MuscleMeat

6 dagen schema's

Shluh

grow mode
Elite Member
20 jaar lid
Waardering
6
Lengte
1m94
Massa
99kg
hallo allemaal :)

eerst effe mijn schema posten :

ma : borst en rug
di : bic + tric + schouders
woe : benen
don : borst en rug
vrij : bic + tric + schouders
zat : benen
zon : rust

ik ben er wel tamelijk veel op vooruitgegaan maar iemand zei me dat dit schema nie zo goed was , nu ga ik niet men hele schema overhoop smijten omdat 1 persoon me dit vertelde.
graag had ik jullie meningen gehad en eventueel een nieuwer of aangepast schema.

zoals jullie zien doe ik alle spiergroepen 2x per week wel ...
ik weet nu wel niet of dit al dan niet bevorderend werkt
baas van gym is BE kampioen geweest en zei me dat dit goed was , maar naar ik de mening van het trouwe dbb vertrouw post ik dit effe.

cheerio ;)

Dit is meer een 3 dagen schema maar dan 2 keer per week uitgevoerd :)
Ik neig er meer naar om een 5 daagse schema te kiezen net zoiets als eerder gepost is
Bijvoorbeeld
dag 1: borst
dag 2: rug
dag 3: schouders
dag 4: benen
dag 5: armen

of

rug
borst
benen
schouders
armen

• Topic Starter Topic Starter
FrankyB zei:
Dit is meer een 3 dagen schema maar dan 2 keer per week uitgevoerd :)
Ik neig er meer naar om een 5 daagse schema te kiezen net zoiets als eerder gepost is
Bijvoorbeeld
dag 1: borst
dag 2: rug
dag 3: schouders
dag 4: benen
dag 5: armen

of

rug
borst
benen
schouders
armen

hehe j weet ik maar ik bedoel om 6 dagen te traine , mag 3daags zijn X2 of 6dagen

maar thx ;)

6 dagen in de week is niet altijd goed.. ik wil zelf ook heel graag 6 dagen in de week, maar mensen van DBB hebben me daar vanaf geholpen.. is het niet tijd om weer wat anders te proberen? UB/LB of 5 dagen per week elke spiergroep 1x..

6 dagen in de week KT is imo te vaak voor een natural, of je moet aan de juice zijn.

Probeer een schema in 4 KT-dagen te verwerken.

Een 4 daags UB/LB schema is hier een goede oplossing voor. je kunt natuurlijk ook altijd voor een 4 daagse split gaan.

Ruben je bent echt obsessed met UB/LB :p
ik ga over 6 weekjes ook kijken of het wat voor mij is..
eerst even afwachten hoe o.a. jouw bevindingen zijn..

tuurlijk kan je na een week dolenthousiast en "verlicht" zijn,
maar ik ben natuurlijk alleen geinteresseerd in resultaten ;)

heyo , thx for the comments chaps

uhm , UB/LB ? waarvoor staat dit ... :/ *shluh bends down in shame*

enneu ik heb van johand in men foto post een schema gekregen voor 1x spiergroep in 4- 5 dagen , dus ik ga dat es proberen.

alvast bedankt jongens ;)

UB/LB = upperbody lowerbody.. schema waarbij je bovenkant en onderkant van je lichaam 2x per week traind.. je moet bij Ruben zijn voor de details..

elke spiergroep 1x per week..
dat ga ik de komende 6 weken ook doen.. en in die 6 weken ga ik mij verdiepen in dat UB/LB.. als ik jou was zou ik dat ook doen.. gewoon even kijken wat het is enzo.. misschien dat het je aanspreekt..

ook zal ik zeker bekijken , thx :)

maar die ub/lb 2x per week , dan train je elke spiergroep dus ook 2x , maar in 4dagen ?

zit wel rust tussen de dagen in ofzo.. maar ik weet het nog niet precies.. ik moet het ook even zelf uitvogelen.. :p

Hey Shluh, begon je toch te twijfelen? :D

Hier een site met wat uitleg over het CNS en sport, waar ik met je over had gesproken

Het grote gevaar voor topsporters is dat de volgende training of in ieder geval de volgende zware training vóór de supercompensatiefase valt, waardoor de training gedaan wordt op een moment waarop de sporter nog niet helemaal hersteld is van de voorafgaande training dus in fase 2 of soms zelfs in fase 1. Dit kan natuurlijk wel eens voorkomen, maar in de meeste gevallen leidt dit tot overbelasting, overtraining of een verhoogde kans op acute of chronische blessures. Met alle gevolgen van dien.

Succes met uitvogelen ;)

thx al , ik heb het uitgevogelt !

Terug
Naar boven