MuscleMeat

5 Dagen in de week.

Oke jongens bedankt!

Dus ik kan dan die shakes laten vervallen? En dan gewoon 4 liter volle melk per dag drinken?

Ik gebruik wel creatine, ben gister begonnen met de 7 dagen oplaadfase, neem 20 gr per dag.

Ik hoop echt dat als ik 2 maanden dat gomad ding doe dat ik aankom:$
Zoals ik al eerder heb gezegd, ben niet bang om wat vet aan te komen want heb het idee dat ik nu toch weinig of niks heb:P

---------- Toegevoegd om 08:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:45 ----------

Ooh en wanneer kan ik die 4 liter melk het best per dagen nemen? Ik dacht 1L sochtends, 1L smiddags en 1L savonds bij het warm eten? En daarna voor het slapen gaan nog 1L? Ook kwa mn eetschema. Heb er nu trouwens ook een blik tonijn in tomaat aan toegevoegd om 13:00 uur ipv die 2 broodjes.

Dat melk moet je gewoon opbouwen,dan kom je vanzelf wel aan de 4 liter per dag.

• Topic Starter Topic Starter
Dat melk moet je gewoon opbouwen,dan kom je vanzelf wel aan de 4 liter per dag.

Hhm die 4 liter melk krijg ik nu ook wel op, tik zo een pak weg.

Wat de creatine betreft: ik heb dat van een site dat je 5-7 dagen 20gram neemt en daarna 5 gram...

Oke jongens bedankt!

Dus ik kan dan die shakes laten vervallen? En dan gewoon 4 liter volle melk per dag drinken?

Ik gebruik wel creatine, ben gister begonnen met de 7 dagen oplaadfase, neem 20 gr per dag.

Zoals ik al eerder heb gezegd, ben niet bang om wat vet aan te komen want heb het idee dat ik nu toch weinig of niks heb:P

---------- Toegevoegd om 08:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:45 ----------

Ooh en wanneer kan ik die 4 liter melk het best per dagen nemen? Ik dacht 1L sochtends, 1L smiddags en 1L savonds bij het warm eten? En daarna voor het slapen gaan nog 1L? Ook kwa mn eetschema. Heb er nu trouwens ook een blik tonijn in tomaat aan toegevoegd om 13:00 uur ipv die 2 broodjes.

Sorry hoor! maar waarom ga je nu al aan de creatine als je net begonnen bent? ??? Bouw het rustig op, je gained nu toch nog hard zonder... Naja dat moet je zelf weten, als je het maar wel goed doet.

10gr voor de training, 10gr na de training.. Is trouwens wel erg veel voor een beginner imo. Maar in de oplaadfase kan het wel...

rond de inname GEEN melk drinken want dat bellemerd de opname. Neem het in met een vruchtensapje of limonade;)

Verder is het handig om melk te verspreiden over de dag ja. Dat lijkt me logisch...

Laatst bewerkt:
Oke jongens bedankt!

Melk gewoon verspreiden over de dag als je maar aan de 4 komt.

Je zal wel eerste 2weken last hebben van je ontlasting maar dat verdwijnt snel

Hey mensen, nog ff een vraagje..
Op die site van GOMAD staat dat je 25lbs( 11,3kg) in een maand tijd kunt aankomen als je dat doet en er goed bij eet. Is dit echt mogelijk??:eek:
En gaat al dat vet zich niet opslaan op je buik? Of word het gewoon verdeeld over je lichaam?

Hey mensen, nog ff een vraagje..
Op die site van GOMAD staat dat je 25lbs( 11,3kg) in een maand tijd kunt aankomen als je dat doet en er goed bij eet. Is dit echt mogelijk??:eek:
En gaat al dat vet zich niet opslaan op je buik? Of word het gewoon verdeeld over je lichaam?

Is mogelijk, spreek uit ervaring ben zelf in die maand 9 kilo aangekomen omdat ik naast mijn 4 liter melk niet heel goed at.

Is mogelijk, spreek uit ervaring ben zelf in die maand 9 kilo aangekomen omdat ik naast mijn 4 liter melk niet heel goed at.

Woow oke netjes! En waar ging het allemaal zitten dan? Waar zach je het aan zegmaar? Zagen mensen om jou heen het ook? Wat waren de reacties?

Woow oke netjes! En waar ging het allemaal zitten dan? Waar zach je het aan zegmaar? Zagen mensen om jou heen het ook? Wat waren de reacties?

Als je er goed bij traint overal op je lichaam je word gewoon voller en omdat je natuurlijk hard traint gespierder.

Reacties die je krijgt ga je je echt goed van voelen, kreeg er enorm veel. Vooral van mensen die je echt een lange tijd niet gezien heb.

enige nadeel is dat je je hele klerekast kan vervangen omdat je je oude kleren niet meer past

11kg in een maand aankomen is retarded. 2kilo in een maand gedurende de eerste zes maanden is prima wanneer je zo licht bent als jou. Daarna aimen voor 1,5-1kilo per maand... alles wat boven die kilo zit is vet

11kg in een maand aankomen is retarded. 2kilo in een maand gedurende de eerste zes maanden is prima wanneer je zo licht bent als jou. Daarna aimen voor 1,5-1kilo per maand... alles wat boven die kilo zit is vet

Daar is het programma ook op gericht backsteen, Klein gedeelte van die 11 kilo is spiermassa maar het grootste deel is vet.

Als broodmagere kerel wil je gewoon kilo's erbij en wat meer vlees om de botten.

Daar is het programma ook op gericht backsteen, Klein gedeelte van die 11 kilo is spiermassa maar het grootste deel is vet.

Als broodmagere kerel wil je gewoon kilo's erbij en wat meer vlees om de botten.

Ja dat klopt wel een beetje...
Maar ik zal erbij gewoon hard trainen, dan zal dat vet toch wel meevallen? Maar inderdaad wat vet hebben is gezond en als je er dan voller uitziet ben ik al blij!:) Je armen enzo lijken dan zeker ook wel wat dikker omdat er wat meer vet opzit? En mn middel? Ik wil ook breder worden bij mn middel....

Laatst bewerkt:
je word als je goed traint en naast die volle melk goed eet absoluut niet vet

wat ik bij die 5x5 als eerste merkte waren mijn schouders en armen en zag er met shirt aan gewoon breed uit. borst duurt lang voordat die naar voren komt maar gewoon doorblijven gaan

je word als je goed traint en naast die volle melk goed eet absoluut niet vet

wat ik bij die 5x5 als eerste merkte waren mijn schouders en armen en zag er met shirt aan gewoon breed uit. borst duurt lang voordat die naar voren komt maar gewoon doorblijven gaan

Borst duurt sowieso lang vind ik zelf

iedereen wil graag een dikke borst en zegt daarom altijd dat zijn borst te klein is/te weinig groeit, terwijl die eigenlijk in verhouding is tot de rest ;)

Oke om in 1 keer aan alle twijfel een einde te maken is hier een voeddingsschema en trainingsschema met alles erop en eraan in 1x!

Natuurlijk kan ik niet in jou leven kijken en weet ik je onderhoud etc. niet maar ik heb me best gedaan om je zo goed mogelijk te helpen!

Ik heb beddtijd geschat op 00:00 en opstaan op 8:30..

Voeding: Training in de middag:

8:30 Shake: 25gr brinta/havermout + 25gr Whey + 400ml melk
9:30 2 Boterhammen(pindakaas/Kipfilet) + 1 of 2 gebakken/gekookt eieren
11:30 vis/vlees(150-200gr) + 1 of 2stukken fruit
12:30 Training(eventueel Ámino's)
14:15 150gr Rijst/pasta + vlees/vis(eventueel whey shake ivm E/K verhoudingen)
16:30 2 boterhammen(Kipfilet/pindakaas)(nog beter: tonijn/zalm) + 400ml melk
18:30 avondeten
20:00 50gr noten/amandelen + 300ml melk
23:30 500gr kwark/casseine shake

Train je 's avonds dan maak je je maaltijden wat groter overdag en spreid je ze wat meer uit, dan haal je de maaltijd van 14:15 weg en die plak je na je training van de avond.

Training:

Ma: Borst + Biceps

Borst:
Bench Press
Decline Flyes/Decline dumbbell press
Incline Flyes/Incline dumbbell press
Dumbbell pullover

Biceps
Preacher curl/Dumbbell curl
Hammer curl/
Dual Cable biceps curl/Cable Curl/Concentration curl

-----------------------------------------

Di: Benen
Squat
Leg press
Good mornings
Calf press
Standing barbell calf raises

--------------------------------
Wo: Schouders + Buik

Schouders:
Military Press/Barbell upright row/cable upright row
Dumbbell lateral raises
Lying upright row/Behind the neck press

Buik:
Crunches
Dumbbell Side bent

-------------------------------
Do: Rust

Vr: Rug + Triceps

Rug:
Deadlift
Lat pulldown
Bent over Row/Dumbbell row
Barbell Shrugs/Dumbbell shrugs
Chin ups/pull ups

Triceps:
Cable pulldown/Cable overhead extension
Skullcrushers/Close grip Bench Press
Bench Dips/Triceps Dips

Ik heb overal waar ik kon een "/" of "of" neergezet zodat je zelf je keuze kunt maken wat je zelf het prettigs vind.

Begin met 4x6 voor de komende maand met elke oefening(behalve buik die kan meer reps). Daarna kun je je oefeningen wijzigen en andere aantal reps en sets pakken. Bijvoorbeeld 10-8-6 of 3x12...

Laat de creatine etc. gewoon staan en begin lekker rustig met een potje Whey en eventueel amino's.

Laat de obsessie van supplementen nog even in de ijskast staan en ga goed eten en goed trainen want dat blijft toch het belangrijkste!:rolleyes:

Succes!:D

Oke om in 1 keer aan alle twijfel een einde te maken is hier een voeddingsschema en trainingsschema met alles erop en eraan in 1x!

Natuurlijk kan ik niet in jou leven kijken en weet ik je onderhoud etc. niet maar ik heb me best gedaan om je zo goed mogelijk te helpen!

Ik heb beddtijd geschat op 00:00 en opstaan op 8:30..

Voeding: Training in de middag:

8:30 Shake: 25gr brinta/havermout + 25gr Whey + 400ml melk
9:30 2 Boterhammen(pindakaas/Kipfilet) + 1 of 2 gebakken/gekookt eieren
11:30 vis/vlees(150-200gr) + 1 of 2stukken fruit
12:30 Training(eventueel Ámino's)
14:15 150gr Rijst/pasta + vlees/vis(eventueel whey shake ivm E/K verhoudingen)
16:30 2 boterhammen(Kipfilet/pindakaas)(nog beter: tonijn/zalm) + 400ml melk
18:30 avondeten
20:00 50gr noten/amandelen + 300ml melk
23:30 500gr kwark/casseine shake

Train je 's avonds dan maak je je maaltijden wat groter overdag en spreid je ze wat meer uit, dan haal je de maaltijd van 14:15 weg en die plak je na je training van de avond.

Training:

Ma: Borst + Biceps

Borst:
Bench Press
Decline Flyes/Decline dumbbell press
Incline Flyes/Incline dumbbell press
Dumbbell pullover

Biceps
Preacher curl/Dumbbell curl
Hammer curl/
Dual Cable biceps curl/Cable Curl/Concentration curl

-----------------------------------------

Di: Benen
Squat
Leg press
Good mornings
Calf press
Standing barbell calf raises

--------------------------------
Wo: Schouders + Buik

Schouders:
Military Press/Barbell upright row/cable upright row
Dumbbell lateral raises
Lying upright row/Behind the neck press

Buik:
Crunches
Dumbbell Side bent

Do: Rust

Vr: Rug + Triceps

Rug:
Deadlift
Lat pulldown
Bent over Row/Dumbbell row
Barbell Shrugs/Dumbbell shrugs
Chin ups/pull ups

Triceps:
Cable pulldown/Cable overhead extension
Skullcrushers/Close grip Bench Press
Bench Dips/Triceps Dips

Ik heb overal waar ik kon een "/" of "of" neergezet zodat je zelf je keuze kunt maken wat je zelf het prettigs vind.

Begin met 4x6 voor de komende maand met elke oefening(behalve buik die kan meer reps). Daarna kun je je oefeningen wijzigen en andere aantal reps en sets pakken. Bijvoorbeeld 10-8-6 of 3x12...

Laat de creatine etc. gewoon staan en begin lekker rustig met een potje Whey en eventueel amino's.

Laat de obsessie van supplementen nog even in de ijskast staan en ga goed eten en goed trainen want dat blijft toch het belangrijkste!:rolleyes:

Succes!:D

Hey man bedankt voor alle moeite! maar zo makkelijk is het helaas niet voor mij. Ik werk in de Horeca en mn werkdagen zijn elke week weer anders en mn werktijden ook. Ik heb: 09:00-18:00 of 13:00-22:00 of 15:00-sluit of 17:00-sluit, sluit is meestal 00:00 vrij...

Op dit mement hou ik GOMAD ook nog even vol omdat ik graag wat kilo's wil aankomen. En ja ik weet dat het ook vet is, maar wil wel wat graag vet op mn botten en er wat voller uitzien. Volgens de site en martijnc moet dat lukken.

Als je wilt kan ik ook het eetschema even laten zien van wat ik nu gebruik. Ik ga nu trainen, ben met een uurtje weer terug. Laat waar even weten.

Greetz

Oke naja Horeca is niet ideaal natuurlijk maar je kunt wel goed en veel eten:D

Terug
Naar boven