Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De inrichting is in feite zo perfect (boven, onder, zetels, bankjes, bars, frietkot, immens terras...), dat volgens mij maar weinig discotheken hier tegen op kunnen, alvast kwa thuisgevoel en gezellige, hemelse sfeer. Heb ook al gehoord dat in gans België de muziekinstallatie nergens zo goed is als in Lagoa. Dj's kunnen er zelfs draaien zonder koptelefoon te gebruiken, maar door te luisteren via de boksen
.

You're my man! Versuz of La RoccaMr. B.I.G. zei:Sorry miss wel leuke tent, maar dat publiek slaat natuurlijk weer nergens op! Van die verdwaalde Lonsdale jongeren!!! Sorry RobberH!
Geef mij dan maar Versuz toch net iets meer style!!!![]()
![]()
Santino88 zei:
acidreign zei:geef mij maar de groove en vooral het schoon volk vd antwerpse keten
anvers, nanno,...
lagoa is johnykeet

Mr. B.I.G. zei:Sorry miss wel leuke tent, maar dat publiek slaat natuurlijk weer nergens op! Van die verdwaalde Lonsdale jongeren!!! Sorry RobberH!
Geef mij dan maar Versuz toch net iets meer style!!!![]()
![]()

Diabolic zei:Jaar geleden viel het ginder nog mee want toen kon ik daar altijd wel een geil mokkel versieren en haar nken in m'n auto.
DiSTuRBeD zei:
Balboa18 zei:

Corleoné zei: