XXL Nutrition

..

Peiling Peiling Vind jij de Lagoa een fijne discotheek?

• Ja

Stemmen: 0 0,0%
  • Nee

• Geen mening

• Totaal stemmers
    0
  • Peiling gesloten .
wat voor volk komt er zo? (had het een en ander gehoord, maar op da filmpke viel da mee

Sorry miss wel leuke tent, maar dat publiek slaat natuurlijk weer nergens op! Van die verdwaalde Lonsdale jongeren!!! Sorry RobberH! :D

Geef mij dan maar Versuz toch net iets meer style!!!:p :D

"Grootheden" haha.

Jantje Smith :p :haha:

Ja wat zal ik zeggen... Lagoa, 1 woord: HEMELS!!! Als je er 1 maal bent geweest voel je je er onmiddellijk thuis. Iedereen is er in de 7de Hemel, en zou er beslist eeuwig willen leven en sterven. Het is de plek waar ik kan bidden en ooit de vliegende ufo (was geen hallucinatie, maar is er wel degelijk) aanzag voor God. :D De inrichting is in feite zo perfect (boven, onder, zetels, bankjes, bars, frietkot, immens terras...), dat volgens mij maar weinig discotheken hier tegen op kunnen, alvast kwa thuisgevoel en gezellige, hemelse sfeer. Heb ook al gehoord dat in gans België de muziekinstallatie nergens zo goed is als in Lagoa. Dj's kunnen er zelfs draaien zonder koptelefoon te gebruiken, maar door te luisteren via de boksen :eek: .

P.S. Op 15 jaar Lagoa is Pet Duo op bezoek gekomen, ook geen grote gast nee. :rolleyes: :p

Tja over lagoa valt veel te vertellen, was volgens mij 1 van Belgie's beste clubs. In de jaren 93,94,95,96 op zondags was hij het best 2 a 3000 man op een zondagmiddag is niet slecht, op zaterdag kwam er soms 5000 over de vloer.

Dan werd de muzieksT drastisch verandert en trok het een ander publiek aan.

Heb gehoord dat ze de resident ( Manu Kenton ) onstlaan heeft, wie is er in zijn plaats.

De club zelf is gigantisch maar het publiek is heel jong, dit komt wel van een ouwe zak vaneigens.

Lagoa is lekker. Is al van deze zomer geleden dat ik er geweest ben maar ik plan zeker terug te gaan volgend voorjaar.

Vrouwlijke buitensmijter daar is trouwens een ex judoka van men judoclub :) Toffe dame. Ook nog Belgische kampioene powerliften geworden zonder specifieke voorbereiding.

Mr. B.I.G. zei:
Sorry miss wel leuke tent, maar dat publiek slaat natuurlijk weer nergens op! Van die verdwaalde Lonsdale jongeren!!! Sorry RobberH! :D

You're my man! Versuz of La Rocca :thumbup:
natuurlijk wel een compleet andere sT, niet te vergelijken maar persoonlijk vind ik dat gewoon 100x beter.

een hele tijd geleden was ik daar ook regelmatig..... heb daar vele uurtjes gedanst en .......ja... geweest dat ik niet meer wist dat ik er was... lol
1 spijtige zaak... en dat is de ligging.... de baan naar huis is regelmatig verlicht met blauwe en orange lichten....

Lagoa=drugs. Ik zou niet weten hoe je het er anders zou kunnen uithouden zonder drugs, de laaste keer dat ik er geweest ben kwam ik er slecht van de zware bonkmuziek die er gedraaid werd. 6 Jaar geleden viel het ginder nog mee want toen kon ik daar altijd wel een geil mokkel versieren en haar nken in m'n auto.

Santino88 zei:
zo zo bulker heeft een zwaar verleden? :p

gewoon alles eens proberen en de goede dingen wat langer...:D
ja ja er lopen heel wat verhalen van die tent... maar ja, je doet nog altijd alles zelf hé... heb er zeker geen spijt van.

geef mij maar de groove en vooral het schoon volk vd antwerpse keten
anvers, nanno,...
lagoa is johnykeet

Mr. B.I.G. zei:

geeft niet hoor Biggie:D

klinkt wel aardig...maar voor het betere hardcore stampwerk moet je op de grote feesten wezen...of in discotheken zoals Outland

niet mijn ding; liever zoals eerder gezegd zaken als culture club, larocca, cafe d anvers.

you're ugly :evil:

:kiss: just kidding

Re: Discotheek Lagoa

DiSTuRBeD zei:

mischien moet je eerst wat breder worden, goed kleden, keer knipogen naar een meisje als je oogcontact hebt, en een praatje mee maken:rolleyes:

maar jammer dat ut zo ver weg is.
van 22.00-9.00:D :D :D

draaien ze daar ook jump & hardstyle?

Terug
Naar boven