BeUrt
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 335
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 84kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat een vaag interview... Begint ie halverwege opeens te janken
Die n*ger had 18 jaar vastgezeten voor moord zegt ie?
[Afbeelding niet meer beschikbaar]die oude lul is een typisch voorbeeld van een scheinheilige k*t amerikaan. K*t hond zit zelf de hele situatie uit te lokken, krijgt vervolgens 1 kleine tikje op zijn buik en meteen op die vent beginnen in te beuken en dan als excuus heel verast en scheinheilig zeggen HE HIT ME FIRST! DID YOU SEE THAT! Hopleijk schiet die hem vol met lood
die oude lul is een typisch voorbeeld van een scheinheilige k*t amerikaan. K*t hond zit zelf de hele situatie uit te lokken, krijgt vervolgens 1 kleine tikje op zijn buik en meteen op die vent beginnen in te beuken en dan als excuus heel verast en scheinheilig zeggen HE HIT ME FIRST! DID YOU SEE THAT! Hopleijk schiet die hem vol met lood
Better be trollin' dude.die oude lul is een typisch voorbeeld van een scheinheilige k*t amerikaan. K*t hond zit zelf de hele situatie uit te lokken, krijgt vervolgens 1 kleine tikje op zijn buik en meteen op die vent beginnen in te beuken en dan als excuus heel verast en scheinheilig zeggen HE HIT ME FIRST! DID YOU SEE THAT! Hopleijk schiet die hem vol met lood