pollekedemeter
Cool Novice
- Waardering
- 13
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
Hoi ,
Ben nu ongeveer een jaar bezig met krachttraining , ben vorig jaar rond de 25 kilo afgevallen en daarna begonnen met krachttraining. Weeg nu 87kg bij 1,85meter. Hele jaar door niet echt gebulkt maar ook niet gecut. Zit nu dus nog met een redelijk bodyfat ( geen huidplooimeter maar ik schat rond de 21% ). Wat denken jullie dat mogelijk is te bereiken in 6 weken? 6dagen op 7 cardio en zet mijn krachttraining voort. Ben nu een kleine week bezig , en tot nu toe lukt alles.
Voedingsschema :
ochtend : Havermout + whey isolaat shake
Voormiddag : stuk fruit
Middag : 65g zilvervliesrijst + 250g kip
Namiddag : volkorenboterham met kippenwit
Avond : 250g kip + zilvervliesrijst/spinazie/broccoli
( + whey shake na de training )
Krachttraining :
Maandag: borst + triceps
Woensdag : Schouders + biceps
Vrijdag : benen + buik
Zondag : zie maandag
Enz...
Nu ga ik hierbij elke dag nog een halfuur a 40 minuten lopen of zwemmen. Mijn vraag is dus , wat is er mogelijk binnen deze tijd?
Ben nu ongeveer een jaar bezig met krachttraining , ben vorig jaar rond de 25 kilo afgevallen en daarna begonnen met krachttraining. Weeg nu 87kg bij 1,85meter. Hele jaar door niet echt gebulkt maar ook niet gecut. Zit nu dus nog met een redelijk bodyfat ( geen huidplooimeter maar ik schat rond de 21% ). Wat denken jullie dat mogelijk is te bereiken in 6 weken? 6dagen op 7 cardio en zet mijn krachttraining voort. Ben nu een kleine week bezig , en tot nu toe lukt alles.
Voedingsschema :
ochtend : Havermout + whey isolaat shake
Voormiddag : stuk fruit
Middag : 65g zilvervliesrijst + 250g kip
Namiddag : volkorenboterham met kippenwit
Avond : 250g kip + zilvervliesrijst/spinazie/broccoli
( + whey shake na de training )
Krachttraining :
Maandag: borst + triceps
Woensdag : Schouders + biceps
Vrijdag : benen + buik
Zondag : zie maandag
Enz...
Nu ga ik hierbij elke dag nog een halfuur a 40 minuten lopen of zwemmen. Mijn vraag is dus , wat is er mogelijk binnen deze tijd?