XXL Nutrition

7 daags trainingsschema?!

Growupp

Novice
Waardering
0
Hola amigos,

Zoals ik een aantal dagen geleden al had gepost wil ik na 8 maanden spelen over een week of twee echt serieus gaan trainen. :hedbang:

Ik wil 7 dagen per week gaan trainen.
Ik weet dat dat veel is maar ik weet ook uit ervaring dat mijn lichaam snel herstelt. Ook hoef ik niet te werken of naar school te gaan aangezien ik in Bolivia zit en over over een week ofzo 3,5 maand vakantie heb. Het zal qua tijd dus ook geen probleem zijn. Stel dat ik mij voor mijn training toch niet goed genoeg voel dan zal ik die dag rusten en mijn schema aanpassen.

Ik vroeg mij af of dit een optie is:

:lifter:
ma --> benen + borst
di --> schouders + rug
wo --> biceps + triceps
do --> benen + borst
vrij --> schouders + rug
za --> biceps (thuis alleen met dumbbells...)
zo --> triceps (thuis alleen met dumbbells...)

ik laat de buik de komende tijd achterwegen, misschien
zal ik mijn buik in het weekend nog een beetje trainen om het
bij te houden.
Is de combinatie shouders + rug en benen + borst oke?

Ik zal morgen als dat lukt nog foto´s op de site zetten van het
lichaam waar ik mee ga beginnen.

chau! :)

slecht schema. Ga alleen dit schema gebruiken als je van plan bent niet te groeien. Hou het bij 4 dagen in de week max.

Goed recept voor overtraining dit, of je moet weten hoe je moet periodiseren. Geloof er niks van dat jij dat na 8 maanden al beheerst.

Hoe kunnen jullie aan dit schema zien of het slecht is, als hij niet eens oefeningen gepost heeft? Hij traint trouwens alle spiergroepen maar twee keer in de week, dus waarom zou dit overtraining zijn?

Olympische lifters trainen ook 7 dagen in de week. Kan makkelijk, als je het slim aanpakt. En nu niet zeggen dat je bodybuilders en Oly lifters niet kan vergelijken. De meeste bodybuilders zijn het gewoon niet gewend om met een hoog volume te trainen.

Maar met 7 dagen in de week zal je dus inderdaad moeten periodiseren. Ik weet niet of je überhaubt weet wat dat inhoud, anders moet je dat maar opzoeken. Zeven dagen in de week er hard tegenaan gaan vraagt om moeilijkheden.

Train smart. Good luck.

hij traint.. in mijn ogen al 3 dagen achter elkaar ze schouders en triceps.. dus reken maar uit wat slecht is..

Komt ook neer op periodiseren. Duh.

Zelfs profs met anabolen trainen nog niet 7 dagen per week.

7 dagen trainen is niet serieus, het is alleen veel. Train liever 4 dagen serieus dan 7 dagen half.

Maar Oly lifters hebben meer meat dan de meeste mensen hier... :p
Oh ennuh... hoog volume is ook nodig wil je wat long-lasting massa creeëren ;)

Trainen thuis met dumbbells, zie ik ook niet echt als een training.. denk zelf dat je dan 2 setjes * 10 reps pakt ofzo ??

Terug
Naar boven