Beaudien
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 74
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 56kg
- Vetpercentage
- 16%
laat dat jong.
jullie hebben ergens gelijk, je leest en ziet teveel van deze topics, maar weinig uitleg gaat daarmee gepaard.
je valt over je hele lichaam af, en in mijns inziens en in wat ik kunnen lezen, een bepaalde volgorde. het gaat allemaal gegradeerd, als ik mijzelf zo mag uitdrukken. buik en heupen zijn het moeilijkst. je lichaam beschermt essentiële onderdelen in mate van belangrijkheid met een vet/beschermlaag. de organen die het meest voor de hand liggend zijn als eerst.
in de meest, kortzinnige, roestige en primitieve vorm van uitdrukken is het de "voortplanting" en omliggende organen. Deze worden als eerst afgedekt. Dat het vet rond het middel, het moeilijkst weg te krijgen is. Vandaar ook de beroemde liefdeshendels en het eeuwige buikvet.
heb inmiddels een hoop verhalen (voor zover dat mogelijk is) gelezen over vet. Weinig nieuws en veel herhaling hoe het “kwijt” te raken, maar weinig inhoudelijk hoe vet zich “gedraagt”, maar één specifiek onderdeel blijft terug komen.
scroll de topics eens door en lees van mensen. leer van die mensen, die (eenzelfde lichaamsbouw hebben als jij) wat hun sportbehoeftes zijn, en hun daarbij gepaarde voedselnuttiging. (in kwaliteit en kwantiteit) Probeer dingen te vinden waardoor je jezelf in herkent. Je zult jezelf eerder herkennen dan je denkt.
Pas dan daarop je eetpatroon aan, pas het aan op jou dagelijkse behoefte. Welk te berekenen zijn middels legio van topics hier (zoek op vetverbranding)
Probeer dan een evenwicht te vinden in wat je doet “en”(het meest belangrijk) waarbij je goed voelt. En ga dat even en paar maanden volhouden en het vet smelt als sneeuw.
Pas bij echt droge/gerip-te mensen zie je pas, welke vetpercentage, past bij welk lichaam en wat daarvoor nodig is.
Oftewel, een les mijnerzijds, als je zondigt, zie je het, uiteindelijk, in de spiegel. Oftewel, zoals eerder gezegd, voedsel is ‘the key’
Short version (voor als je te lam bent dit door te lezen):
Ik ben bang dat je niet specifiek gericht vet kunt verliezen. voor die "sixpack"
Andere meningen?!?![]()
Volgens mij heb je het zo prima uitgelegd. En natuurlijk is het balen dat elke JL weer als het lente wordt over zijn "sixpacks" begint.....want ze zoeken niet en ze lezen niet.
Kan van zo'n verhaal bijvoorbeeld geen sticky ofzo worden gemaakt?
(of is dat er al en heb ik zelf ook niet goed genoeg gelezen?
)Dan verwijs je iemand gewoon daarnaar en is de kous af.