Inexpugnabilis
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 160
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 72kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is prima schema opzich. Werk nu de oefeningen uit die je wilt gaan doen, kunnen we daar ook nog naar kijken..oke dit spreekt me wel aan
Ma; Borst + Biceps
Di: Benen
Wo: Schouders + Buik
Do: Rust
Vr: Rug + Triceps
Ik ben echt nog een noob vandaar....
Probeer er dan ook met jullie uit te komen
Ik kan niet 2x per dag warm eten, ben ook een student dus heb wel een bepaals budget![]()
Laat die mammoet shake voor slapen gaan schieten ?.
100gr eiwitten innemen is gewoonweg overdreven in 1 keer.
Ga je eens inlezen bij voeding en dergelijke.
Had ik ook al maar nog niet op papier zegmaar.Is prima schema opzich. Werk nu de oefeningen uit die je wilt gaan doen, kunnen we daar ook nog naar kijken..
Oke, dit word een beetje lastig want ik weet niet hoe ze allemaal heten:$
Ma; Borst + Biceps
Borst= vlak bankdrukken, dan chest press op machine, fly's op machine en een oefening dat je je onderarmen rechtvooruit hebt, je handen omhoog en dan duw je 2 van die dingen naar binnen( binnenkant borst)
Biceps: Gewoon curl met de halter naar binnen draaien, dan ook met halters zonder ze naar binnen te draaien en mn armen op 90 graden houden. Dan nog met een kabel, je staat en je trekt de kabel omhoog met je ellebogen in je zij. En nog arm curl op machine.
Di: Benen: Voorkant van de bovenbenen met machine achterkant bovenbenen met machine beide zitten dat je gewicht naar beneden en naar boven duwt. Dan liggen op je buik en je benen richting je rug trekken. Dan squats en ook nog 2 oefeningen voor kuiten. 1 is staand en de ander zittend.
Schouders: Shoulder press, dumbbells naar voren brengen, dumbbells opzij met je ellebogen gebogen. Ik bedenk me nu dat ik straks als ik ga trainen bij alle oefeningen ga vragen hoe ze heten
Dan zet ik die vanavond erop van borst en biceps, en de rest komt dan ook wanneer ik de training heb gedaan
Tot vanavond![]()
Is prima schema opzich. Werk nu de oefeningen uit die je wilt gaan doen, kunnen we daar ook nog naar kijken..
Oke, dit word een beetje lastig want ik weet niet hoe ze allemaal heten:$
Ma; Borst + Biceps
Borst= vlak bankdrukken, dan chest press op machine, fly's op machine en een oefening dat je je onderarmen rechtvooruit hebt, je handen omhoog en dan duw je 2 van die dingen naar binnen( binnenkant borst)
Biceps: Gewoon curl met de halter naar binnen draaien, dan ook met halters zonder ze naar binnen te draaien en mn armen op 90 graden houden. Dan nog met een kabel, je staat en je trekt de kabel omhoog met je ellebogen in je zij. En nog arm curl op machine.
Di: Benen: Voorkant van de bovenbenen met machine achterkant bovenbenen met machine beide zitten dat je gewicht naar beneden en naar boven duwt. Dan liggen op je buik en je benen richting je rug trekken. Dan squats en ook nog 2 oefeningen voor kuiten. 1 is staand en de ander zittend.
Schouders: Shoulder press, dumbbells naar voren brengen, dumbbells opzij met je ellebogen gebogen. Ik bedenk me nu dat ik straks als ik ga trainen bij alle oefeningen ga vragen hoe ze heten
Dan zet ik die vanavond erop van borst en biceps, en de rest komt dan ook wanneer ik de training heb gedaan
Tot vanavond![]()
Ik zou eerst gaan squaten voordat je de isolaatoefeningen gaat doen. De squat is namelijk veel zwaarder en betrekt meerdere spiergroepen (compound).
Succes![]()
Oke, even een update.
Dit is hoe het er nu voor mij uitziet:
09:00- 50gr brinta, lepel rozijnen + mammoth2500 shake(525ml volle melk)
11:00- 4 Boterhammen met kipfilet of rosbief of zalm+1 ei+ appel
13:00-2 Boterhammen met kipfilet of rosbief of zalm
1500-2 Boterhammen met kipfilet of rosbief of zalm + shake
18:00-250 gr. aardappels of 100gr ongekookte rijst, of past 100 gr. verse groente+3 eieren
19:30 Trainen
20:30:-2of 4Boterhammen met kipfilet,rosbief of zalm
24:00/01:00 500gr kwart met een banaan erdoor
Ma: Borst + Biceps
Iemand hier nog wat aan toe te voegen?

Gewoon wachten tot het wegtrekt?
Inschenken in een ander glas door een heel fijne zeef?

beter eet je 100gram rijst met 2ons biefstuk ipv die ranzige mammoth shit