Antisocial
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 277
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mja zink en biergist en ook omega 3 gebruik ik eerder allemaal voor de huid. Dat beschouw ik niet als supplementen om gespierder door te worden. En met die "en dergelijke" bedoel ik dat ik geen geld spendeer aan onschuldige supplementen als massgainers, creatine, pre workoutdingen, ... (wat de meeste 60kgwegenden hier wel allemaal gebruiken alsk zo de topics bij supplementen lees). Het enige supplement dat ik gebruik is whey. (en ten tijde van dit topic gebruikte ik een proteinenshake van maximize (brolkwaliteit) gewoon omdat ik er heel goedkoop kon aangeraken.)
Ik voel me echt een genetische faal als ik dit hier zie....

Hij is nog steeds natty, traint wel niet zo intens meer.
Epic genen![]()
Goed, dat zegt hij. Net als Cutler. Maar het zou kunnen hoor, alleen op internet is dat een beetje moeilijk inschatten. Ik ken hem ook niet persoonlijk dus kan ook moeilijk op zijn woord geloven. En ja ik ben jelly haha.
Dat is het frustrerende voor beide partijen. Hij kan nooit bewijzen dat hij natty is en wij kunnen nooit bewijzen dat t niet zo is. Weet ik veel misschien lezen er wel collegas mee en kan hij het daarom niet toegeven. Ik vind ook dat het verboden móet worden hier over te zeiken in foto of log secties. Er komt toch nooit uitsluitsel. Maar bij deze member denk ik persoonlijk dat het wel zo is dat hij natty is, maar dat is een eindeloze discussie die nooit iemand zal winnen.