AndroidHealthClinic

4iu hgh welk tijdstip

wat is het nou voor of na de training zetten en waarom?
ik ben ook van plan 4iu te zetten zonder insuline per dag 2 iu gelijk bij opstaan en 2iu voor of na training ??
samen met test e 500 mg en bold 500 mg per week
en dan is er ook nog veel onenigheid over eten rond het tijdstip van de hgh injectie

wie geeft mij verhelderende info over deze zaken
alvast bedankt
mvg ruud

Hoorde ook van een maatje dat Alley maar op 60% zat en daarom is hij overgestapt naar Apotheek, want dan heeft hij 100% garantie dat het perfect is. Hij koopt het van een vrouw die het via de dokter krijgt en niet gebruikt en verkoopt.... lekker goedkoop

Er word een hoop gehoord, hoor ik.

Ja en die heeft ook een hoop getest, vandaar dat hij nu aan apotheek spul zit. En al zijn maten geen Alley meer nemen, dus zal wel een betekenis hebben denk je niet?

Ik ga toch goed op 8iu alley, en bijna dagelijks last van slapende handen dus dan doet het toch zijn werk.

goed gaan op 8 iu is toch ook iets om over na te denken.... 8iu is een hoop.

Als je HG hgh hebt moet je geen 8iu zetten maar heb je ruim voldoende met 4 a 5iu.
Maar UG hgh moet je toch minstens 6iu zetten om resultaten te boeken, alles er onder is nutteloos in mijn ogen.
UG kost ook maar ongeveer de helft van HG dus dan kom je nog hetzelfde uit.

Als je HG hgh hebt moet je geen 8iu zetten maar heb je ruim voldoende met 4 a 5iu.
Maar UG hgh moet je toch minstens 6iu zetten om resultaten te boeken, alles er onder is nutteloos in mijn ogen.
UG kost ook maar ongeveer de helft van HG dus dan kom je nog hetzelfde uit.

Bullshit, als je UG HGH hebt die goed gedoseerd is ( dus 10 iu in een vial van 10 iu ) is 't evengoed als HG hoor.

In theorie heb je gelijk maar in de praktijk is het toch anders.

Ik heb nog geen UG gehad waarop ik dezelfde sides kon ervaren als met dezelfde hoeveelheid HG.
Veel zeggen wel, ik heb ergens gelezen/gehoord dat bijv. hyge 13iu bevat per 10iu...maar ik heb nog nergens officiele verslagen gezien van deze testen.
Als iemand mij zwart op wit kan laten zien dat UG bevat wat het werkelijk zou moeten bevatten dan geloof ik er in, anders heb ik er mijn mening over.

Dus nu even concreet aub :D

Maakt het uit wanneer je die 4iu zet?
Maakt het uit als het niet elke dag op hetzelfde moment is?

Thanks alvast :thumb:

Gewoon smorgens en savonds zetten dat is het makkelijkste vind ik, geen gezeur train 99% van de tijd smorgens toch met een pre workout op en zonder voeding. En savonds me laatste maaltijd om 22uu en om 23 uur zetten en slapen. Heb ook 3x per dag gedaan maar dat sloeg nergens op vond ik, smorgen smiddags en savonds..

Andere zetten de 4iu voor het slapen gaan, en andere zeggen weer dat je niet meer als 2.5iu kan opnemen per x

Gewoon smorgens en savonds zetten dat is het makkelijkste vind ik, geen gezeur train 99% van de tijd smorgens toch met een pre workout op en zonder voeding. En savonds me laatste maaltijd om 22uu en om 23 uur zetten en slapen. Heb ook 3x per dag gedaan maar dat sloeg nergens op vond ik, smorgen smiddags en savonds..

Andere zetten de 4iu voor het slapen gaan, en andere zeggen weer dat je niet meer als 2.5iu kan opnemen per x

Je lichaam kan niet meer dan 2.5iu opnemen??? Waar heb je dat gelezen of gehoord?
Dan vraag ik mij wel af hoe (pro's) ze dat doen als ze 20-24iu/dag zetten.

heb ik ook vaker voorbij zien komen. lijkt me onzin idd.

Bullshit, als je UG HGH hebt die goed gedoseerd is ( dus 10 iu in een vial van 10 iu ) is 't evengoed als HG hoor.

Nee. Vraag me niet waarom maar ik ken ondertussen genoeg jongens die van 8-10iu UG HGH (meeste hyge.cn) overstappen naar 3 tot max 6iu pharm grade en het is een wereld van verschil. Ik weet niet wat die Chinezen precies doen maar iets klopt er gewoon niet. Wellicht doen ze er (een mix van) peptides in oid. Ik weet dat bijv. goede Hexarelin alleen al een serum waarde van 20+ kan geven. Als je er dan nog wat CJC bijdoet is het nog hoger. Of het is wel echte hgh maar je lichaam kan er om de een of andere reden (na verloop van tijd) niet meer veel mee. Ik weet het ook niet precies.

Ja met UG ondervind ik niet hetzelfde resultaat als met HG.
Met HG had ik ruim voldoende met 4 a 5iu vanaf 6iu veel te veel last van bijwerkingen. Kon mijn handen niet meer dicht knijpen :D
Met UG kan ik makkelijk 8 a 10iu verwerken enkel een beetje last van slapende handen.
Dus HG is véél beter dan UG.

Nee. Vraag me niet waarom maar ik ken ondertussen genoeg jongens die van 8-10iu UG HGH (meeste hyge.cn) overstappen naar 3 tot max 6iu pharm grade en het is een wereld van verschil. Ik weet niet wat die Chinezen precies doen maar iets klopt er gewoon niet. Wellicht doen ze er (een mix van) peptides in oid. Ik weet dat bijv. goede Hexarelin alleen al een serum waarde van 20+ kan geven. Als je er dan nog wat CJC bijdoet is het nog hoger. Of het is wel echte hgh maar je lichaam kan er om de een of andere reden (na verloop van tijd) niet meer veel mee. Ik weet het ook niet precies.

Mijn punt precies. Als je gewoon een echt goede UG hebt die 10 iu HGH in zijn 10 iu vials stopt moet 't prima werken. Moeten ze alleen idd niet hun serumtesten opkrikken met peptides en shit ( beetje zelfde als het hele B&F whey verhaal ).

Jammer dat die UG's er volgens mij niet echt zijn :P

Heb toch wel degelijk ergens hiero gelezen dat je lichaam zogenaamd niet meer als 2.5iu per keer kan opnemen, ik vind het ook bullshit. Ik zet soms smorgens ook 4iu en savonds ook, en meeste van de tijd 2.5iu en 2.5iu omdat ik maar 5iu per dag neem.

En pro's die nemen idd veeeeel meer die spuiten echt geen 10x per dag, ja met zware insuline enz, dan kunnen ze vreten wat ze willen na de spuit

Heb toch wel degelijk ergens hiero gelezen dat je lichaam zogenaamd niet meer als 2.5iu per keer kan opnemen, ik vind het ook bullshit. Ik zet soms smorgens ook 4iu en savonds ook, en meeste van de tijd 2.5iu en 2.5iu omdat ik maar 5iu per dag neem.

En pro's die nemen idd veeeeel meer die spuiten echt geen 10x per dag, ja met zware insuline enz, dan kunnen ze vreten wat ze willen na de spuit

Mag ik vragen waarom jij dat bullshit vind? Ik bedoel..een dag geleden verbaas je je er nog over dat op je hgh kitje staat dat het ook im geïnjecteerd kan worden.

Terug
Naar boven