XXL Nutrition

Verkocht 4x20 kilo DUNNE schijven

Starter20

Gargantuan Beast
15 jaar lid
10.000 berichten
Waardering
1.422
Lengte
1m80
Massa
90kg
Hoi,

Aangezien Sanca ze niet hoeft bied ik hierbij mijn 20 kilo schijven te koop aan. Ik gebruikte ze voor mijn hex bar van fitness-seller die erg korte loading pins had. De bar heb ik verkocht aan iemand die hem wekelijks wilde gaan gebruiken, dus nu zijn de schijven over.

De boring is ongeveer 51mm en de schijven zijn heel dun, ideaal voor als je veeeeel gewicht moet laden op je barbell of voor een yoke, duck walk, farmers walk etc etc etc.

Foto:
4iyo9j.jpg

Je kan ze alleen komen afhalen, 80 kilo verzenden is echt veel te duur (en moet volgens mij zelfs op een pallet?). Ik woon in omgeving Rotterdam.

De vraagprijs is 100 euro voor het complete set, ik verkoop ze niet per stuk of per 2.

Interesse? Laat maar weten!

Oh ja, als je een swiss-bar hebt die je niet meer hoeft kunnen we daar misschien een deal mee maken.

Laatst bewerkt:
80 euro hebben we een deal! Mits je de schijven aan matthieu mee kan geven die zaterdag bij RPB is?

• Topic Starter Topic Starter
80 euro hebben we een deal! Mits je de schijven aan matthieu mee kan geven die zaterdag bij RPB is?

Ik ben niet bij RPB zaterdag, ik ben daar misschien 2x in het jaar ofzo. Het is helaas niet echt om de hoek voor mij (meer dan een uur rijden). Ik ga volgende week zaterdag wel in Leiden trainen. Heb je daar wat aan?

Anders is Eindhoven een uur rijden naar mij zie ik. Voor 80,- mag je ze oppikken.

shiiitttt ik willlll die schijven arghhhhhh

80 euro and a chocolate thunder lap dance :D

• Topic Starter Topic Starter
Lol, oke. Als Niels niet meer reageert dan zijn ze voor jou man! Volgende week zaterdag (de 13e) ben ik in Leiden, dus dan kunnen we het fixen.

Nee ik pas helaas heb deze dagen geen tijd om te komen halen... Dus dan geef ze maar aan de teddybeer

Terug
Naar boven