XXL Nutrition

5-daysplit

ruudje1994

Advanced Bodybuilder
Waardering
27
Lengte
1m96
Massa
97kg
Beste,

worstel al een tijdje met mijn trainingsschema voor mijn bulk. Heb nu vakantie en naast het werken heb ik tijd zat om te trainen.

Wil graag 5x per week gaan trainen. Dacht zelf aan:

Ma: benen
Di: borst / BUIK
Wo: RUST
Do: rug en BUIK
Vr: schouders en traps
Za: RUST
Zo: armen / BUIK

Meningen?

Ik zou eerder rug en biceps en borst emt tricpes, 3x pw buik zou k niet doen te vee

Ik zou eerder rug en biceps en borst emt tricpes, 3x pw buik zou k niet doen te vee
Dit is persoonsgebonden. Die combo dat jij voorstelt werkt voor mij niet. Mijn armen zijn al moe doordat ik alles geef bij mijn borst en rug. En je kunt perfect 3x buik doen per week. Er zit 48u tussen. Is genoeg voor buik.

• Topic Starter Topic Starter
ik heb me vandaag verdiept in upper / lowerbody schema's. Deze lijken me opzich ideaal omdat je spiergroepen 2x per week pakt en toch voldoende rust pakt.

Ben tot het volgende schema gekomen:

Wat vinden jullie? upper/lowerbody of toch voor 5 daysplit gaan????

Bijlagen

ik heb me vandaag verdiept in upper / lowerbody schema's. Deze lijken me opzich ideaal omdat je spiergroepen 2x per week pakt en toch voldoende rust pakt.

Ben tot het volgende schema gekomen:

Wat vinden jullie? upper/lowerbody of toch voor 5 daysplit gaan????
Niet twijfelen en gwn UB/LB pakken, is vind ik persoonlijk leuker, en is efficiënter voor spier opbouw.

Probeer het eens een maand en kijk wat je ervan vindt. Mij zei het niks. Ik ben dan ook als beginneling ooit direct met een 5d split begonnen.

Terug
Naar boven