MuscleMeat

93kg, 1.80m

Ik vind de sig van SuperNaturall wel grappig, ik zie de ironie er wel van in omdat hij zelf niet heel veel meer heeft dan een six-pack!

Volgens mij is het voor de rest gewoon een troll.

supernaturall wat is jouw probleem man.. waarom denk jij dat je met je 16 jaar alles weet wat er te weten valt van BB.. ik heb je hier alleen nog maar herrie zien schoppen :S

Nou... Supernatural word wel gesponsord door zijn gym eigenaar! Hoeveel mensen kunnen dat zeggen?

Toch overduidelijk dat supernaturall een troll is , onmogelijk dat hij zo puberaal dom en arrogant is , niemand maakt zich toch met opzet zo belachelijk ?

Zeer netjes welke isolatie oefeningen doe je dan? bij dit full body schema?
Zeer goeie fysiek!

Ziet er top uit man.

2 jaar? :eek:

Damn nice!

Vind dit wel een mooie streef voor 2012 :)

Het is " het forum " en " ik jou fysiek heb "

Beter opletten tijdens de Nederlandse les , met alleen uw fysiek zal je niet ver geraken .
Dus volgens jou is het:
"Ik word liever uitgekotst door het hele forum dan dat ik jou fysiek heb."?
Klinkt ook niet. Bovendien is het jouw fysiek. Maar "de forum" heb je goed verbeterd :P

ITT mensen met een slecht fysiek gaan huilen om spelfouten.

Is this real?!

Dus volgens jou is het:
"Ik word liever uitgekotst door het hele forum dan dat ik jou fysiek heb."?
Klinkt ook niet. Bovendien is het jouw fysiek. Maar "de forum" heb je goed verbeterd :P

komt er gewoon op neer dat hij een troll , overduidelijk iemand die weer schreeuwt om aandacht , de naam supernaturall alleen al is te belachelijk voor woorden , duidelijk een troll .

komt er gewoon op neer dat hij een troll , overduidelijk iemand die weer schreeuwt om aandacht , de naam supernaturall alleen al is te belachelijk voor woorden , duidelijk een troll .

ik ben real. Ik heb al een spoon pic geplaatst. wat is je probleem? Dat een 16 jarige er beter uitziet?

Draag je nike air max? Waarschijnlijk wel aan je taal gebruik te zien.

Groetjes!

Terug
Naar boven