XXL Nutrition

67 years old guy beats a young black man in self defense

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Link niet meer beschikbaar]

213lyk1.jpg

3509b7o.jpg

effe de puntjes op de i zetten. :cool:

Dont **** with a Vietnam combatveteran with Post-Traumatic Stress Disorder off his meds.

whahahahhaha prachtig al die filmpjes. Respect voor die ouwe.

Wat een vaag interview... Begint ie halverwege opeens te janken

Die n*ger had 18 jaar vastgezeten voor moord zegt ie?

Haha,wat een heerser!

Don't **** with old senior citizens, they will surprise you once in a while! :bow:

Laatst bewerkt:
Hij heeft ze in ieder geval niet meer op een rijtje en heeft zelf ook vastgezeten nadat ie uit vietnam kwam voor het verkopen van drugs :o

Wat een vaag interview... Begint ie halverwege opeens te janken

Die n*ger had 18 jaar vastgezeten voor moord zegt ie?

Wat is daar nou weer vaag aan? Hij legt duidelijk uit wat er gebeurd is. Hij barst halverwege in tranen uit omdat z'n moeder 2 dagen na het busincident gestorven is.

Standbeeld voor die man!

Laatst bewerkt:
Hij huilt omdat de vrouw zei: Ze zien je als een Held wat vind je daarvan?
dan zegt hij iets in de richting van,Ik ben geen held ik was in vietnam man en dan beginnen de tranen te komen, want de meeste amrikanen wilde daar niet zijn maar moesten wel,en tegen hun zin in dooden ze daar mensen,vandaar dat hij zegt,I'm no hero

die oude lul is een typisch voorbeeld van een scheinheilige k*t amerikaan. K*t hond zit zelf de hele situatie uit te lokken, krijgt vervolgens 1 kleine tikje op zijn buik en meteen op die vent beginnen in te beuken en dan als excuus heel verast en scheinheilig zeggen HE HIT ME FIRST! DID YOU SEE THAT! Hopleijk schiet die hem vol met lood

Laatst bewerkt:
sociaal geval

die oude lul is een typisch voorbeeld van een scheinheilige k*t amerikaan. K*t hond zit zelf de hele situatie uit te lokken, krijgt vervolgens 1 kleine tikje op zijn buik en meteen op die vent beginnen in te beuken en dan als excuus heel verast en scheinheilig zeggen HE HIT ME FIRST! DID YOU SEE THAT! Hopleijk schiet die hem vol met lood

Wat lul je nou eigenlijk... die n*ger blijft 'em constant uitdagen, zelfs als ie wegloopt van de confrontatie (gaat voorraan zitten). Got what he deserved.

Better be trollin' dude.

die afro heeft geen ballen

Terug
Naar boven