XXL Nutrition

Nieuw 78kg @ 175cm..

wow kerel, je basis is niet onaardig maar om nu al te gaan kuren?
(ik ben persoonlijk sowieso tegen dope maar doeterniettoe)

belediging voor de vele mooie naturel fysieken die er zijn.

als dit volgens jou max. naturel is dan zouden er zowat geen naturels zijn, want je bent absoluut niet impressive.
kan wel komen maar zeker niet met jouw instelling nu.
en zelfs niet met jouw instelling + juice.

time for an attitude change!

Mischien wil hij gewoon snel een mooi fysiek opbouwen, niks mis mee.

Ik zou me wel goed inlezen en luisteren naar mensen die er verstand van hebben. Ook met je leeftijd etc..

Maar om nou te stellen dat je altijd eerst je natuurlijke max eruit moet halen ? Waarom ?

• Topic Starter Topic Starter
+1 voor hierboven...iedereen zeurt te veel. Het belangrijkste van kuren is imo dat je weet waarmee je bezig bent, dat je het fatsoenlijk doet en dat je al een aantal jaren traint. Natuurlijk moet je gewoon een goede basis hebben...maar dat je op je max moet zijn? Nee imo niet :)

En btw, ik ga nog lang niet kuren!! ALS ik het doe, is het pas over een jaar.

ik heb het niet over max gehad.
je bent gewoon een beginner, die nog heel veel makkelijke progressie kan maken, gewoon omdat t nog niet veel is wat je nu hebt.

als je nu dan ook nog aangeeft dat je veel feest en op andere manieren je niet inzet voor de sport, maar je toch groot wil worden.

dan moet je mij geen zeur noemen maar jezelf een spiegel voorhouden.

niets komt voor niets man :rolleyes:

hij wil pas kuren na zijn feest periode ;)

ok man :p

• Topic Starter Topic Starter
Nog altijd hetzelfde bezig, alleen heb het gevoel dat ik iets droger ben geworden. Komende tijd veel tripjes gepland, dus verwacht zelf ook niet echt vooruitgang...Ben volgende week in Las vegas & LA te vinden :D Week erna in Houston, +-3 weken daarna in Cancun, 1 januari terug naar Nederland om vervolgens 9 januari weer terug naar Mexico te vliegen :D Het leven van een uitwisselingsstudent is toch lekker of niet?! haha iig laatste foto voor dit jaar...volgend jaar na 9 januari veel meer tijd om goed te trainen en goed te eten!

msotuc.jpg

Adioss

Hoog BF? ik zie een sixpack. Ik vind het meevallen qua BF

Je ziet eruit als iemand die jaar traint:roflol:

mooi plaatje

Ziet er goed uit maar borst oogt op de foto erg plat.

Nice, je bent 5 cm groter als mij maar zeker meer als 10 kg zwaarder!

toch oog je lichter, zeker aangezien je erg droog over komt!

Goeie kuiten volgens mij.

Terug
Naar boven