phoenixz0024
Cool Novice
- Waardering
- 1
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 10%
Oke naja Horeca is niet ideaal natuurlijk maar je kunt wel goed en veel eten![]()
Nee inderdaad. Maar in september hoef ik nog maar 4 dagen ipv 5. En nog 1 jaartje dan ben ik klaar. Daarna ga ik engels studeren in zwolle.
Mijn eetschema ziet er nu zo ui:
07:00- 50gr brinta, lepel rozijnen + mammoth2500 shake(525ml volle melk)
10:30- 4 Boterhammen met kipfilet of rosbief of zalm+1 ei+ appel
13:00 165 gram tonijn in tomatensaus
15:00 2 boterhammen met kipfilet rosbief of zalm
17:00/17:30 250 gr. aardappels of 100gr ongekookte rijst, of past 100 gr. verse groente + 3 eieren
20:00 Shake( met 525ml volle melk, ik verdere 4 liter volle melk over de dag.
23:00 500gram kwark met een banaan.
Ik had zonet iets raars, misschien weten jullie hoe het komt:
Ik heb om 18:00 uur gegeten, Macaroni met groentes erdoor en kip en rundvlees. Daarbij nog een liter melk. Toen ben ik bijna direct gaan trainen toen ik het op had. Heb niet een uur gewacht ofso, misschien 10 minuten. Trainen ging erg lekker maar aan het eind kreeg ik lichte hoofdpijn.. Toen ik thuis was( 100 meter lopen) werd ik misselijk en kotste ik alles er weer uit:S Ik baal nu dus als een stekker omdat ik dan een maaltijd mis. Ben nu niet meer misselijk, heb nog wel lichte hoofdpijn. Heb alsnog 250 gram kwark genomen, groot glas melk en een appel. Enige idee waarom dit gebeurt is?

, maar het is niet moeilijk. om 6 uur savonds heb ik alle 4 liters al weg
. Het zijn gewoon net milkshakes uit de snackbar(niet overdreven). Ook krijg je er een gratis shake beker bij en betaal je geen verzendkosten!