AndroidHealthClinic

5 min full body

"The 5-minute Celebrity Lean Cardio-Routine"

Da's dus GEEN full body workout ;)
:google:

Vijf minuten .... en filmpje duurt 1 minuut 46 seconden? :)

Grtz,

Aad

hier train je enkel uithoudingsvermogen mee op lange duur, ga gwn met het ijzer aan de slag ;)

Maar wat wil je hiermee bereiken? Spiermassa? Het is misschien oké net voor je het strand op gaat, maar spieren kweken ga je hiermee niet doen ;)

leuk voor als je 14 bent en wilt beginnen... zodra je 16 bent kan je dan in de sportschool met het echte werk beginnen ;)

• Topic Starter Topic Starter
Maar wat wil je hiermee bereiken? Spiermassa? Het is misschien oké net voor je het strand op gaat, maar spieren kweken ga je hiermee niet doen ;)

ik doe al 6 jaar tai boksen.
Het is vooral voor de buikspieren zodat als ze me in mijn maag slaan dat het niet veel impact heeft. (ik train met ouderen boven de 16)

dus ik moet het wel bijhouden. Vooral als ik low-kicks van ze krijgt dan dat doet nog eens pijn.

I lol'd, i just ****ing lol'd !

ik doe al 6 jaar tai boksen.
Het is vooral voor de buikspieren zodat als ze me in mijn maag slaan dat het niet veel impact heeft. (ik train met ouderen boven de 16)

dus ik moet het wel bijhouden. Vooral als ik low-kicks van ze krijgt dan dat doet nog eens pijn.

Spiermassa doet niks tegen pijn, alleen klappen vangen helpt daartegen, omdat je er langzaam aan went.

haha met het scheenbeen gaat het verloop van tijd weg omdat je scheen dan zo goed als gevoeloos wordt. ga gewoon 3 keer per week flink op de heavy bag in trappen en na een half jaartje voel je er haast niks meer van ;)

Terug
Naar boven