XXL Nutrition

8%

Sick fysiek man.

Lol, dit gedeelte heet Post Je Foto. Dus dat doe ik.

Waarom meteen haten als iemand er beter uitziet dan jij?

---------- Toegevoegd om 19:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:33 ----------

En dan ben je nog 40 jaar ook :roflol::roflol::roflol::roflol: ik dacht zal wel een kereltje van 15 zijn :roflol::roflol::hahaha::hahaha::hahaha:
Leeftijd heeft er mee te maken wat ?! Oo je ziet er ook meteen beter uit, vaag mannetje..
ik haat niet ik vraag me iets af, begrijpen is ook al veel te moeilijk op dbb...

maar goed goed man en succes met je doelen, ik neem aan dat je daar naar aan het vissen bent..

Je staat aardig droog, overigens echt geen 3% maargoed,
Los van dat oogt het niet als 100+ kilo.. Hoe lang train je al?

Leeftijd heeft er mee te maken wat ?! Oo je ziet er ook meteen beter uit, vaag mannetje..
ik haat niet ik vraag me iets af, begrijpen is ook al veel te moeilijk op dbb...

maar goed goed man en succes met je doelen, ik neem aan dat je daar naar aan het vissen bent..

Kan je niet gewoon weer uitloggen en met je poppen gaan spelen? :rolleyes:

1. goed fysiek!
2.Als jij gelooft dat het 3% is en het maakt jou blij, dan moet je dat vooral blijven doen.
Hoop wel dat je natty bent, want anders is er ergens wat misgegaan.
Ik ziek je niet af hoor, ik zeg gewoon altijd wat ik denk.

Zelfs met kuren is dit een top fysiek waar veel hard werk en tijd in zit. Dus ik weet niet wat jij loopt te vertellen.

Goeie fysiek man, lekker droog!
Kan je wat meer info geven qua voeding, training enzo?

haters gonna hate

@TS super!

1. goed fysiek!
2.Als jij gelooft dat het 3% is en het maakt jou blij, dan moet je dat vooral blijven doen.

Ik mag toch hopen dat je sarcastisch bent en niet in de veronderstelling bent dat je dit naturel kan behalen :").

1. goed fysiek!

2mhc00i.jpg

Maar natuurlijk is dit natural!

---------- Toegevoegd om 14:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:00 ----------

Ik mag toch hopen dat je sarcastisch bent en niet in de veronderstelling bent dat je dit naturel kan behalen :").

3nigma kan alles!

---------- Toegevoegd om 14:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:01 ----------

Hey kerel, ik weet niet of het je opgevallen is, maar dit is het 'Post je Foto's' subforum.
Dus waarom doe je zo raar over dat hij zijn foto hier post?
En natuurlijk hoopt hij dat men hem complimenten geeft en eventueel feedback ter verbetering van zijn fysiek. Wat voor doel heeft dit subforum volgens jou anders? (serieuze vraag)

Top fysiek!

Testo slaat de spijker op de welbekende kop :)

Super fysiek, me jelly:p

Dat gehaat slaat weer nergens op...niveau van dbb blijft maar zakken zeg....
Post je foto's van een goed fysiek en gaan mensen lopen zeiken over dingen die niet relevant zijn...
Ook dat natty geziek is getting old....who cares...

Indrukwekkend hoor!
Snap ook niet waarom je negatieve reacties in dit topic zou plaatsen...

Goed droog % durf ik niks van te zeggen maar wel goed droog

Bruut man, wat zal jij een honger hebben gehad zeg haha, heerlijk droog, chapeau!

Vooral die vein die over je hele been loopt!

Hard man!
Had je van je eigen al beste kuiten of puur training?
Ben dan wel benieuwd wat je doet :)

Sick! ben erg benieuwd naar je stats en je voedingsschema!
want to share? :rolleyes:

Ziek droog! Grote kuiten ook man, netjes!

Terug
Naar boven