Fitness Seller

6 pack zichtbaar maken.

laat dat jong.

jullie hebben ergens gelijk, je leest en ziet teveel van deze topics, maar weinig uitleg gaat daarmee gepaard.:o

je valt over je hele lichaam af, en in mijns inziens en in wat ik kunnen lezen, een bepaalde volgorde. het gaat allemaal gegradeerd, als ik mijzelf zo mag uitdrukken. buik en heupen zijn het moeilijkst. je lichaam beschermt essentiële onderdelen in mate van belangrijkheid met een vet/beschermlaag. de organen die het meest voor de hand liggend zijn als eerst.
in de meest, kortzinnige, roestige en primitieve vorm van uitdrukken is het de "voortplanting" en omliggende organen. Deze worden als eerst afgedekt. Dat het vet rond het middel, het moeilijkst weg te krijgen is. Vandaar ook de beroemde liefdeshendels en het eeuwige buikvet.

heb inmiddels een hoop verhalen (voor zover dat mogelijk is) gelezen over vet. Weinig nieuws en veel herhaling hoe het “kwijt” te raken, maar weinig inhoudelijk hoe vet zich “gedraagt”, maar één specifiek onderdeel blijft terug komen.

scroll de topics eens door en lees van mensen. leer van die mensen, die (eenzelfde lichaamsbouw hebben als jij) wat hun sportbehoeftes zijn, en hun daarbij gepaarde voedselnuttiging. (in kwaliteit en kwantiteit) Probeer dingen te vinden waardoor je jezelf in herkent. Je zult jezelf eerder herkennen dan je denkt.

Pas dan daarop je eetpatroon aan, pas het aan op jou dagelijkse behoefte. Welk te berekenen zijn middels legio van topics hier (zoek op vetverbranding)

Probeer dan een evenwicht te vinden in wat je doet “en”(het meest belangrijk) waarbij je goed voelt. En ga dat even en paar maanden volhouden en het vet smelt als sneeuw.

Pas bij echt droge/gerip-te mensen zie je pas, welke vetpercentage, past bij welk lichaam en wat daarvoor nodig is.
Oftewel, een les mijnerzijds, als je zondigt, zie je het:o, uiteindelijk, in de spiegel. Oftewel, zoals eerder gezegd, voedsel is ‘the key’

Short version (voor als je te lam bent dit door te lezen):
Ik ben bang dat je niet specifiek gericht vet kunt verliezen. voor die "sixpack"

Andere meningen?!?:rolleyes:

Volgens mij heb je het zo prima uitgelegd. En natuurlijk is het balen dat elke JL weer als het lente wordt over zijn "sixpacks" begint.....want ze zoeken niet en ze lezen niet.
Kan van zo'n verhaal bijvoorbeeld geen sticky ofzo worden gemaakt?
(of is dat er al en heb ik zelf ook niet goed genoeg gelezen? :p)
Dan verwijs je iemand gewoon daarnaar en is de kous af.

Verdomme kap nu eens met deze klote k*t t*ring topics ik word echt hélemaal gestoord!!!

Kan er geen auto close functie op alle topics met "sixpack of 6pack" in de naam???

Ik denk dat ik deze zomer nog wel een paar 6packs of sixpacks achterover sla :P :D :D

Volgens mij heb je het zo prima uitgelegd. En natuurlijk is het balen dat elke JL weer als het lente wordt over zijn "sixpacks" begint.....want ze zoeken niet en ze lezen niet.
Kan van zo'n verhaal bijvoorbeeld geen sticky ofzo worden gemaakt?
(of is dat er al en heb ik zelf ook niet goed genoeg gelezen? :p)
Dan verwijs je iemand gewoon daarnaar en is de kous af.

er zijn al zat topics inderdaad te vinden m.b.t. het verbranden van vet en hoe dit te bewerkstelligen. helaas leven we in een googletijdperk, waarin onderzoekend lezen geen deugd meer is, maar meer een last geworden is.

mensen willen "ik doe een gok" op google en alle antwoorden op 1 A4tje, voor al hun problemen.
:o

hallo,

ik wil graag richting de zomer me six packs zichtbaar hebben het is een korte periode daarvan ben ik op de hoogte maar train me sixpacks nu al een maand of 5-6 ik voel ze wel maar door het vetlaagje zijn ze alleen zichtbaar tijdens aanspannen, sinds ik nu een jaartje op de bouw werk en me aan een dieet houd ben ik van 86 kilo naar 80 kilo gegaan en van 21,6 procent vet naar 18 procent gegaan ( ook door grote inzet bij cardio ) .
nu wil ik ze dus zichtbaar hebben zonder aan te spannen ik gebruik tevens ook van dat fattburner spul (dat volgens mij pure troep is) en whey.

ik train 6 maal per week dat is 3 maal kracht en 3 maal cardio op verschillende dagen, heb nog geen goede voedingsschema het is maar iets wat is opgemaakt door me zelf dus niet echt denderend, trainingsschema is wel in orde.

ik streef naar zon 13 procent vet en misschien nog wel lager.

Nu is mijn vraag hoe kan ik ze het best zichtbaar krijgen?, heb al een ruime tijd hier op forum zitte lezen wat ik hieruit begrijp is gewoon een dieet volgen en goed rusten na het trainen. maar na dat half jaartje krijg ik ze nogsteeds niet te zien, op de crunch apparaat doe ik 5 sets met 10 herhalingen en dan op 14 kilo, buik is ook goed hard.

hoop dat jullie me verder kunnen helpen omdat het er neit echt uitziet omdat ik van me eigen al breed ben gebouwd in schouders en me borsten nu ook flink zijn gegroeid en me biceps en voornamelijk ook triceps goed meegroeien maar me buikje blijft zitten, en dit is niet goed voor de dames in de zomer en vooral niet voor me zelf als ik t in de spiegel zie :p

Gewicht: 80 kilo
Lengte: 1,83
Leeftijd: 16
Vet percentage: 18

Zucht....lees nou je eigen post eens...

Je geeft toch zelf al aan dat je 21,6 naar 18 procent vet bent gegaan...dan ga je toch gewoon zo door. Beetje geduld, zomer duurt nog wel even.

Eetschema is niet in orde....lees je daar over in en stel een schema op en vraag hier advies (laat dan wel weg dat het je om je sixpack gaat :p).

Verder is het NIET 'gewoon' dieet volgen en rusten. Bloed, zweet en tranen gaat het je kosten...dus denk er niet zo makkelijk over.

Tot slot...nu ben je 80kg bij 1,83 meter en met 18% vet.
Als je sixpack tevoorschijn komt bij (ongeveer)10% vet, dan zit je op 73kilo bij 1,83 meter? Dan heb je echt nog niet veel massa hoor...
Leuk een sixpack, maar moet wel in verhouding zijn.

Persoonlijk zou ik een jaar vreten en trainen en volgend jaar cutten tot 12% of zo bij een gewicht dat dan rond de 85 kg zit. Dan praat je ergens over ;)

Maar goed....wil je toch deze zomer blokjes...gewoon lekker doorgaan met wat je deed....en geduld hebben.

Het is nog niet eens strand weer !!!

span ze dan de hele tijd aan

Pindakaas op je buik smeren met huishoudfolie er omheen, 3xdaags schijnt het beste effect te hebben met op zondag een rustdag.

man, hoeveel topics komen er nog rond sixpack...

Zomer komt er aan dus helaas alleen Sixz pack topics ;)

de meeste hebben waarschijnlijk geen eens spieren om een sixpack zichtbaar te maken, hoeveel vet ze ook in die tijd kunnen verliezen...

Terug
Naar boven