet leuk!!! Tintelende handen gevoelloze vingertoppen gewrichtspijntjes s'nachts wordt ik er af en toe gewoon wakker van.

Dus die 20 of weet ik veel hoeveel je wil doen slaat echt nergens op ga er een over lezen dan weet je vast wel wat iedereen bedoelt.

Als je het wel doet ben ik benieuwd hoe lang je het volhoud financieel en lichamelijk.

Ik volg je topic veel succes

Oke je hebt gelijk, Suc6 kerel!

onderdrukt

ik ben er momenteel ookmee bezig 2x 250ie per week t/m de week van mn laatste injectie

zit op 5iu hgh elke dag en mn bijwerkingen zijn nog redelijk draagzaam maar niet leuk!!! Tintelende handen gevoelloze vingertoppen gewrichtspijntjes s'nachts wordt ik er af en toe gewoon wakker van.

Dus die 20 of weet ik veel hoeveel je wil doen slaat echt nergens op ga er een over lezen dan weet je vast wel wat iedereen bedoelt.

Als je het wel doet ben ik benieuwd hoe lang je het volhoud financieel en lichamelijk.

Ik volg je topic veel succes

Dank je. merk je genoeg met 5 eenheden STH per dag qua gains dan?

Waarom moet dit dan stoer zijn. Ik wil alleen jullie mening weten.
.

Maar waarvoor? De adviezen die je krijgt sla je allemaal af. Het is duidelijk dat je geen idee hebt waar je bezig bent (of mee wilt beginnen) Het komt dan over alsof je het stoer vindt om zo veel te pakken, omdat je niks doet met de mening/adviezen die je krijgt en waar je zelf om vraagt. Denk je dan zelf niet dat het misschien niet zo verstandig is wat je van plan bent?

Groeien is niet jezelf vol gooien met AAS en nog beetje stoer naar de gewichten kijken...

ik ga kort reageren. boven 1 gram test beginnen de "diminishing returns". zoek dat eerst eens uit.
maar die AAS tot daar toe.

20iu groeihormoon is op jouw leeftijd vragen om ernstige, zware pijn. hardcore kuurders die ik ken hielden het niet uit op 2 iu. bezint eer ge begint want als het erin zit, is het te laat maatje

good luck.

Says who?Ben benieuwd of je deze bewering kan onderbouwen?

Vraag het aan de toppers...maar ook onder ons hier op het forum

---------- Toegevoegd om 21:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:35 ----------

ik ga kort reageren. boven 1 gram test beginnen de "diminishing returns". zoek dat eerst eens uit.
maar die AAS tot daar toe.

20iu groeihormoon is op jouw leeftijd vragen om ernstige, zware pijn. hardcore kuurders die ik ken hielden het niet uit op 2 iu. bezint eer ge begint want als het erin zit, is het te laat maatje

good luck.

Je zegt ernstige zware pijn? door de STH?

Een bekende gebruikte 25 IUH per dag voor 3 maanden lang en de enige bijwerking die hij kreeg waren vierkante kaken en een ernistige ontsteking waardoor hij 3 maanden niks meer kon doen. Daarbij ging hij eruit zien als een michelin poppetje maar dat heb je met androgenen ook.
Dus 23 eenheden is erg veel dan?????? wat gebruiken de profs?

Bedankt voor jullie hulp.

25IU per dag, had ie de loterij gewonnen of had ie voor 'n prikje 'n stel fakes ingeslagen?

Terug
Naar boven