Fitness Seller

93kg, 1.80m

• Topic Starter Topic Starter
Alleen de borst mag iets voller en de rug iets wijder de rest is top :)

rug loopt achter op massa, begrijp zelf niet hoe het komt... ik kom ongelofelijk gemakkelijk spiermassa bij, behalve op mn rug.
borst lijkt altijd wat minder als ik mn spieren opspan, maar als mijn spieren in rust zijn dan zijn mn borstspieren het eerste die opvallen... 'k krijg in het dagelijkse leven ook het meeste opmerkingen over mn borstspieren... dus begrijp ook niet zo goed waarom die altijd wat kleiner lijken als ik ze opspan...

Naja je houd je armen ook tegen je rug aan ik denk dat als jij je armen laat hangen of tegen de voorkant houd dat die al stukke beter naar voren komt :)

Goeie fysiek, maar ik vraag me af waarom al die losers hier om voedingsschemaen trainingsschema's vragen. Denken jullie nu echt als je dit volgt, dit je in 123 dezelfde fysiek zal hebben...

Ach stfu man nerd

Heel indrukwekkend!

heel netjes voor 2 jaar, en sterk ook. alleen nog die rug.

Goeie fysiek, maar ik vraag me af waarom al die losers hier om voedingsschemaen trainingsschema's vragen. Denken jullie nu echt als je dit volgt, dit je in 123 dezelfde fysiek zal hebben...

Als je zo gaat beginnen kan je gelijk de secties "Voeding", "Oefeningen" en "Trainingsschema's en Programma's" dichtgooien, als mensen hier niet naar mogen vragen.

Dat de rug wijdte mist op de foto is ook gedeeltelijk door zijn slechte pose.

ziet er netjes uit.

Prima. Kan niet anders zeggen

Heftig!!!

2 jaar trainen maar?

Keurig!

in 2 jaar 20 kg droge spiermassa aangezet, zijn wel heeeeele goede genen dan...

netjes man je straalt kracht uit! Maar 1.80 bij 93 zo bij staan in 2 jaar tijd en dat naturel mmmmmm!

Laatst bewerkt:
Netjes man, maar die back latspread is niet goed,komt je wijdte niet goed uit.Goeie benen

netjes, wat was je start gewicht?

Terug
Naar boven