MuscleMeat

67 years old guy beats a young black man in self defense

Haha you gotta love this guy !!

Hahaha ik hou van zo'n shit. Ik ken ook nog zo een video zal hem ook eens posten:D

Het blijft grappig, bring the ambalamps. :roflol:

Wat een beest is het ook!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Die eerste stomp van die n*ger slaat natuurlijk nergens op, zonder enige power en impact.
De ouwe laat hem ff goed zien hoe dat wel moet.

Vanaf 1:13 steekt onze gangsta-vriend op ingestudeerde quasi-nonchalante wijze zijn sigaretje in z'n mondhoek en loopt vervolgens met zo'n typisch hiphop-loopje op EBM af.

Uit ervaring weet onze rapper dat hij met deze "schijt aan alles" gevangenis-binnenplaats act makkelijk angst inboezemt bij de bange oudere blanke mensen en tegelijkertijd bewondering zal oogsten voor zijn ijskoude methods bij de kakelende kippetjes van zijn eigen soort.

Bovenstaand rap-gedrag is helaas zeer herkenbaar voor een stadsmens zoals ik, dagelijks zie ik dit soort mannetjes, wederom: helaas.

Hoe heerlijk is het om te zien dat deze "gangster" in een paar tellen verandert in de arme sloeber die hij in werkelijkheid is? In 1 woord: ZALIG!

Gewoon 1:0 gescoord.

Hij heeft ze in ieder geval niet meer op een rijtje en heeft zelf ook vastgezeten nadat ie uit vietnam kwam voor het verkopen van drugs

Kerel heeft in een oorlog gevochten en heeft ze wel nog op een rij voor zo iemand. Sommige drugs verkopen vindt ik geen misdaad.

Edit: http://www.youtube.com/watch?v=niIQU8_y_7s

Blanke kerel lokte niets uit , zwarte kerel moet gewoon beter leren luisteren en beter leren interpreteren.

Laatst bewerkt:
gaat nu iedreen die gozer interviewen

Gruwelijkkkk :d
whahah

Binnen no time is dit een hype en wil iedere oude blanke man een jonge donkere gangster in elkaar slaan.

Nou nou, al dat vechten, dat keur ik toch af.

Terug
Naar boven