MuscleMeat

50 dagen STH en Test?

STH/HGH kuurtjes beginnen pas echt vruchten af te werpen bij minimaal20-23weken:D trek je portemonnee maar vast wijd open:D

maartenonnink zei:
hoeveel iu was je van plan te zetten?
als het 4 iu is kun je beter 2 iu voor 100 dagen doen en dan test erbij.
??? :scratch:

2iu doet volgens mij geen **** hoor! wil je cutten dan heb je minimaal 3iu per dag nodig, liever 4 iu zelfs...ga je voor massa dan moet je zelfs rond de 5-7iu zitten, het liefst met insuline voor maximaal groei

SAHR zei:
Zou je opmerkelijk meer gains maken met test en 50 dagen sth?
Dit omdat sth lange termijn werk is.
Maar sth vraagt om androgene steroiden die aromatiseren naar oestrogeen, ze werken dus goed samen.
Maar is 50 dagen test en sth nu te kort of...............?
Wie het weet mag het zeggen.

50 dagen omdat gewoonweg het geld op is.l:(

Ja jongen,dat is1 van de grootste bijwerkingen van sth.Een lege portomonee

Als het goed is produceer je zelf al zo'n 2iu HGH ED.

Het aantal IU's dat je moet gebruiken verschilt van persoon tot persoon.
Ik ben ingestapt op 5IU per dag en dat bleek veel teveel: Pijnlijke armen en handen, oopgezwollen gezicht en ledematen. Ik kon me tot 4 keer toe ziek melden voor 2 dagen totdat het ergste weg was. Ben dus van 5 naar 3IU p/dag gegaan, dat bleek echt de limit.

Nu moest dat een interactie met een steroid zijn.
Ik gok op Deca. Nu ik gestopt ben met Deca, en 3 keer zoveel Bold zet en evenveel test in de vorm van Sust ipv test e, ben ik m'n HGH aan het opvoeren. Komende dagen 4IU, dan naar 5IU.

DBC01 zei:
Het aantal IU's dat je moet gebruiken verschilt van persoon tot persoon.
Ik ben ingestapt op 5IU per dag en dat bleek veel teveel: Pijnlijke armen en handen, oopgezwollen gezicht en ledematen. Ik kon me tot 4 keer toe ziek melden voor 2 dagen totdat het ergste weg was. Ben dus van 5 naar 3IU p/dag gegaan, dat bleek echt de limit.

Nu moest dat een interactie met een steroid zijn.
Ik gok op Deca. Nu ik gestopt ben met Deca, en 3 keer zoveel Bold zet en evenveel test in de vorm van Sust ipv test e, ben ik m'n HGH aan het opvoeren. Komende dagen 4IU, dan naar 5IU.

Had ik ook begon in vorige kuur met 4iu ging terug naar 2iu en kon langzaam weer opbouwen. Nu metteen gestart met 5iu en minimale bijwerkingen, eigenlijk geen last. 1e kuur was een ramp overal pijn en alles stijf.

SCREWBEAST zei:
Lijkt me nog al veel :D

Gezien je lichaam maar 50mg testo aanmaakt (in de week!!)

Test heeft toch niets te maken met GH???

Dat je test 20x zoveel kan doseren als je eigen aanmaak zegt niets over de dosering GH, deze dosering kan misschien maar x3 worden gedoseerd...

Terug
Naar boven