XXL Nutrition

67 years old guy beats a young black man in self defense

die oude lul is een typisch voorbeeld van een scheinheilige k*t amerikaan. K*t hond zit zelf de hele situatie uit te lokken, krijgt vervolgens 1 kleine tikje op zijn buik en meteen op die vent beginnen in te beuken en dan als excuus heel verast en scheinheilig zeggen HE HIT ME FIRST! DID YOU SEE THAT! Hopleijk schiet die hem vol met lood

Wat the **** lul jij dan ??? Misschien moet je het filmpje nog eens kijken. Die afro amerikaan kreeg zijn verdiende loon.

Wat is daar nou weer vaag aan? Hij legt duidelijk uit wat er gebeurd is. Hij barst halverwege in tranen uit omdat z'n moeder 2 dagen na het busincident gestorven is.

Standbeeld voor die man!
Vaag? Omdat ie beetje vaag overkomt

Check het stukje vanaf 2 minuten trouwens :D

---------- Toegevoegd om 14:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:26 ----------

Wat lul je nou eigenlijk... die n*ger blijft 'em constant uitdagen, zelfs als ie wegloopt van de confrontatie (gaat voorraan zitten). Got what he deserved.
Die ouwe vent zat de hele tijd al vooraan (daar stond zn tas ook). Hij was in eerste instantie mee gelopen naar die n*gger! Dus toen zei de n*gger dat ie weer op moest donderen.

En toen zat ie terug op zn plek en begon die weer uit te dagen.

Begrijp me goed, ik ben groot voorstander van de EBM, maar als je niet ziet hoe die aan het uitdagen is moet je het filmpje nog is kijken ;).

Vaag? Omdat ie beetje vaag overkomt

Check het stukje vanaf 2 minuten trouwens :D

---------- Toegevoegd om 14:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:26 ----------

Die ouwe vent zat de hele tijd al vooraan (daar stond zn tas ook). Hij was in eerste instantie mee gelopen naar die n*gger! Dus toen zei de n*gger dat ie weer op moest donderen.

En toen zat ie terug op zn plek en begon die weer uit te dagen.

Begrijp me goed, ik ben groot voorstander van de EBM, maar als je niet ziet hoe die aan het uitdagen is moet je het filmpje nog is kijken ;).

Zo, ik voel me echt welkom op dit forum.

Wat lul je nou eigenlijk... die n*ger blijft 'em constant uitdagen, zelfs als ie wegloopt van de confrontatie (gaat voorraan zitten). Got what he deserved.

hij zat zowieso al daar voren. Hij kwam gewoon bij hem zitten om het te dissen. En dan nog gaat die ergens anders zitten en weer lopen stoer praten zo dat schiet op zeg. Schijnhelig gestoorde k*t vietnam vet. Al die vet's daar zijn fkng gestoord.

Zo, ik voel me echt welkom op dit forum.
In het geval dat je zwart mocht zijn, ik gebruik de terminologie omdat die in het filmpje ook zo gebruikt wordt ;) Absoluut niks tegen n*gers hoor! Heb jaren gebasketbalt vroeger, was zo'n beetje de enige witte toen :D

Die afro Amerikaan is een held!!! Standbeeld voor die man.

Schijnhelig gestoorde k*t vietnam vet.

Heb je wel hetzelfde filmpje gekeken:rolleyes:

Als je altijd scheld,dist,uitlokt,een groote mond heb, dan ooit kom je iemand tegen die daar wel gehoor aan wilt geven, in zijn geval dus een ouwe kerel met een t-shit aan waarop staat,I AM MOTHER****ER!
Best wel duidelijk zó toch?

epic beard man is gewoon wijs

i love it

hij zat zowieso al daar voren. Hij kwam gewoon bij hem zitten om het te dissen. En dan nog gaat die ergens anders zitten en weer lopen stoer praten zo dat schiet op zeg. Schijnhelig gestoorde k*t vietnam vet. Al die vet's daar zijn fkng gestoord.

Ach ja, en die arme afro is een heilige. Had ie achteraan blijven zitten en niet zo overtuigd geweest van zichzelf om "die ouwe eens vlug en gemakkelijk een lesje te leren", dan was er niets aan de hand.
+ dat wijf achter de camera die hem nog zit op te hitsen... "go get his white ass" en dan erna "we can press charges, I have it on tape" :rolleyes: Ik blijf erbij, got what he deserved.

What the ****? Toch niet echt EBM?

Wel waus dat ze zo snel taperen... Met drie agenten hij doet niks en gelijk de taser ertegenaan....

taser is altijd terecht gewoon luisteren verdomme!
Misschien wel terecht.. Maar gewoon een beetje lafjes. Met 3 man trek je zo'n vent met gemak uit zn stoel

@Kukishu. Hij heeft ALTIJD een gun bij zich. In dat mooie tasje op zn heup. Zei die in het interview ;) Die n*ger heeft dus gewoon geluk gehad

Misschien wel terecht.. Maar gewoon een beetje lafjes. Met 3 man trek je zo'n vent met gemak uit zn stoel

@Kukishu. Hij heeft ALTIJD een gun bij zich. In dat mooie tasje op zn heup. Zei die in het interview ;) Die n*ger heeft dus gewoon geluk gehad

Gebeurt wel vaker in Amerika, zijn ook al een boel doden door zo'n taser gevallen.

Weet ik ;) Daarom verbaas ik me er ook over dat ze hem zo snel gebruiken

:<>

Terug
Naar boven