XXL Nutrition

5 Daags schema

markosje19

Novice
Waardering
0
Lengte
1m91
Massa
90kg
Vetpercentage
25%
Hallo mede dbb'ers,

Na een aantal maanden een 3 daagse splitschema te hebben gevolgd, ben ik er een beetje klaar mee en wil toch wat vaker gaan. Hierdoor heb ik gekozen voor een 5 daagse split hierbij wil ik ook wat cardio er bij doen omdat het vetgehalte toch wat omhoog gegaan is en me eigenlijk net iets teveel word.
Mijn vraag aan jullie is dus, hoe zouden jullie de spiergroepen en de cardio verdelen over deze 5 dagen ( maandag tm vrijdag )?

BVD mark

zoiezo de grote drie apart op ma-wo-vrij, dan zou je je op di en do schouders+traps en armen kunnen doen, met een half uurtje cardio ofzo?

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
oke oke maar ik hoorde laatst in de gym, iemand zeggen dat hij alle spiergroep per week 2x keer pakte in een 5 daagse split?
Maar is het beter om alles gewoon 1 x te doen?

De verdeling: armen, schouders, benen-buik, borst, rug lijkt me het beste. Zul je zelf even moeten experimenteren wat je allemaal na elkaar kan doen. Ik heb bijv. erg veel moeite met squatten als ik gedeadlift hebt dus zorg ik ervoor dat ik aan het begin van de week me squats of deadlifts doe en aan het einde van de week 1 van de 2. De 3 grote groepen op maandag, woensdag en vrijdag zetten hoeft niet perse de beste oplossing te zijn.

Terug
Naar boven