MuscleMeat

5 day split. Mening?

svhedent

Novice
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
80kg
Hoi! Graag jullie mening gevraagd ;) . Dit schema heb ik gemaakt voor de komende zomermaanden.
Ik train al een jaar of 5. Wel telkens nooit een heel jaar door. Telkens 2 x per jaar een paar weken niet door examenperiode.
Probeer nadruk te leggen op borst-rug-schouders. Deze ontwikkelen zich blijkbaar iets moeilijker.

DAG 1 BORST Flat BB/DB press 4 x 6

Incline DB/BB press 4 x 8

Incline Flyes 4 x 10

Flat Flyes 4 x 10

Cable crossover 4 x 8

ABS Weighted crunches 3 x 12

Leg raises 3 x 12

Cable crunches 3 x 15

DAG 2 RUG Pull up 4 x 8

Chins 4 x 8

BOR 4 x 8

T- bar rows 4 x 10

Back extensions 4 x 12

CARDIO 15'

DAG 3 SCHOUDERS Military press 4 x 6

sh. DB press 4 x 8

Lat raise 5 x 9

Lat raise 1 x 15

Upright rows 3 x 10

Reverse Flyes 3 x 12

ABS Weighted crunches 5 x 12

Cable crunches 3 x 15

DAG4 BENEN Leg press 4 x 8

One legged press 4 x 10

Leg extensions 4 x 12

Leg curl 4 x 12

Calve raises 5 x 15

ABS Hanging leg raises 5 x 12

Side planks 2 x max

DAG 5 BICEPS BB/DB curl 4 x 8

Incline curl 4 x 10

Cable curl 4 x 12

Triceps Scull crusher 4 x 8

Close grip bench 4 x 10

Cable push down 4 x 12

CARDIO 15'

PS: reden van geen deadlift of squat is rugblessure (om precies te zijn discudegeneratie/discopathie op laatste discus)

Laatst bewerkt:
Ik zie geen deadlift en al die oefeningen waar je 4 sets voor doet kan je, imo, beter veranderen naar 2 of 3. Dat is al meer dan zat voor de meeste mensen :)

Oja, en ik zie ook geen squat :eek:

• Topic Starter Topic Starter
Sorry, had pas later gezien dat ik het er niet had bijgezet, maar doe geen deadlift en squat door rugblessure. Ik weet dat dit basisoefeningen zijn, die ik natuurlijk vroeger wel deed. Jammer genoeg gaat dat niet meer nu ...ween ween :-)

Geen meningen meer? :-) Alle mogelijke kritieken zijn meer dan welkom.

Oefening teveel voor de borst (cable crossover)