MuscleMeat

50 cent lichaam

The Beast

Novice
Waardering
0
hallo ieder,

ben een jongeman van 27 en ben weer sinds 4 jaar begonnen daar ik een val van 7 meter had gemaakt en ik niet meer mocht trainen. doe nu het zelfde kwa setjes en split schema met 30 min cardio als 4 jaar terug en nu merk ik dat ik bijna geen progressie ondervind.ik was 104 kg weeg momenteel 117 kg en mijn bmi is 28 geloof ik, ik eet ook regelmatig;
6 uur brinta met magere melk
9 uur 2 broodjes met kip of kalkoenfilet
11uur koffie met een appel of sinaasappel
12.30 uur broodje met kip/kalkoenfilet met fruit
15.00 uur koffie met banaan of iets dergelijks wel fruit
17.30 uur kip of biefstuk gegrild met groenten en 2 stukken aardappel
voor de rest veel water
graag wil ik weten wat ik nog kan verbeteren aanpassen zie door de bomen het bos niet meer het enige waar ik moeite mee heb is de deadlift want daar kan mijn rug niet meer tegen net zomeer als roeien met cardio maar langlauf ik voor in de plaats ik hoef geen droog lichaam maar alles mag wel strakker en wat netter

Gr mike

1.Wat is je bf?
2.Eet jij wel op je onderhoud?
3.probeer je onderhoud eerst eens uit te rekenen, want volgens mij eet jij veelste weinig..???
mijn tip voor cardio is afwisselen tussen duurloop 30 a 45 min,
en HIIT als je HIIT wilt gaan doen raad ik je aan te beginnen met 10 min..
en als je niet weet wat HIIT is, gebruik dan de zoek optie.

dus reken je Kcal behoefte uit en ga dan een voedingsschema in mekaar zetten veel succes!

Mike

Hoezo wil je een zwarte worden? ???

OT:

Wat is je bodyfat?
Als je bodyfat te hoog is kan je beter eerst cutten.

Succes

Mike

Hoezo wil je een zwarte worden? ???

OT:

Wat is je bodyfat?
Als je bodyfat te hoog is kan je beter eerst cutten.

Succes

En je weet ook dat 50 Cent gespoten heeft??

Een persoon die dat spul aan fitty, Timbaland en Mary J Blidge verkocht is opgepakt tijdje trug!

OT: Suc6!

En je weet ook dat 50 Cent gespoten heeft??

Een persoon die dat spul aan fitty, Timbaland en Mary J Blidge verkocht is opgepakt tijdje trug!

OT: Suc6!

Neem aan fifty? (fitty???)

BTW Mary j Blidge gespoten, waarom?

OT: Het lichaam van 50 kan je ook bereiken zonder te spuiten met genoeg dicpline en doorzettignsvermogen.

Succes

• Topic Starter Topic Starter
xmoo

nee wist niet dat ie ook gespoten had .. had m meer voor het voorbeeld hij had had een redelijk strak lichaam met nog wel wat vlees zeg maar erop

gr

kvind de titel tochwel epic

• Topic Starter Topic Starter
hoi hch,

aan doorzettingsvermogen licht het niet en er zal dan ook geen naald in mijn nu nog dikke reet komen aan steroide!!.heb gezieen wat het kan veroorzaken !! bf? kan je dat zelf meten of op de sportschool? cutten ? hoe zit dat in zijn werk met dat kcal kan m maar voor de helf uitrekenen want weet niet wat ik aan cal aan cardio verbrand en bij krachttraining?

---------- Toegevoegd om 22:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:13 ----------

gosha,

zeker epic iedereen is gelijk!!

Vrouwen gebruiken het om jong te blijve.

Kyk Mary J Blidge, is 50+ ofzo, lykt net 23....

Meer info: http://www.whudat.com/newsblurbs/mo...ige_wyclef_and_tyler_perry_report_1680113071/

50 heeft breede rug, hys een ex jail boi.
Paar anti's die ik ken hebben zelfde breede rug, die komen op sportschool en doen nix anders dan zich optrekken, de heeletijd. Hun denken nogsteeds dat ze vast zitten ofzo.....

Maar wijd optrekken (dus wijde armen) lijkt goed te zijn voor rug.

I take you to the candyshop!

Bahahahah @ Strongman ! xD

50 cent lichaam...
Wat een pannekoek is dat toch. Helemaal die "acteerkunsten" om nog maar niet te spreken over die kinderteksten.

Lichaam zoals hij(met spuiten zelfs), nope!

ik zou voor 1 hele euro gaan....

Eigenlijk vind ik het raar, doe gewoon je eigen ding en blijf bij jezelf. Neem niet zomaar iemand als voorbeeld. Wees jezelf en niet iemand anders dan dat je eigenlijk bent.

hahaha oh jezus, 50 cent lichaam :roflol:

OT: als je BF te hoog is eerst cutten.. verder gewoon hard trainen en eten tuurlijk :)

Laatst bewerkt:
''Ik ben 50 Cent yo, en dat is best wel veel!''

Terug
Naar boven