Fitness Seller

6 weken cut , hoeveel is mogelijk?

pollekedemeter

Cool Novice
Waardering
13
Lengte
1m83
Massa
78kg
Vetpercentage
12%
Hoi ,

Ben nu ongeveer een jaar bezig met krachttraining , ben vorig jaar rond de 25 kilo afgevallen en daarna begonnen met krachttraining. Weeg nu 87kg bij 1,85meter. Hele jaar door niet echt gebulkt maar ook niet gecut. Zit nu dus nog met een redelijk bodyfat ( geen huidplooimeter maar ik schat rond de 21% ). Wat denken jullie dat mogelijk is te bereiken in 6 weken? 6dagen op 7 cardio en zet mijn krachttraining voort. Ben nu een kleine week bezig , en tot nu toe lukt alles.

Voedingsschema :

ochtend : Havermout + whey isolaat shake

Voormiddag : stuk fruit

Middag : 65g zilvervliesrijst + 250g kip

Namiddag : volkorenboterham met kippenwit

Avond : 250g kip + zilvervliesrijst/spinazie/broccoli

( + whey shake na de training )
Krachttraining :

Maandag: borst + triceps

Woensdag : Schouders + biceps

Vrijdag : benen + buik

Zondag : zie maandag

Enz...

Nu ga ik hierbij elke dag nog een halfuur a 40 minuten lopen of zwemmen. Mijn vraag is dus , wat is er mogelijk binnen deze tijd?

painttt.jpg

paint2.jpg

pain3.jpg

Je eet veel te weinig...
Wat je nu binnenkrijgt is ruim geschat een 1800kcal terwijl je onderhoud op +/- 3150kcal ligt.
Plus dat je elke dag nog 300-400kcal verbrand met te gaan lopen of zwemmen.

Ga eens eten op 2650kcal (E200, K265, V87) en zie wat er dan gebeurt. Je zou dan 0,5kg per week moeten afvallen, wat ruim genoeg is.
Over je trainingsschema.. Echt raar opgebouwd vind ik..

1. Waar is je rug training?
2. Op zondag doe je dezelfde training als maandag? (dus eigenlijk 2 dagen na elkaar borst + tricep)
3. Ik zou het volgende doen:
- Maandag: Borst + Tricep
- Woensdag: Rug + Bicep
- Vrijdag: Schouders + Buik
- Zondag: Benen

• Topic Starter Topic Starter
Je eet veel te weinig...
Wat je nu binnenkrijgt is ruim geschat een 1800kcal terwijl je onderhoud op +/- 3150kcal ligt.
Plus dat je elke dag nog 300-400kcal verbrand met te gaan lopen of zwemmen.

Ga eens eten op 2650kcal (E200, K265, V87) en zie wat er dan gebeurt. Je zou dan 0,5kg per week moeten afvallen, wat ruim genoeg is.
Over je trainingsschema.. Echt raar opgebouwd vind ik..

1. Waar is je rug training?
2. Op zondag doe je dezelfde training als maandag? (dus eigenlijk 2 dagen na elkaar borst + tricep)
3. Ik zou het volgende doen:
- Maandag: Borst + Tricep
- Woensdag: Rug + Bicep
- Vrijdag: Schouders + Buik
- Zondag: Benen
Oeps , schema even verduidelijken :

Ma : borst+triceps
Wo : Schouders+biceps
Vrijdag: benen + buik
Zondag : borst triceps
Dinsdag : schouders biceps

En zo schuift het telkens op zodat er altijd een dag tussen zit. Rug ben ik tijdelijk mee gestopt wegens enorme last aan rug ( slechte houding overdag + van nature een zwakke rug ) maar is stilaan beter dus daar begin ik binnekort terug mee.

Waarom maar 1x benen?
Voetbal je soms

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor de tips :) een van deze dagen mijn voedingsschema eens grondig aanpassen en ook mijn krachttraining bijwerken

Rug moet je wel nog steeds toevoegen aan je schema.

Terug
Naar boven