Dennisopjebeeld
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 242
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Leeftijd heeft er mee te maken wat ?! Oo je ziet er ook meteen beter uit, vaag mannetje..Lol, dit gedeelte heet Post Je Foto. Dus dat doe ik.
Waarom meteen haten als iemand er beter uitziet dan jij?
---------- Toegevoegd om 19:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:33 ----------
En dan ben je nog 40 jaar ookik dacht zal wel een kereltje van 15 zijn
![]()
Leeftijd heeft er mee te maken wat ?! Oo je ziet er ook meteen beter uit, vaag mannetje..
ik haat niet ik vraag me iets af, begrijpen is ook al veel te moeilijk op dbb...
maar goed goed man en succes met je doelen, ik neem aan dat je daar naar aan het vissen bent..

1. goed fysiek!
2.Als jij gelooft dat het 3% is en het maakt jou blij, dan moet je dat vooral blijven doen.
Hoop wel dat je natty bent, want anders is er ergens wat misgegaan.
Ik ziek je niet af hoor, ik zeg gewoon altijd wat ik denk.
Leeftijd heeft er mee te maken wat ?! Oo je ziet er ook meteen beter uit, vaag mannetje..
ik haat niet ik vraag me iets af, begrijpen is ook al veel te moeilijk op dbb...
maar goed goed man en succes met je doelen, ik neem aan dat je daar naar aan het vissen bent..
1. goed fysiek!
2.Als jij gelooft dat het 3% is en het maakt jou blij, dan moet je dat vooral blijven doen.
1. goed fysiek!
Ik mag toch hopen dat je sarcastisch bent en niet in de veronderstelling bent dat je dit naturel kan behalen :").
Indrukwekkend hoor!
Snap ook niet waarom je negatieve reacties in dit topic zou plaatsen...