MuscleMeat

5 dagen trainen, elke dag 1 spiergroep?

Rustig aan mannen, maar hij kan het bedoelen ivm het feit dat je dan je hele arm trained en dit wellicht minder goed uit kan pakken als je delen traint. Ik train ze iig wel afzonderlijk.

Dus om uit het boven staande verhaal op te maken, een 5 split schema is goed voor de cut en een schema met bij voorbeeld meerdere spiergroepen 2x per week is goed voor bulk (en daarmee, groei)? ;)
precies,ik vind het niet goed om volledig je armen te trainen op 1 dag,maar dat is mn persoonlijke mening,iedereen heeft andere doelen wellicht.

• Topic Starter Topic Starter
Precies, echter kan ik het begrijpen dat je tricpes en biceps bij elkaar trainen de dag erna erg lamme armen kan opleveren haha :D

Vanavond weer lekker knallen!

Nou wat is dom, de ene vind het dom de anderre vind het lekker trainen. Ik denk alleen niet dat je er inderdaad het volledige uit kan halen als je de 2 spieren samen in 1 training doet.

Training er een uur geleden op zitten , ging lekker (Y)

Mwa dat kan je doen, maar ik doe als volgt:

Ik ga dagelijks 5 km lopen, maar rustig, dus er zeker 25-30 mins over doen, en dan thuis gekomen wat pompen, sit-ups, met halters... en dan 20 mins op home trainer fietsen aan 25-30 km/u.

Dit doe ik alle dagen, dan heb je ook alle spieren. Maar niet super belastend.

Het kan zijn dat anderen dit onzin vinden, maar voor mij is het goed ^^

Is voor jou persoonlijk wellicht een goede trainen echter is dat toch meer voor conditie en niet voor massa opbouw.

Is hier iemand die traint met het schema wat ik voorstel?

Mwa dat kan je doen, maar ik doe als volgt:

Ik ga dagelijks 5 km lopen, maar rustig, dus er zeker 25-30 mins over doen, en dan thuis gekomen wat pompen, sit-ups, met halters... en dan 20 mins op home trainer fietsen aan 25-30 km/u.

Dit doe ik alle dagen, dan heb je ook alle spieren. Maar niet super belastend.

Het kan zijn dat anderen dit onzin vinden, maar voor mij is het goed ^^

Als je traint voor thai boksen zou ik eerder gaan sprinten ipv rustig lopen..:rolleyes:

Terug
Naar boven