Fitness Seller

5 Dagen in de week.

• Topic Starter Topic Starter
Oke naja Horeca is niet ideaal natuurlijk maar je kunt wel goed en veel eten:D

Nee inderdaad. Maar in september hoef ik nog maar 4 dagen ipv 5. En nog 1 jaartje dan ben ik klaar. Daarna ga ik engels studeren in zwolle.

Mijn eetschema ziet er nu zo ui:

07:00- 50gr brinta, lepel rozijnen + mammoth2500 shake(525ml volle melk)

10:30- 4 Boterhammen met kipfilet of rosbief of zalm+1 ei+ appel

13:00 165 gram tonijn in tomatensaus

15:00 2 boterhammen met kipfilet rosbief of zalm

17:00/17:30 250 gr. aardappels of 100gr ongekookte rijst, of past 100 gr. verse groente + 3 eieren

20:00 Shake( met 525ml volle melk, ik verdere 4 liter volle melk over de dag.

23:00 500gram kwark met een banaan.

Ik had zonet iets raars, misschien weten jullie hoe het komt:

Ik heb om 18:00 uur gegeten, Macaroni met groentes erdoor en kip en rundvlees. Daarbij nog een liter melk. Toen ben ik bijna direct gaan trainen toen ik het op had. Heb niet een uur gewacht ofso, misschien 10 minuten. Trainen ging erg lekker maar aan het eind kreeg ik lichte hoofdpijn.. Toen ik thuis was( 100 meter lopen) werd ik misselijk en kotste ik alles er weer uit:S Ik baal nu dus als een stekker omdat ik dan een maaltijd mis. Ben nu niet meer misselijk, heb nog wel lichte hoofdpijn. Heb alsnog 250 gram kwark genomen, groot glas melk en een appel. Enige idee waarom dit gebeurt is?

Je moet nooit gelijk gaan trainen met volle maag.

Gooi asjeblieft die mammoth troep weg(ik werd daar iig misselijk van)

Heb je eerder veel volle melk gedronken?

Vergeet die mammoth shakes. Beter al gooi je het weg of stuur je het op naar Afrika...

In de ochtend heb je veel te weinig eiwitten... Vervang die mammoth voor Whey

Eet na je work-out ook nog een goede maaltijd!

Kwark voor het slapen is top!:D

Ja doe me een lol en gooi die mammoth weg ja.
Als je dat eet schema aanhoud en 4 liter per dag blijft drinken zie je resultaat in no time

nog een tip: Maak je gezicht schoon(ook al heb je nog geen puistjes) met clearasil en slik biergist, omdat je 4liter melk drinkt heb je kans dat je een beetje puistjes krijgt, je kan het beter voorkomen

Ja doe me een lol en gooi die mammoth weg ja.
Als je dat eet schema aanhoud en 4 liter per dag blijft drinken zie je resultaat in no time

nog een tip: Maak je gezicht schoon(ook al heb je nog geen puistjes) met clearasil en slik biergist, omdat je 4liter melk drinkt heb je kans dat je een beetje puistjes krijgt, je kan het beter voorkomen

Oke ik dump dan die mammoth wel.
Dan neem ik sochtends een eiwitshake en na de training?
Enige tips voor een goede en betaalbare shake?
En nee ik heb nog niet eerder zoveel volle melk gedronken:P , maar het is niet moeilijk. om 6 uur savonds heb ik alle 4 liters al weg:P
Ik wacht voortaan gewoon een uur met trainen na het eten. Het is trouwens wel moeilijk om om 10 uur sochtends die 4 broodjes weg te krijgen... word dat vanzelf makkelijker?

eiwitshake is heel persoonlijk...

Ga je voor smaak? Kwaliteit? Goede prijs/kwaliteit verhouding?

Als je voor smaak en gode prijs/kwaliteit verhouding gaat kan je voor de Whey Perfection gaan van Body en Fitshop...

http://www.bodyenfitshop.nl/eiwitten-alle/body-fit-sportsnutrition/whey-perfection

Deze heb ik ook op dit moment. elke smaak is goed behalve chocola, die is in verhouding met de andere smaken niet goed. Vanille, Cookies & Cream en Fresh Berry Blast zijn de meest populaire smaken dacht ik zo:rolleyes:. Het zijn gewoon net milkshakes uit de snackbar(niet overdreven). Ook krijg je er een gratis shake beker bij en betaal je geen verzendkosten!

Wil je echt goede kwaliteit(en bijna 2x zo duur) en de smaak maakt niet uit:

http://www.xxlnutrition.nl/XXL-Nutrition-M8/Whey-Isolaat-P270

Deze heb ik ook gehad maar de smaak was echt niet te harden en omdat je toch elke dag 1 of 2 van die dingen weg werkt vindt ik de smaak toch wat belangrijker dan de kwaliteit. Dan neem ik wel een halfschepje meer van die andere!:D

Natuurlijk zijn er ook nog tientallen andere kijk gewoon op de sites van Body en Fitshop en XXL Nutrition.

Als ik ze over 1 kam mag scheren:

Body en Fitshop: Zeer goedekope prijzen en echt waar voor je geld!
XXL: Zeer goede supps maar huismerk is wat duurder in vergelijking tot B&F.

Your Choiche,

Ohja je hebt natuurlijk ook nog andere boardsponsors als:

powersupplements en sportfood. Daar heb ik geen kennis van dus kan ik ook niet over oordelen!:D

Laatst bewerkt:
eiwitshake is heel persoonlijk...

Ga je voor smaak? Kwaliteit? Goede prijs/kwaliteit verhouding?

Als je voor smaak en gode prijs/kwaliteit verhouding gaat kan je voor de Whey Perfection gaan van Body en Fitshop...

http://www.bodyenfitshop.nl/eiwitten-alle/body-fit-sportsnutrition/whey-perfection

Deze heb ik ook op dit moment. elke smaak is goed behalve chocola, die is in verhouding met de andere smaken niet goed. Vanille, Cookies & Cream en Fresh Berry Blast zijn de meest populaire smaken dacht ik zo:rolleyes:. Het zijn gewoon net milkshakes uit de snackbar(niet overdreven). Ook krijg je er een gratis shake beker bij en betaal je geen verzendkosten!

Wil je echt goede kwaliteit(en bijna 2x zo duur) en de smaak maakt niet uit:

http://www.xxlnutrition.nl/XXL-Nutrition-M8/Whey-Isolaat-P270

Deze heb ik ook gehad maar de smaak was echt niet te harden en omdat je toch elke dag 1 of 2 van die dingen weg werkt vindt ik de smaak toch wat belangrijker dan de kwaliteit. Dan neem ik wel een halfschepje meer van die andere!:D

Natuurlijk zijn er ook nog tientallen andere kijk gewoon op de sites van Body en Fitshop en XXL Nutrition.

Als ik ze over 1 kam mag scheren:

Body en Fitshop: Zeer goedekope prijzen en echt waar voor je geld!
XXL: Zeer goede supps maar huismerk is wat duurder in vergelijking tot B&F.

Your Choiche,

Ohja je hebt natuurlijk ook nog andere boardsponsors als:

powersupplements en sportfood. Daar heb ik geen kennis van dus kan ik ook niet over oordelen!:D

Oke bedankt man!
Tot nu toe ben ik 4 dagen achter elkaar op de weegschaal gaan staan, en elke avond was ik zwaarder:)

Ik heb zojuist de whey besteld van body en fitshop, berry blast smaak:)

goedzo je hebt whey nu...
Typ maar eens je voedingsschemaneer..

eerst lezen voordat je gaat roepen..

kijk maar is hoger in dit topic

ik zie het bovenaan deze pagina staan. Wat een slecht schema. Teveel melk en shakes.
Als je zo ecto bent kan je je beter volstoppen met hoogwaardige carbs, PASTA RIJST aardappelen... en dus niet een maaltijd van een blikje tonijn met tomatensaus.. kan wel maar doe er dan wel 100gram ongekookte pasta bij.

ik zie het bovenaan deze pagina staan. Wat een slecht schema. Teveel melk en shakes.
Als je zo ecto bent kan je je beter volstoppen met hoogwaardige carbs, PASTA RIJST aardappelen... en dus niet een maaltijd van een blikje tonijn met tomatensaus.. kan wel maar doe er dan wel 100gram ongekookte pasta bij.

Ik kan niet op mn werk in de pauze aardappels gaan koken of rijst. Bediening mag niet zo de keuken in lopen en eten voor zichzelf gaan maken. Die shakes gebruik ik niet meer. De whey ga ik sochtends drinken bij mn brinta en savonds na het trainen en op rust dag rond 20:00 uur. Die 4 liter melk is van het GOMAD dieët.

Ik kan om 13:00uur een lassie minuutje nemen. Dat is 150 gr rijst geloof ik. Met daarbij dan die tonijn, de magnetron kan ik wel gebruiken op mn werk. Zou dit al een hele verbetering zijn?

jawel. Echter is dit wel gekookte rijst... 150gram van die rijst is misschien maar 40gram ongekookte rijst. Maargoed het is al een verbetering.
GOMAD is prima om te gainen, maar het zou nooit mijn keuze zijn. Let erop dat je niet teveel vet gained

jawel. Echter is dit wel gekookte rijst... 150gram van die rijst is misschien maar 40gram ongekookte rijst. Maargoed het is al een verbetering.
GOMAD is prima om te gainen, maar het zou nooit mijn keuze zijn. Let erop dat je niet teveel vet gained

Ja volgens mij werkt het al redelijk goed dat GOMAD. Ik ben niet zo bang dat ik wat vet op mn botten krijg want heb het idee dat ik dat nog nooit heb gehad zegmaar:P Weet je zeker dat het maar 40 gram ongekookt is? Want ik had laatst zown lassie ding en dat was al best wat:P

Weten jullie trouwens of het eten straks ook makkelijker word? Want soms heb ik echt moeite om een maaltijd weg te krijgen, zit dan echt met tegenzin te eten...

Maandag mn eiwit shakes binnen (vandaag dus aangezien het 01:12 is:P)
Kan ik die het beste sochtends nemen naast mn brinta en dan direct na de training? En als ik niet train gewoon uurtje na het avondeten ofso?

In de ochtend sowiezo met brinta(40gr), melk(400-500ml) en whey(25gr) in een shake.

Als je last heb met eten moet je niet alles in 1x eten maar bv om 11:00 en om 11:45 en om 12:45... Dus 1 maaltijd beetje uitspreiden... Dat doe ik ook en het gaat steeds beter!

als je niet trained hoef je geen shake te nemen. Zorg gewoon dat je voeding in orde is en dat je genoeg eiwitten uit je voeding haalt!

grt

Terug
Naar boven