XXL Nutrition

911 telefonist geeft advies om te schieten, inbreker sterft ter plekke

Nee, als iemand bij mij ongeoorloofd een stap over de drempel zet zou ik die persoon net zo lang tikken geven met een honkbalknuppel tot het bloed uit de oren stroomt.
:yes: ik ook iets gelijkaardig maar zou hem probs in leven houden zodat ik niet naar het gevang moet. Gewoon aardig toetakelen en dan vrijuit gaan want was uit zelfverdediging omdat hij me aanviel:roflol::cool:.

...maar toch eerst gouw nog wat gaan bijtrianen in de gym of het zou omgekeerd kunnen aflopen :roflol:

Help me eraan herinneren nooit bij iemand thuis op bezoek te gaan in Amerika. Ze schieten je zo voor je fl**ker met het argument dat je met geweld probeerde binnen te komen.

Help me eraan herinneren nooit bij iemand thuis op bezoek te gaan in Amerika. Ze schieten je zo voor je fl**ker met het argument dat je met geweld probeerde binnen te komen.

Ja vind ik ook altijd beetje vaag. In sommige staten mag je iemand legaal kapot schieten als hij/zij op jouw terrein is. Stel je bezoekt iemand en je krijgt daar ruzie, hij schiet jou dood en zegt dat je ongeoorloofd op t terrein was..

Onbegrijpelijk dat er mensen zijn die dit proportioneel vinden. Zo zie je maar weer dat er flink wat mensen ver heen zijn.

Die vent met een mes van 30 cm kwam vast niet de spruitjes pellen.
Dus het is helemaal geoorloofd om dit te doen.

ps Eric ban die ****ing trolls eens een keer, heel DBB gaat naar de klote zo.

Onbegrijpelijk dat er mensen zijn die dit proportioneel vinden. Zo zie je maar weer dat er flink wat mensen ver heen zijn.
Lol, lees je wel eens wat inbrekers uitsteken? Is niet zelden dat er in het nieuws komt dat er X personen zijn doodgeschoten tijdens een een homejacking... Sorry hoor, dood ik liever de inbrekers en 100% kans op overleven dan ze gewoon proberen wegjagen met 90% kans op overleven. Thuis wil ik me veilig voelen en wie hier niets te zoeken heeft moet wegblijven. En hoe worden inbrekers door het gerecht gestraft? NIET of nauwelijks! Enkel als ze iemand doden eindigen ze voor meer dan een jaar in de cel...

Lol, lees je wel eens wat inbrekers uitsteken? Is niet zelden dat er in het nieuws komt dat er X personen zijn doodgeschoten tijdens een een homejacking... Sorry hoor, dood ik liever de inbrekers en 100% kans op overleven dan ze gewoon proberen wegjagen met 90% kans op overleven. Thuis wil ik me veilig voelen en wie hier niets te zoeken heeft moet wegblijven. En hoe worden inbrekers door het gerecht gestraft? NIET of nauwelijks! Enkel als ze iemand doden eindigen ze voor meer dan een jaar in de cel...

Misschien dat ze hun wapenbeleid daar dan maar eens moeten heroverwegen. Ik lees hier in Nederland namelijk niet zo vaak dat er iemand wordt neergeschoten bij een inbraak.

Prima oplossing :)

Google eens wat onderzoek naar de 21-ft rule. In close-quarters is een mes gevaarlijker dan een vuurwapen. Dus ja prima proportioneel verdedigd.

Meteen afgeleerd :)

Heerlijk nieuws, daar drink ik op.

Nee, als iemand bij mij ongeoorloofd een stap over de drempel zet zou ik die persoon net zo lang tikken geven met een honkbalknuppel tot het bloed uit de oren stroomt.
Als je het goed doet hoef je maar één keer te tikken.

Ja vind ik ook altijd beetje vaag. In sommige staten mag je iemand legaal kapot schieten als hij/zij op jouw terrein is. Stel je bezoekt iemand en je krijgt daar ruzie, hij schiet jou dood en zegt dat je ongeoorloofd op t terrein was..
Ja zo makkelijk is het natuurlijk niet. Als iemand ongewapend is en je schiet hem dood is het een heel ander verhaal.

In een land waar 80 a 90% een vuurwapen heeft gaan inbreken met een mes, hoe kansloos.

http://www.youtube.com/watch?v=_6BAAPlSn7M&feature=player_embedded

http://www.ad.nl/ad/nl/1013/Buitenl...seert-vrouw-18-op-indringer-te-schieten.dhtml

De te verwachten reacties :

'zouden hier ook moeten invoeren'

'opgeruimd staat netjes'
'ïn dit linkse land wordt het slachtoffer gestraft'

Maar je mag natuurlijk ook zelf nadenken over een voorspelbare reactie.
Aardig dat je alvast antwoord geeft in je eigen topic. Hoef ik het niet meer te doen

Ze had natuurlijk niet meteen mogen schieten. Eerst roepen dat je zal schieten als hij dichter komt, als hij niet luistert, dan pas mag je imo schieten. (en dan nog liefst in de armen of benen zodat ie niet sterft.)

Idd.

Laatst bewerkt:
De exacte cijfers boeien me niet, maar als ik dan toch even ga googlen kom ik meteen deze site tegen, met 88 van de 100 personen zit ik vrij goed.
http://www.camilleri.nl/2011/04/top-10-wapenrijke-landen/
:roflol: bullshit. Op de site staat gewoon het aantal wapens in omloop gedeeld door het aantal inwoners.
Het kan nooit meer dan 75% zijn omdat in de US minimaal 25% van de bevolking onder de 18 is. Onder 18 mag je geen wapen kopen. Dan heb je nog de staten waar wapens verboden zijn, dit verlaagt het percentage ook behoorlijk.

http://www.gallup.com/poll/20098/gun-ownership-use-america.aspx

40% :)

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven