smoothy88
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 15
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 92kg
Als beginner kan dat heel goed. Het is 17 kilo op 24maanden.
17 kilo en dan zo droog blijven staan dat lijkt me sterk gozer.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als beginner kan dat heel goed. Het is 17 kilo op 24maanden.
17 kilo en dan zo droog blijven staan dat lijkt me sterk gozer.
ik hoef er zelf niet extreem veel voor te eten... zit in de familie, mijn broer heeft eens een half jaartje meegetraind, puur recreatief, en hij was op die 6 maand al gespierder dan de meeste uit onze fitness die daar al jaren trainen
absoluut niet, woog 76kg toen ik begon en was heel mager (denk dat ik zware botten heb, want ik had vrienden die toen dikker/breder waren dan ik, en die minder of ongeveer evenveel wogen, ik was echt mager). Ik heb wel goeie genen, want kom ongelofelijk gemakkelijk spiermassa bij, zonder tegelijk veel vet bij te komen.
---------- Toegevoegd om 19:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:16 ----------
trainingsschema:
maandag:
3x5 squat heavy
3x5 benchpress heavy
3x5 pull up (handen wijd)
+ een aantal isolatieoefeningen 3x10
woensdag:
3x5 deadlift
3x5 squat medium
3x5 pull up (handen dicht bij elkaar)
3x5 military press
+ aantal isolatieoefeningen
zaterdag:
3x5 squat light
3x5 dumbbell row
3x5 incline benchpress light
+ aantal isolatieoefeningen

Ik kan gewoon niet geloven dat je met zo'n crappy voedingsschema en 3x in de week gedurende 2 jaar zo'n fisiek kan krijgen. Maargoed, asl het echt zo is, hebben we hier de nieuwe Arnold denk ik!
Verstandig training schema. Voeding is wel crap.
---------- Toegevoegd om 10:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:01 ----------
Komt omdat iedereen 5xperweek split pomp till failure en beyond schema s gebruikt. Niks is minder waar.
Mmm doe ik anders wel en ook met een zogenaamt crap voeding schema wat afgesteld is door sibil een vrouwelijke voedings adviseur in bb van BR
Hooguit 3000 cals onderhoud 2500cals. Zie stats maar kuur wel af en toe.
Ik train zelf allespeirgroepen 2 kerr per week 1 keer zwaar en 1 keer wat lichter en hogere reps.
Maandag borst zwaar schouders licht triceps kuiten en buik
Dinsdag rug zwaar benen licht en bicesp
Donderdag schouders zwaar borst licht triceps buik en kuiten
Vrijdag benen zwaar rug licht en biceps
Voor de lichaamsdelen 3 a 4 oefeningen voor d rest max 2 oefeningen.
Meestal 3 setjes en als ik een keer watheftiger wil trainen 4 werksetjes altijd 1 gewicht aanhouden.
Je kunt het of kunt het niet.
Wat heeft het voor zin om jouw voedingsschema ermee te vergelijken?
En uitspraken zoals je kunt het of je kunt het niet slaan ook op poep imo
Je doet alsof het alleen met discipline en voeding te maken hebt, maar dit moet wel het ultieme voorbeeld zijn dat dat dus niet zo is...
En als je "af en toe een kuurtje pakt" kun je jezelf sowieso toch nooit serieus vergelijken met de TS?