spiertje16
Monstrous Giant
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
spiertje16 zei:wat ik daar hoorde was puur en puur hardcore en zeker geen techno of hardstyle
lijkt me wel leuk om een keer te gaan
vraag me alleen af of ze wel mensen accepteren met een getinte huid
Santino88 zei:Buitenbar?
Bwoah het valt nog mee van kleurlingen vind ik als je kijk in verhouding met alle blanken. Zuivere zwarten zie je er nooit, vraag me trouwens af hoe dat komt![]()
Er is wel 1 zwarte gast die er altijd is (zit meestal boven in het Cokegedeelte, je kent hem zelfs!
). Niemand kijkt hem scheef aan, integendeel, hij geniet van iedereen het volste respect. 
Trish Van Eynde die ken ik maar de andere twee ken ik niet mss jullie het gaat over Cecil ( kiosk/ Fr) en Ladida (o.a Potential, mueller, cz)Naar welke tenten ga jij dan zoalLauw zei:als ik dit draadje doorlees concludeer ik dat Lagoa een BrEeZaH paradijs is.
beetje gel in de haartjes, beetje fout shirtje aan, beetje drugs in je neus, beetje met je matties ruzie zoeken, beetje domme meisjes versieren, etc.
Smaken verschillen.

Lagoa was zaterdag weer fantastischLauw zei:andere tenten, met andere muziek en andere mensen.
Niet beter, alleen anders.![]()

calibre zei: