XXL Nutrition

5x5 Kevf's log

• Topic Starter Topic Starter
Vrijdag wel getraind, echter vergeten te loggen. Gisteren dag 1 van week 2 er op zitten:

Squats 67kg x (5x5)
Benchpress (70,76,81,87,93)kg x 5
Barbell row (68,73,79,84,89)kg x5

Assists: hypers en situps

Trainingen beginnen echt lekker aan te voelen. Een lekker gevoel van veel werk verzet hebben na de training en ik lijk me door slechts 5 herhalingen te doen wel beter te kunnen concentreren. Dat ik daarnaast 5 setjes moet doen ben ik wel aan gewend.

Squatten gaat razendsnel vooruit, dit denk ik ook omdat ik gewoon niet gewend was zo diep te gaan. Normaal tot 90 graden deed ik tot 150 kg. Dus ik vermoed dat ik met deze diepe squats snel dikke pr's ga zetten.

Verder netjes aan het eten behalve op zondag (verjaardag). Eiwitopname iets verhoogd naar 180 gram.

Gaat al mooi omhoog met squaten. Maar hoe kom je aan die "rara" gewicht getallen? Stang is toch 20kg, en die kleine zwarte schijfjes 2kg?

Yep, dus 73 wordt 74, 81 wordt 80, 89 wordt 90 etc.

Ik post puur het schema zoals dat er uit rolt. Misschien dat ik deze week nog 1/5 kilootjes ga halen.

Yep, dus 73 wordt 74, 81 wordt 80, 89 wordt 90 etc.

Ik post puur het schema zoals dat er uit rolt. Misschien dat ik deze week nog 1/5 kilootjes ga halen.

Ik heb dat ook al voorgesteld. 4kg erbij is nog best een grote stap. Als je o,5kg schijfjes hebt kun je er 1kg bij doen ofzo, en dat merk je amper en toch dezelfde reps maken. Zo kun je denk ik beter omhoog gaan.

agree, echter Rene gaat ze toch niet aanschaffen en ik vermoed dat ze in een shop toch niet al te veel zullen kosten toch?

Woe was weer een lekkere training!

Squats: 53kg (5x5)
Deadlift 103kg (5x5)
Incline Bench 84kg (5x5)

assists: barbell curl (3x8) en triceps push down (3x8)

Gewichten gaan nog steeds erg soepel. Ik vraag me trouwens wel af of het voor de symmetrie niet beter is als ik met deadliften van beide handen de handpalmen naar binnen hou ipv 1 naar buiten en 1 naar binnen. Ik kom langzaam aan steeds een beetje meer aan in gewicht, al lijkt mijn vet% ook iets gestegen.

Heb wel steeds ontzettend veel zin in trainen. Alleen maar deze compound-oefeningen geven een enorm 'hulk-gevoel' :P

Nou hoppa logje weer bijhouden ;)

Terug
Naar boven