Fitness Seller

5 Dagen in de week.

Nouja je hoeft echt niet 2x per warm te eten, vis uit blijk kost daarintegen bijv erg weinig.
Bevat toch 20gr eiwitten per 100gr + gezonden vetten.
En je noemt jezelf al noob dus wat tijd op dit forum besteden in de secties, voeding, oefeningen en schema's zou geen kwaad kunnen.

oke dit spreekt me wel aan
Ma; Borst + Biceps
Di: Benen
Wo: Schouders + Buik
Do: Rust
Vr: Rug + Triceps

Ik ben echt nog een noob vandaar....

Probeer er dan ook met jullie uit te komen:P

Ik kan niet 2x per dag warm eten, ben ook een student dus heb wel een bepaals budget
:P
Is prima schema opzich. Werk nu de oefeningen uit die je wilt gaan doen, kunnen we daar ook nog naar kijken..

Over het eten: 2x warm eten per dag is goedkoper dan vleesbeleg op je brood, want dat is erg duur vlees als je het omrekent. Koken hoeft niet duur te zijn. Blik tonijn krijg je voor minder dan 1euro, je doet er een beetje pasta bij en je maakt een saus van tomaten.. voila, je bent klaar voor minder dan 1,50 euro.
Ook kan je kipfilets kopen in de grote 1kg verpakkingne, die kosten dan 5 euro ofzo dus dat is ook helemaal niet duur.

• Topic Starter Topic Starter
Oke, even een update.

Dit is hoe het er nu voor mij uitziet:
09:00- 50gr brinta, lepel rozijnen + mammoth2500 shake(525ml volle melk)
11:00- 4 Boterhammen met kipfilet of rosbief of zalm+1 ei+ appel
13:00-2 Boterhammen met kipfilet of rosbief of zalm
1500-2 Boterhammen met kipfilet of rosbief of zalm + shake
18:00-250 gr. aardappels of 100gr ongekookte rijst, of past 100 gr. verse groente+3 eieren
19:30 Trainen
20:30:-2of 4Boterhammen met kipfilet,rosbief of zalm
24:00/01:00 500gr kwart met een banaan erdoor

Ma: Borst + Biceps

Iemand hier nog wat aan toe te voegen?

Laatst bewerkt:
Laat die mammoet shake voor slapen gaan schieten ?.
100gr eiwitten innemen is gewoonweg overdreven in 1 keer.
Ga je eens inlezen bij voeding en dergelijke.

Is prima schema opzich. Werk nu de oefeningen uit die je wilt gaan doen, kunnen we daar ook nog naar kijken..

Oke, dit word een beetje lastig want ik weet niet hoe ze allemaal heten:$

Ma; Borst + Biceps

Borst= vlak bankdrukken, dan chest press op machine, fly's op machine en een oefening dat je je onderarmen rechtvooruit hebt, je handen omhoog en dan duw je 2 van die dingen naar binnen( binnenkant borst):P
Biceps: Gewoon curl met de halter naar binnen draaien, dan ook met halters zonder ze naar binnen te draaien en mn armen op 90 graden houden. Dan nog met een kabel, je staat en je trekt de kabel omhoog met je ellebogen in je zij. En nog arm curl op machine.

Di: Benen: Voorkant van de bovenbenen met machine achterkant bovenbenen met machine beide zitten dat je gewicht naar beneden en naar boven duwt. Dan liggen op je buik en je benen richting je rug trekken. Dan squats en ook nog 2 oefeningen voor kuiten. 1 is staand en de ander zittend.

Schouders: Shoulder press, dumbbells naar voren brengen, dumbbells opzij met je ellebogen gebogen:P. Ik bedenk me nu dat ik straks als ik ga trainen bij alle oefeningen ga vragen hoe ze heten:P Dan zet ik die vanavond erop van borst en biceps, en de rest komt dan ook wanneer ik de training heb gedaan;)

Tot vanavond:)

Oke, dit word een beetje lastig want ik weet niet hoe ze allemaal heten:$

Ma; Borst + Biceps

Borst= vlak bankdrukken, dan chest press op machine, fly's op machine en een oefening dat je je onderarmen rechtvooruit hebt, je handen omhoog en dan duw je 2 van die dingen naar binnen( binnenkant borst):P
Biceps: Gewoon curl met de halter naar binnen draaien, dan ook met halters zonder ze naar binnen te draaien en mn armen op 90 graden houden. Dan nog met een kabel, je staat en je trekt de kabel omhoog met je ellebogen in je zij. En nog arm curl op machine.

Di: Benen: Voorkant van de bovenbenen met machine achterkant bovenbenen met machine beide zitten dat je gewicht naar beneden en naar boven duwt. Dan liggen op je buik en je benen richting je rug trekken. Dan squats en ook nog 2 oefeningen voor kuiten. 1 is staand en de ander zittend.

Schouders: Shoulder press, dumbbells naar voren brengen, dumbbells opzij met je ellebogen gebogen:P. Ik bedenk me nu dat ik straks als ik ga trainen bij alle oefeningen ga vragen hoe ze heten:P Dan zet ik die vanavond erop van borst en biceps, en de rest komt dan ook wanneer ik de training heb gedaan;)

Tot vanavond:)

Ik zou eerst gaan squaten voordat je de isolaatoefeningen gaat doen. De squat is namelijk veel zwaarder en betrekt meerdere spiergroepen (compound).

Succes;)

Oke, even een update.

Dit is hoe het er nu voor mij uitziet:
09:00- 50gr brinta, lepel rozijnen + mammoth2500 shake(525ml volle melk)
11:00- 4 Boterhammen met kipfilet of rosbief of zalm+1 ei+ appel
13:00-2 Boterhammen met kipfilet of rosbief of zalm
1500-2 Boterhammen met kipfilet of rosbief of zalm + shake
18:00-250 gr. aardappels of 100gr ongekookte rijst, of past 100 gr. verse groente+3 eieren
19:30 Trainen
20:30:-2of 4Boterhammen met kipfilet,rosbief of zalm
24:00/01:00 500gr kwart met een banaan erdoor

Ma: Borst + Biceps

Iemand hier nog wat aan toe te voegen?

Ik heb het al eerder in dit topic gezegd maar waarschijnlijk heb je het niet gelezen. Je eet veel te veel brood. Wissel af.. eet rijst, pasta oid tussendoor. Rijst(Lassie minuutje, zo klaar) . Pasta duurt hoogstens 20minuten... En het is nog goedkoop ook! Eet eieren, kip, vis, etc. en niet 4 maaltijden brood...:rolleyes:

squatten op beendag.
Niet teveel machine meuk doen op je borstdag...

Eet zoveel mogelijk als je wilt groeien.
Zorg voor veel eiwitten probeer daar omheen je maaltijd te bereiden.

En als ik het goed zag zag ik dat je 12 broodjes at/eet op een dag.
Persoonlijk vind ik dat wel weinig voor iemand van jouw'n lengte.
Probeer dat langzaam aan omhoog te krijgen.

Die weightgainer zou ik proberen s'ochtends te doen of s'middags en niet in de avond.
S'avonds zou je beter een eiwit shake kunnen nemen of een kwarkje ofzo.
Dus zoveel mogelijk eiwitten proberen binnen te krijgen.
En de gezonde vetten moet je ook niet vergeten uiteraard,je wilt niet hebben dat je eiwitten directs worden gebruikt als energie bron.

En nog een tip vind zo'n programmatje ergens op het internet waarmee je uit kun rekenen hoeveel je ongeveer binnen krijgt.

Als je doel massa is zou ik elke spiergroep 1x per week pakken. Gewoon dat eerste voorbeeld wat je gaf. Rustig aan beginnen, 1e week van zo'n schema niet tot faillure maar wel redelijk veel oefeningen. Gok op zo'n 20+ sets per spiergroep van 5 reps. Beginnen met gewichten zodat je nog gemakkelijk 3 reps had kunnen maken. De tweede week voeg je overal 2,5kg bij, derde week ook, vierde week alles tot faillure, 5e week neem je 50% van je max en doe je evenveel setjes als ervoor. Hoog volume werkt goed maar kijk uit dat je niet constant tot faillure gaat, dan kom je snel vast te zitten en ga je geen ruk vooruit.

Vooral veel eten!

Laatst bewerkt:
Hee mensen, net terug van training;)

Direct een shake aan het maken, maar vroeg me het volgende af:
Ik gebruik een blender en volle melk. Als ik er 0,5l melk in doe + de 4 scheppen mammoth en hem dan blend, dan heb ik daarna 750ml. Dat is niet zo erg, maar 0,25l is schuim:S Is hier wat aan te doen? Want dat schuim is niet te zuipen!

Gewoon wachten tot het wegtrekt?
Inschenken in een ander glas door een heel fijne zeef?

Doe het Gomad programma

Als je mager bent is dat echt een transform programma

jaar geleden woog ik 68 kilo en 3 maanden later zat ik op 85 met goede training erbij

beter eet je 100gram rijst met 2ons biefstuk ipv die ranzige mammoth shit

beter eet je 100gram rijst met 2ons biefstuk ipv die ranzige mammoth shit

Als aanvulling kan het heel goed,maar zorg niet dat het een vervanger word ;)
Ik had dat spul zelf ook,het was dat het zonde was om weg te gooien.
Gebruik gewoon een goede whey eiwit poeder+creatine,haal de rest uit gezonde voeding.

Zoals eerder werd gezegd probeer eens gomad voor 2 maand.
Een pak melk kost ongeveer €0,50 x 4 = €2,00 per dag x 60 = €120,00
Dat kost mammoth ook ongeveer in 2 maanden tijd als jij 2 van die shakes op een dag zou gebruiken.
Het verschil is dat melk veel gezonder is.

Probeer het gewoon eens,dan zul je zien dat je snel zult groeien en niet alleen in vet zoals sommigen zullen beweren.

Gomad heeft mijn leven veranderd:)

Gomad heeft mijn leven veranderd:)

Oke jongens bedankt!

Dus ik kan dan die shakes laten vervallen? En dan gewoon 4 liter volle melk per dag drinken?

Ik gebruik wel creatine, ben gister begonnen met de 7 dagen oplaadfase, neem 20 gr per dag.

Ik hoop echt dat als ik 2 maanden dat gomad ding doe dat ik aankom:$
Zoals ik al eerder heb gezegd, ben niet bang om wat vet aan te komen want heb het idee dat ik nu toch weinig of niks heb:P

---------- Toegevoegd om 08:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:45 ----------

Ooh en wanneer kan ik die 4 liter melk het best per dagen nemen? Ik dacht 1L sochtends, 1L smiddags en 1L savonds bij het warm eten? En daarna voor het slapen gaan nog 1L? Ook kwa mn eetschema. Heb er nu trouwens ook een blik tonijn in tomaat aan toegevoegd om 13:00 uur ipv die 2 broodjes.

20gram per dag is veel te veel
En je moet niet kijken naar "in 2 maanden wil ik aankomen"... lange termijn visie moet je voor ogen nemen

Terug
Naar boven