vandaar dat ik dat dus een poos heb vol gehouden, maar door het weinig resultaat er nu genoeg van heb. Ik wou dat ik eerder naar me vader zou hebben geluisterd die vroeger zelf bodybuilder was, hij zei al die tijd al dat ik verkeert trainde maar ik wilde niet luisteren en dacht dat ik het goed deed.wat me op andere gedachtes gebracht heeft is dat ik fotos van vroeger van me vader zag toen hij net een poosje aan het trainen was, en het viel me meteen op dat ik precies dezelfde lichaamsbouw heb. Ook dacht ik van als dat hetzelfde is zal ik ook we'll net zo moeten kunnen trainen als hij deed vroeger. Nu komt het toen hij mij vertelde hoe hij vroeger trainde was dat totaal het tegenovergestelde als mij, en vandaar dat ik mensen die zeggen dat spiergroepen meer als 1x per week trainen verkeert is voor IEDEREEN niet meer geloof, oke er zijn er genoeg voor wie het wel werkt maar ook genoeg waarvoor het niet werkt. Dit is namelijk wat me vader deed:
5 dagen per week 8 uur per dag dakdekker als beroep, daarnaast 3x in de week hardlopen.
En dan ook nog is 6x per week trainen, en zijn schema was alsvolgt:
Maandag borst, triceps, front delts.
BB benchpress 5x 4-12
Incline benchpress 5x 4-12
Dumbell flyes of pullovers 5x 4-12
Overhead press 4x6-12
Dips 3x 6-12
Tricep pushdowns 3x 6-12
Skullcrushers 3x 6-12
Dinsdag:
Rug,traps side delts.
T-bar rows 4x 4-12
One arm dumbell rows 4x 4-12
Seated cable rows 4x 6-12
Latpulldowns 4x 6-12
Deadlifts 4x 4-10
Rear delt flyes 4x 12
Dumbell shrugs 4x 15
Side laterals 4x 12
Woensdag,
Benen, biceps
Squats 4x 6-12
Calf raises 4x12
Dumbell curl 4x6-12
Hammer curl 4x6-12
Donderdag herhaling maandag,
Vrijdag herhaling dinsdag,
Zterdag rust,
Zondag rust,
Overnieuw.
Er missen volgens mij nog wel paar dingen sowsieso bij benen, maar geloof mij fotos van 2,5 jaar verder met trainen hat hij echt een super fysiek waar menig man jaloers op mocht zijn zonder juice.
Aangezien ik zijn zoon ben en kwa lichaamsbouw op hem lijk, zal ik we'll dezelfde genetics hebben, ik ga dus een ander schema volgen, en ben tog benieuwd wat jullie ervan vinden en trouwens ook wat jullie meningen zijn over dit alles, of dat je hetzelfde vind.
Ik ga het schema van me pa volgen, alleen dan bij iedere borstoefening 4 sets inplaats van 5, en dips bij triceps weg, voorderest precies hetzelfde. Me vader zei dat lijkt er meer op, wat vinden jullie?
Greetzzz.