MuscleMeat

93kg, 1.80m

Blijkbaar is hetvoeding schema niet crap want hij heeft er goed op gegroeid een ander schema had mischien wel meer vet opgeleverd julie voeding adviseurs zijn goed bezig op deze manier

Voedingsschema is wel crap. Het zijn vooral koolhydraten die hij binnen heeft gekregen. Als hij 70% van die koolhydraten nou had vervangen voor eiwitten, dan weet ik zeker dat hij nog een beter resultaat had gehad.

• Topic Starter Topic Starter
meer eten hoeft niet, want momenteel heb ik mijn droomlichaam bereikt :) kheb eens een periode 1 maaltijd meer gegeten per dag, en iets meer koolhydraten, en dan zat ik al heel snel aan 97kg, wat naar mijn mening al te gespierd was. Daarom eet ik nu minder, en doe af en toe nog een tabata ook. Mijn doel nu is zo droog mogelijk staan, en toch rond de 90kg te blijven wegen.

ziet er heel nice uit
ben nu 3 maanden zelf echt actief bezig dus hoop ook flink vooruit te gaan ben nu nog een plankje namelijk ahha;)
misschien tips?

beste fysiek die ik hier in maanden gezien heb.. als dit naturel is dan gaat mijn hoed voor je af! :cool:

enige minpuntje is idd misschien je rug die iets voller mocht, maar voor de rest geweldig fysiek

Ziet er top uit! Echt geweldig als je dit in twee jaar kan bereiken met zo'n eetschema... Je moet wel beschikken over een goede discipline.

Heel erg netjes, dat mag gezegd worden!

sorry ik moet het eve kwijt. Ik kan gewoon niet geloven dat hij dit in 2 jaar hebt bereikt en dan op zo een gewicht staan (naturel)

Heel erg goed! Meesten doen je dit nog niet na met 6jr knallen (naturel).

Nette fysiek kerel! Dit kan zeker wel in 2 jaar naturel bereikt worden met alleen maar gunstige factoren.

Wat is je vetpercentage?

Je ziet er top uit.

Kan ook zeker wel geloven dat dit zonder AAS is (waarom zo vaak de discussie? als ie nou 15 KG zwaarder was geweest OK, maar 17 kilo in 24 maanden is normaal voor je eerste 2 jaar)

Waar iok me het meeste over verbaas is de benen, je squat en DL pas sinds 3,5 maand en dan zulke poten. Heb je nog aan andere sporten gedaan?

Je ziet er goed uit, zo'n fysiek in 2 jaar dan heb je wel aanleg hoor,:eek:
weet zeker dat 95% van de mensen dit niet haalt in 2 jaar en er zijn mensen die het nooit halen (of ze moeten veel kuren).
Succes en mooi dat je tevreden ben en niet groter wil nu zie je er gewoon goed uit.

Groeten bigboy25.

when it's to good too be true it's to good to be true.

Ik loop al een tijdje mee hier en eens in de zoveel tijd zie je er weer een paar langskomen. Eenzelfde foto met een bordje i love dbb erop en ik neem alles terug

Terug
Naar boven