XXL Nutrition

93kg, 1.80m

• Topic Starter Topic Starter
17 kilo en dan zo droog blijven staan dat lijkt me sterk gozer.

kheb ongelofelijk goeie genen ;) ik hoef er zelf niet extreem veel voor te eten... zit in de familie, mijn broer heeft eens een half jaartje meegetraind, puur recreatief, en hij was op die 6 maand al gespierder dan de meeste uit onze fitness die daar al jaren trainen

mag ik je voedingsschemainzien?

• Topic Starter Topic Starter
mag ik je voedingsschemainzien?

van vandaag, ben student en zit op kot, dus slaap meestal lang uit:

11u: 1 banaan, appel en mandarijn + proteineshake(50gr proteinen) (puur uit luiheid een shake, omdat ik nooit op tijd uit mn bed raak en moet om 11.30 al vertrekken naar school, dus een volwaardige maaltijd lukt niet meer op die tijd, en heb er meestal ook gewoon geen zin in 's morgens)

13u: 1 sneede bruin brood met 75gram hesp+ wortel

15 u: 1 sneede bruin brood met 75 gram hesp+ wortel (is dus gewoon een pakje hesp van 150gram, verdeeld over twee maaltijden)

17u: een paar aardappelen met 200 gram kippenfilet+rauw witloof

19u: 1 snede bruin brood + 75 gram kalkoenfilet+ wortel

21 u: 1 snede bruin brood+ 75 gram kalkoenfilet (weer 1 pakje vlees verdeeld over 2 maaltijden)

en straks alsk ga slapen nog een pot tonijn.

meestal eet ik tussendoor ook nog een aantal noten, maar heb er momenteel geen meer op kot...
verder drink ik 4 liter water ongeveer, + wat groene thee (melk drink ik niet meer wegens teveel last van acne hierdoor)

op trainingsdagen neem ik na mn training 2 bananen en een liter chocomelk

ik heb al meer dan een jaar geen druppel alcohol meer aangeraakt, zo goed als geen frisdrank (enkel tijdens het uitgaan en tijdens de examens redbull), junkfood ook al heeeel lang niet meer, chips, chocolade en dergelijke totaal niet meer, en heb er ook absoluut geen behoefte meer aan.

dus zoals je kan zien, wellicht eet ik nog minder dan de meeste hier ;)

(en btw, moest dit niet naturel zijn, dan zou ik er absoluut geen probleem mee hebben om dat erbij te vermelden... zie niet in waarom daarover gelogen zou moeten worden)

Laatst bewerkt:
doe je goed dan met zo een voedingschema

Is gewoon strrickt zijn net als mij is eet ook niet zo heel vel als veel mensen
Ik kan er prima inkomen imo en hier is nog een bewijs thx TS

Dat is inderdaad een baggerschema, maar geweldig voor je als je hierop kan gainen. Ik zou zelf wel ganse dag honger hebben en 10 kg afvallen

absoluut niet, woog 76kg toen ik begon en was heel mager (denk dat ik zware botten heb, want ik had vrienden die toen dikker/breder waren dan ik, en die minder of ongeveer evenveel wogen, ik was echt mager). Ik heb wel goeie genen, want kom ongelofelijk gemakkelijk spiermassa bij, zonder tegelijk veel vet bij te komen.

---------- Toegevoegd om 19:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:16 ----------

trainingsschema:
maandag:
3x5 squat heavy
3x5 benchpress heavy
3x5 pull up (handen wijd)
+ een aantal isolatieoefeningen 3x10

woensdag:
3x5 deadlift
3x5 squat medium
3x5 pull up (handen dicht bij elkaar)
3x5 military press
+ aantal isolatieoefeningen

zaterdag:
3x5 squat light
3x5 dumbbell row
3x5 incline benchpress light
+ aantal isolatieoefeningen

Zware botten is dikke crap, botten wegen geen zak, bij niemand niet.

Lichaam is gewoon heel erg goed! schema ziet er ook netjes uit, zo zie je maar dat meer niet altijd beter is. Vetpercentage is perfect zo. Ga zo door:)

Voedingsschema is crap, maar goed als je daarmee zo'n lichaam binnen 2 jaar hebt, vooral ermee doorgaan;).

Blijkbaar is hetvoeding schema niet crap want hij heeft er goed op gegroeid een ander schema had mischien wel meer vet opgeleverd julie voeding adviseurs zijn goed bezig op deze manier

Ziet er goed uit.

Echt wel nice, niet direct iets wat ik zou verwachten met zo'n voedingsschema.
Maar als het werkt voor je, super gewoon :)

Ik kan gewoon niet geloven dat je met zo'n crappy voedingsschema en 3x in de week gedurende 2 jaar zo'n fisiek kan krijgen. Maargoed, asl het echt zo is, hebben we hier de nieuwe Arnold denk ik!

Erg goed!!

Verstandig training schema. Voeding is wel crap.

---------- Toegevoegd om 10:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:01 ----------

Ik kan gewoon niet geloven dat je met zo'n crappy voedingsschema en 3x in de week gedurende 2 jaar zo'n fisiek kan krijgen. Maargoed, asl het echt zo is, hebben we hier de nieuwe Arnold denk ik!

Komt omdat iedereen 5xperweek split pomp till failure en beyond schema s gebruikt. Niks is minder waar.

Verstandig training schema. Voeding is wel crap.

---------- Toegevoegd om 10:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:01 ----------

Komt omdat iedereen 5xperweek split pomp till failure en beyond schema s gebruikt. Niks is minder waar.

Mmm doe ik anders wel en ook met een zogenaamt crap voeding schema wat afgesteld is door sibil een vrouwelijke voedings adviseur in bb van BR
Hooguit 3000 cals onderhoud 2500cals. Zie stats maar kuur wel af en toe.
Ik train zelf allespeirgroepen 2 kerr per week 1 keer zwaar en 1 keer wat lichter en hogere reps.

Maandag borst zwaar schouders licht triceps kuiten en buik
Dinsdag rug zwaar benen licht en bicesp
Donderdag schouders zwaar borst licht triceps buik en kuiten
Vrijdag benen zwaar rug licht en biceps

Voor de lichaamsdelen 3 a 4 oefeningen voor d rest max 2 oefeningen.
Meestal 3 setjes en als ik een keer watheftiger wil trainen 4 werksetjes altijd 1 gewicht aanhouden.

Je kunt het of kunt het niet.

Laatst bewerkt:
Mmm doe ik anders wel en ook met een zogenaamt crap voeding schema wat afgesteld is door sibil een vrouwelijke voedings adviseur in bb van BR
Hooguit 3000 cals onderhoud 2500cals. Zie stats maar kuur wel af en toe.
Ik train zelf allespeirgroepen 2 kerr per week 1 keer zwaar en 1 keer wat lichter en hogere reps.

Maandag borst zwaar schouders licht triceps kuiten en buik
Dinsdag rug zwaar benen licht en bicesp
Donderdag schouders zwaar borst licht triceps buik en kuiten
Vrijdag benen zwaar rug licht en biceps

Voor de lichaamsdelen 3 a 4 oefeningen voor d rest max 2 oefeningen.
Meestal 3 setjes en als ik een keer watheftiger wil trainen 4 werksetjes altijd 1 gewicht aanhouden.

Je kunt het of kunt het niet.

Wat heeft het voor zin om jouw voedingsschema ermee te vergelijken?

En uitspraken zoals je kunt het of je kunt het niet slaan ook op poep imo

Wat heeft het voor zin om jouw voedingsschema ermee te vergelijken?

En uitspraken zoals je kunt het of je kunt het niet slaan ook op poep imo

om dat mijn voeding schema bijna gelijk is mischien iets meer cals maar niet veel meer cals hooguit 300 zo op het oog weet namelijk wel ongeveer hoeveel dit is. Het heeft met dicipline en trainingstijd te maken of je wat berijkt of niet en dit heeft veel met kunnen of niet kunnen te maken of te wel dicipline.

Laatst bewerkt:
Je doet alsof het alleen met discipline en voeding te maken hebt, maar dit moet wel het ultieme voorbeeld zijn dat dat dus niet zo is...

En als je "af en toe een kuurtje pakt" kun je jezelf sowieso toch nooit serieus vergelijken met de TS?

Je doet alsof het alleen met discipline en voeding te maken hebt, maar dit moet wel het ultieme voorbeeld zijn dat dat dus niet zo is...

En als je "af en toe een kuurtje pakt" kun je jezelf sowieso toch nooit serieus vergelijken met de TS?

Jah maar ik nam de eerste jaren ook geen kuurtjes maat. En toen was een kg of 76 bij 10% ook niet niets op 172cm
Beetje genen dan oké maar dan ben je nog dicipline nodig want zonder disipline heb je niets aan goede genen. En zo heel veel dicipline is ook weer niet nodig (alleen in het begin) als het een levensweize is geworden want alles gaat dan gewoon vanzelf Alleen dat zal zal je nog wel merken alleen duurt het jaren. ;)

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven