AndroidHealthClinic

7 dagen in de week kracht en conditie

• Topic Starter Topic Starter
Bij borst zou ik niet pressen op de smith, gewoon met losse gewichten werken. Bij triceps 21'en eruit gooien, waardeloze oefening imo. Hiernaast zijn 4 oefeningen voor triceps teveel van t goede, al helemaal na een borsttraining. Rug: back extensions eruit, deadlift erin. Biceps: 4 oefeningen na rug? Benen: wall sit:( Daar zijn natuurlijk tig betere oefeningen voor te vinden..Het valt me op dat je evenveel oefeningen voor je benen doet als voor je biceps, ik ga ervanuit dat je dan ook meer setjes maakt. Schouders: ik zou beginnen met de press oefeningen, maar misschien begin je wel bewust met upright row om je op de zijkanten te focussen? En tot slot: NIET ELKE DAG BUIK TRAINEN:eek:

je hebt gelijk met de meeste dingen
buik elke dag doe ik alleen om strakker te worden daag ik ben vroeger heel dik geweest en wil dat vel wat strakker hebben en dit werkt goed tot nu toe

en wat smithpress betreft ik zit op zee een boot ligt niet stil
dus is het gevaarlijk om met barbell te drukken ;-)
Wall sit doe ik omdat ik niet genoeg andere dingen en ruimte heb om betere oefeningen uit te voeren
het sporthal is maar een paar vierkante meter hier aan boord
de meeste oefeningen zijn ook daarop afgesteld

bedankt voor je reactie ik zal het met mijn spotter overleggen over aanpassingen en laat het weten als we weer bereik hebben

gz Bart

Terug
Naar boven